Gå til innhold

Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?

AnonymBruker

Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?  

182 stemmer

1. 1. Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?

• Ja
      29
    • Nei
      152

Anbefalte innlegg

Bombasi skrev (1 time siden):

Jeg er såvidt over grensa, så jeg får håpe jeg ikke krymper 1-2 cm med årene, for da blir jeg utelukket av ca 18% (hittil) kvinner bare pga krympingen... 🥴

Mannen min gjorde det, så her blir det nok skilsmisse😜

Neida, ville beholdt ham selv hvis han fikk kappet av begge beina.

Anonymkode: 74066...9e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhode ikke. Han jeg er med nå er 187 cm, men han jeg virkelig elsket gjennom tyveårene var 166 cm. Det var han som slo opp med meg og ikke motsatt. Jeg er 167 cm on det har noe å si.

Jeg tror en del menn ikke helt forstår hvordan kvinner blir betatt.

Anonymkode: 2dc62...f2e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Overhode ikke. Han jeg er med nå er 187 cm, men han jeg virkelig elsket gjennom tyveårene var 166 cm. Det var han som slo opp med meg og ikke motsatt. Jeg er 167 cm on det har noe å si.

Jeg tror en del menn ikke helt forstår hvordan kvinner blir betatt.

Hvorfor slo han opp? 

Anonymkode: ff9c2...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor slo han opp? 

Anonymkode: ff9c2...07f

Jeg var verpesyk og maste litt for mye om barn. Han ville vente 2-3 år til pga. det økonomiske. Dét, også hadde vi en del heftige krangler og sa veldig stygge ting til hverandre (jeg har aldri brukt høyden mot han og kommer aldri til å bruke høyden mot en mann, det er ren ondskap). Han var en virkelig fin og trygg mann, men vi var begge litt umoden på den tiden ift. til det relasjonelle oss imellom. Han har fått to barn med en annen, så jeg ser ingen vei tilbake. Jeg har enda ikke fått barn, noe som er litt spesielt siden det var jeg som ville ha og ikke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltrekkes uten tvil mest av menn som er over 175. Menn under 170 er uaktuelle siden jeg ikke blir tiltrukket av de. Det bare er sånn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min gjorde det, så her blir det nok skilsmisse😜

Neida, ville beholdt ham selv hvis han fikk kappet av begge beina.

Anonymkode: 74066...9e8

Oi, trodde han krympet fordi han var blitt lemlestet, veldig dramatisk 😅

Ønsker han å beholde bena, selv om han har en veldig lojal og fin dame om det skulle gå galt.

Anonymkode: 3db32...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pingvinen skrev (5 minutter siden):

Jeg tiltrekkes uten tvil mest av menn som er over 175. Menn under 170 er uaktuelle siden jeg ikke blir tiltrukket av de. Det bare er sånn

Jeg anerkjenner retten deres til å en såpass spesifikk (og binær) preferanse.

Spørsmålet som melder seg er om sånne som du synes at det er overfladisk eller umoralsk av en mann å anse en kvinne med mindre enn c-cup eller bmi over 25 som uaktuell siden slike ikke tenner dem.

For ordens skyld så prøver jeg ikke å «ta» deg, men å oppnå det jeg tenker på som symmetri i slike debatter.

Anonymkode: c7963...2fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 og var sammen med en som var 158-160 ish (usikker, mange år siden). Han jeg er gift med er rett over 170.

Anonymkode: d52c2...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde er ikke viktig for meg i et forhold. Eksen min var lavere enn meg (1,65). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har noen høye venninner som opplever dette. De blir enten fortalt at er for høye (som om man kan gjøre noe med det) eller at de ikke FÅR LOV til å gå med hæler. Har også noen høye venninner som kun går etter menn på 2m+, men flere som ikke bryr seg

Anonymkode: 923f7...51d

Hvem som forteller dem at de er for høye, eller ikke tillater dem å gå i høye hæler? Kjenner mange som er høyere enn mennene, og kun 1 som unngår høye hæler. Ikke fordi hun ikke får lov, men hun synes det er litt ubehagelig uansett fordi hun er høy. Hun har alltid unngått høye hæler selv om hun ikke har vært sammen med lavere menn. Også krummer hun skuldrene for å virke lavere. Trist 😕

Anonymkode: ff9ca...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem som forteller dem at de er for høye, eller ikke tillater dem å gå i høye hæler? Kjenner mange som er høyere enn mennene, og kun 1 som unngår høye hæler. Ikke fordi hun ikke får lov, men hun synes det er litt ubehagelig uansett fordi hun er høy. Hun har alltid unngått høye hæler selv om hun ikke har vært sammen med lavere menn. Også krummer hun skuldrene for å virke lavere. Trist 😕

Anonymkode: ff9ca...b84

Hun gjør det for en grunn. I en verden som ikke dømte høyr, har hun ikke visst å bøye seg ned 

Anonymkode: 3db32...036

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg anerkjenner retten deres til å en såpass spesifikk (og binær) preferanse.

Spørsmålet som melder seg er om sånne som du synes at det er overfladisk eller umoralsk av en mann å anse en kvinne med mindre enn c-cup eller bmi over 25 som uaktuell siden slike ikke tenner dem.

For ordens skyld så prøver jeg ikke å «ta» deg, men å oppnå det jeg tenker på som symmetri i slike debatter.

Anonymkode: c7963...2fb

Synes det er helt greit at menn har de preferanser du oppgir her. Helt uproblematisk for meg selv om jeg har bmi over 30. Man bestemmer ikke selv hva man tiltrekkes av. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 153, så nei det ikke noe problem.

Anonymkode: 92815...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 170 cm selv og ganske kraftig (litt tjukk men mest mye pupper, hofter, lår og muskler). De fleste menn på min høyde oppfatter meg som "høyere" enn dem.

Min mann på 184 cm sier at vi er "ca like høye". Vi er akkurat snittforskjellen mellom kvinner og menn; 14 cm, siden vi begge er noen få cm over snitthøyde.

Da jeg var yngre, var jeg i seriøst forhold med flere lave menn (og gift med én av dem), som i lavere enn meg. Jeg oppfattet at det etterhvert ble et problem for dem, at de var lavest  - de følte seg ikke maskulin nok vs meg. Det gidder jeg ikke enda en gang. Det hjelper jo ikke at det er grelt for meg. 

Anonymkode: e07ca...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både samboeren min og broren er 170. Begge har partner og familie og har gode jobber med høy lønn. Jeg er lavere enn samboeren, men svigerinna mi er høyere enn mannen sin. 

Anonymkode: 162d3...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 163, og alle de jeg har vært sammen med har vært under 180. Har datet noen over 180, men helt ærlig: sexen er mye bedre med de som er under 180, da får vi til mye "kjekkere" stillinger fordi høydeforskjellen ikke er så alt for stor. Ikke at det er et kriterie i seg selv, men når jeg først har funnet en preferanse jeg liker, så er jeg veldig fornøyd når mannen er under 180. 

Anonymkode: d703a...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dame på 1.72, har barn med og er i langvarig forhold med mann på ca 1.75. Aldri tenkt på høyden overhodet. 

Anonymkode: 1f5d3...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg setter ingen grense ved 180, men jeg er ferdig med å date lave menn. Ikke fordi jeg er mindre tiltrukket av dem, men fordi ALLE lave menn jeg har datet har hatt så store issues med egen høyde at det fikk mange uheldige konsekvenser.

Anonymkode: 02a67...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167, mannen er 162💁‍♀️

Eneste gangen jeg tenker over høyden hans er når jeg leser tråder som denne.. 

Vi har alle våre preferanser, og jeg har mine, men høyde er ikke på listen en gang🤷‍♀️

Anonymkode: c9f73...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, jeg setter ingen grense ved 180, men jeg er ferdig med å date lave menn. Ikke fordi jeg er mindre tiltrukket av dem, men fordi ALLE lave menn jeg har datet har hatt så store issues med egen høyde at det fikk mange uheldige konsekvenser.

Anonymkode: 02a67...32e

Dette er min erfaring og. De er ofte hissige. En jeg kjenner er 164 cm og han er veldig hissig og kranglete. En jeg datet var 169 cm, også han veldig hissig. Jobber med mennesker, og min erfaring er at lavere menn er mer sinna, sutrete og hissige enn høyere menn. 

Anonymkode: da1ed...6cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...