AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Mannen min har en guttegjeng. Han forteller meg ting han hører (egentlig ikke lov). Nå har han fortalt meg at en av kompisene kjøper sex når han er på jobbreise i utlandet. Jeg treffer noen ganger damene til disse mennene og kjenner jo kona til han det gjelder. Vanskelig. Anonymkode: ade10...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 Vanskelig å holde tett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 Det er vel ikke ditt problem. Hva skulle du gjort, sagt det videre? Du har ikke akkurat bevis, så det ville nok blitt pinlig for deg Anonymkode: 7c253...893 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg hadde hatet at min mann satte meg i slik situasjon. Han gjorde det uforvarende en gang. Hadde en kamerat som var utro. Jeg kjente ikke ham eller hans kone. Senere ble jeg kjent med hans kone, og hun er i dag en av mine nærmeste venninner. Jeg har fortalt henne om det jeg visste før vi ble kjent. De to er heldigvis skilt i dag. Anonymkode: aaeb6...bab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Del Skrevet 13. november 2024 Dette skal du ikke blande deg inn i. Din mann har fortalt deg noe i fortrolighet. Anonymkode: 5b358...f8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #6 Del Skrevet 13. november 2024 Som regel, er verdier noe som speiles i våre venner. Hvis dette var tilfellet for din mann TS, og situasjonen var motsatt; at vennen fortalte sin kone, og hun stod med valget om å fortelle deg eller holde tyst. Hva ville du ønsket at hun gjorde? Anonymkode: 039eb...945 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #7 Del Skrevet 13. november 2024 Kanskje du kan tjene noen kroner ts. Anonymkode: 12ec9...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #8 Del Skrevet 13. november 2024 Vanskelig å vite hvem du skal være lojal mot? Det hadde ikke vært vanskelig for meg. Mannen min er den jeg er lojal mot, ikke konen til kompisen. Hadde hatt full forståelse om det gikk motsatt vei. Hadde ikke følt at konen til kompisen til min mann hadde noen forpliktelser ovenfor meg. Jeg hadde også håpet at mannen min var lojal mot meg, og at jeg kunne snakke åpent og ærlig med han om alt, uten å måtte bekymre meg for at han skulle spre det videre. Anonymkode: e17c7...83f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #9 Del Skrevet 13. november 2024 Det skulle bare mangle. Han får sikkert ikke noe sex hjemme, så da trår sikkert fåkkeslasken til. Faren gjør det sikkert også. Anonymkode: 39a97...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #10 Del Skrevet 13. november 2024 De har sikkert en de deler på. Anonymkode: 39a97...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #11 Del Skrevet 13. november 2024 Hadde syntes det var skikkelig ekkelt, og spesielt å fortelle deg det når du kjenner kona hans. Nesten som om han tester reaksjonen din Anonymkode: 6486e...87a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #12 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hadde syntes det var skikkelig ekkelt, og spesielt å fortelle deg det når du kjenner kona hans. Nesten som om han tester reaksjonen din Anonymkode: 6486e...87a Det er veldig vanlig, skal vi se på det med psykoterapi i tankene. Å fortelle noe sjokkerende om noen i omgangskretsen for å teste vedkommenes reaksjon, i stedet for å innrømme skyld i noe de har gjort. Og svaret vil ifte bli brukt for at den som skjuler noe kan forsvarligjøre sine handlinger, og beleilig nok, kan det gjøres enten svaret er svært fordømmende eller svært forståelsesfullt. Dømmende: "åh, jeg kan aldri fortelle henne sanmheten, hun ville hatet meg for alltid og dømt meg opp og ned og i mente! Jeg må aldri innrømme dette" Forståelsesfull: "åh, tenk at hun har så stor forståelse for å ligge med prosituerte! Hvis hun ikke ser noe galt i at vennen min gjør det, betyr jo det at hun aksepterer det på generell basis og jeg har praktisk talt fått tillatelse yay". Hjernen fungerer som et barn hos altfor mange emosjonelt umodne mennesker, og de gjør og sier alt for å kunne fortsette en oppførsel de selv liker. Uansett om det er respektløst mot dem de er glad i. Anonymkode: 039eb...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå