AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Skrevet 13. november 2024 Hva kan man si når man er tidlig gravid og ikke vil si noe enda? Har de siste dagene vært synlig dårlig på jobb, og vil heller ikke at noen skal tro jeg er smittsom på noen måte 😜 Har til nå bare sagt at jeg har vært litt uggen uten å si noe mer.. Forslag? Anonymkode: 31a1b...244
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #2 Skrevet 13. november 2024 Det er så åpenbart at man er gravid når man kommer på jobb uggen og ikke er syk. Anonymkode: 1002b...8f7 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er så åpenbart at man er gravid når man kommer på jobb uggen og ikke er syk. Anonymkode: 1002b...8f7 Ja, du sier noe.. kanskje bare la folk tenke sitt ts Anonymkode: 31a1b...244
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Skrevet 13. november 2024 Alle skjønner det uansett. Bare si det. Anonymkode: 5162e...118 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, du sier noe.. kanskje bare la folk tenke sitt ts Anonymkode: 31a1b...244 Dette har vært tema i flere tråder, hvorfor skal man lyge på arbeidsplassen der tillit er avgjørende for hele tilværelsen? Ville du som arbeidsgiver likt at dine ansatte løy til deg? På den annen side, ingen kan avkreve deg sannheten før du selv vil dele den. Bare å si at du er litt uggen for tiden, men det går vel over. Du føler deg for frisk til å være hjemme. Så får de tro hva de vil, men spør de direkte om du er gravid, så får du ha tenkt ut hva du vil svare. Anonymkode: f1003...8af
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #6 Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har vært tema i flere tråder, hvorfor skal man lyge på arbeidsplassen der tillit er avgjørende for hele tilværelsen? Ville du som arbeidsgiver likt at dine ansatte løy til deg? På den annen side, ingen kan avkreve deg sannheten før du selv vil dele den. Bare å si at du er litt uggen for tiden, men det går vel over. Du føler deg for frisk til å være hjemme. Så får de tro hva de vil, men spør de direkte om du er gravid, så får du ha tenkt ut hva du vil svare. Anonymkode: f1003...8af Habituelle SA'er var grunnen min for å ikke ville dele det åpent med alle på med jobb hver gang. Det jeg derimot gjorde var å snakke med avdelingsleder om det, så hun visste om situasjonen. Anonymkode: 519ed...b14
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #7 Skrevet 14. november 2024 Var så dårlig at jeg måtte bare si det til de som var vitne til det, klart å holde meg foreløpig til andre (uke 10) Anonymkode: 10462...eaf
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #8 Skrevet 15. november 2024 Jeg sa det til min nærmeste leder, for jeg var virkelig dårlig. De gangene noen sa jeg så litt bleik/kvalm ut, sa jeg bare at jeg hadde lite jern og var begynt med jerntilskudd (noe som var sant, men det var alene ikke årsaken til kvalmen). Det er mitt beste tips, men ikke lyg 100%, nevn et nytt kosttilskudd du faktisktar, omega3 eller noe, du sksl jo si at du er gravid om noen måneder uansett. Anonymkode: 2ceec...9da
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #9 Skrevet 15. november 2024 Vi forstår det uansett Blir til morsomme historier når graviditeten først kunngjøres. Som den gang jeg så deg spise kjeks på do. Eller da jeg så deg gå rundt ned i garasjen og puste dypt. Men frem til da holder voksne mennesker kjeft, og spiller med. Anonymkode: f760b...346 1
Norja Skrevet 15. november 2024 #10 Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi forstår det uansett Blir til morsomme historier når graviditeten først kunngjøres. Som den gang jeg så deg spise kjeks på do. Eller da jeg så deg gå rundt ned i garasjen og puste dypt. Men frem til da holder voksne mennesker kjeft, og spiller med. Anonymkode: f760b...346 Dette er så sant. Og kollegaers graviditet er i grunn ikke så fryktelig spennende, altså. Man tenker sitt et øyeblikk, så går livet videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå