Gå til innhold

Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?

AnonymBruker

Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?  

213 stemmer

1. 1. Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?

• Ja
      32
    • Nei
      180

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Lave menn er hissigere enn høye?

Det er bevist, se på verdenshistriens verste .....  Hitler... Rinnan.. Stalin..  Mousollini.. Napoleon... Putin..osv.  osv.

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette er min erfaring med lave menn ja. Uten tvil

Samme sak i dyreverdenen, små hunder bjeffer mest.  Biologisk markeringsbehov.

Anonymkode: 378bf...241

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er bevist, se på verdenshistriens verste .....  Hitler... Rinnan.. Stalin..  Mousollini.. Napoleon... Putin..osv.  osv.

Samme sak i dyreverdenen, små hunder bjeffer mest.  Biologisk markeringsbehov.

Anonymkode: 378bf...241

Siden det er vanligere å være lav på verdens basis enn det er å være høy, vil du selvsagt finne mange eksempler av korte forferdelige mennekser.

Anonymkode: 3db32...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har egentlig aldri skjønt det der maset om høyde. Jeg gir beng i høyden til en mann. Det finnes mye viktigere ting  å se på enn høyde. 

Anonymkode: 5e542...bf5

Hvor høy er du? 

Anonymkode: 188af...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor høy daten min er... 
Tror kanskje han er rundt 180? 
Han er i alle fall ikke så høy at jeg får vondt i nakken, men såpass mye høyere enn meg at han ikke må strekke seg for å kysse meg i panna. 
Jeg er 163. 

Anonymkode: 3947d...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 18.26):

Pluss hvorfor skal ikke høye kvinner få lov. Lavere kvinner er jo automatisk mye kortere. Når du er 180 så er det sjeldent noen i det hele tatt er 20 cm mer. 

For ei på 160, som er en mye mer utbredt høyde, er det veldig ofte tilfellet.

Syns ikke det er høye kvinners krav vi skal bli vanskelige ovenfor, de opplever tross alt en del fler problemer generelt enn lavere kvinner gjør.

Anonymkode: 3db32...036

Hæ? Hvilke problemer er det? Nå er jeg riktignok bare 178, men jeg går daglig med 8 cm hæler og opplever likevel aldri problemer. Samboeren min er 176 og bryr seg i hvertfall ikke noe om at jeg er 10 cm høyere enn han når vi er ute sammen.

Anonymkode: c6a4d...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som er rundt 180 cm høy, hun tiltrekkes konstant av menn som er rundt 160-170 cm... 

Min mor er også 180 cm og min far var 165 cm..  

Mannen min er 173 cm, hele 3 cm høyere enn meg. 

Jeg kjenner ingen som er opptatt av høyden på mannen.

Anonymkode: f46cb...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 23.26):

Ja faktisk, menn under 180 er ikke mye til mann. Jeg er selv 174cm, mannen er 189. Ville aldri datet en mann under 180. Går ikke bevist etter høyde, men kan ikke si at lave menn er tiltrekkende. Liker høye menn, og ikke for tynne/slanke

Anonymkode: 81ee6...3c5

Fortell meg at du er overvektig, uten å fortelle meg at du er overvektig.
Det går an å ha preferanser til utseende uten å kropps-skjemme det motsatte kjønn.

Jeg ser at på 174 så har du fått over gjennomsnittet i høyde, men du har også definitivt fått under gjennomsnittet i intelligens.

Får håpe mannen på 189 også finner ut av det, før det er for sent.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke høyde som noe krav etc. dater gjerne en som er lavere en det.

Men jeg har tilgode å bli tiltrukket av noen som er lavere en 180. Spiller ingen rolle hvor fantastiske de er som menneske. Jeg må oppleve attraksjon/tiltrekning om jeg skal få videre med noen.

Anonymkode: 52363...16d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 23.15):

Jeg har samme erfaring. Min eks var lav og hissig, min nåværende er høy og finnes ikke hissig. Det er noe med naturen som gjør at de som er små må gi mer lyd fra seg og være mer "på" enn store. Tenk små gneldrebikkjer vs store rolige hunder. 

Anonymkode: fbf62...182

😅 det er bare helt fantastisk å se hvilket grunnlag som ligger til grunn for slike konklusjoner. Takk skal du ha, fikk meg en god latter. Kg altså, absolutt undervurdert, slutter aldri å levere.

Anonymkode: 76112...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri reflektert noe over høyde. De jeg har møtt som har vært på min høyde (jeg er 170) så har det ikke blitt noe av fordi kjemien har vært veldig dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Min eksmann er 1,76. Det var IKKE pga. høyden hans at det ble slutt, for å si det sånn.

Foretrekker at mannen er på samme høyde som meg (1,74) eller høyere, men det er ikke noe krav. Mye annet som er viktigere.

Anonymkode: 148d8...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være det?????

Bare fordi det finnes enkelte kvinner og menn som bryr seg ekstremt om høyde, så betyr det ikke at alle gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...