Malfred Skrevet 13. november #21 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg håper da mannen vasker seg med såpe etter sex. Og at dama oppsøker legehjelp hvis hun lukter noe anna enn fersk fitte. Anonymkode: 8f71c...75f håpet det selv, skjedde aldri. jeg vakser meg uansett hver gang, men enkelte damer lukter ille.. da må man vaske med ekstra såpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #22 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finnes jaggu mange uhygeniske kvinner også. Har du ikke fått med deg alle trådene der kvinner stolt sier de kun vasker underlivet med vann?😂 skjemmes av å være kvinne da. Anonymkode: f6b8c...668 Mannen min sier det til meg når jeg dusjer. Ikke bruk såpe nedentil da. Jo jeg bruker det. Men han foretrekker at jeg ikke gjør det. Anonymkode: dec4a...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #23 Del Skrevet 13. november Malfred skrev (9 minutter siden): håpet det selv, skjedde aldri. jeg vakser meg uansett hver gang, men enkelte damer lukter ille.. da må man vaske med ekstra såpe. Du håpet det? Men fortsatte å ha sex med ei som lukta sykdom? Hvor er empatien hen... Anonymkode: 8f71c...75f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #24 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mannen min sier det til meg når jeg dusjer. Ikke bruk såpe nedentil da. Jo jeg bruker det. Men han foretrekker at jeg ikke gjør det. Anonymkode: dec4a...bf1 Jeg bruker ikke "såpe" nedentil, men oljevask fra apoteket. Det vasker bedre enn vann og tørker ikke ut. Anonymkode: 8f71c...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malfred Skrevet 13. november #25 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Du håpet det? Men fortsatte å ha sex med ei som lukta sykdom? Hvor er empatien hen... Anonymkode: 8f71c...75f empatien ligger i at jeg sa ikke ifra at hun luktet dritt, når skal man si ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #26 Del Skrevet 13. november Malfred skrev (6 minutter siden): når skal man si ifra? Når man merker det. Si hei, du lukter rart og er nok lurt at du hører med legen hva det er. Man lukter jo ikke seg selv... Anonymkode: 8f71c...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malfred Skrevet 13. november #27 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når man merker det. Si hei, du lukter rart og er nok lurt at du hører med legen hva det er. Man lukter jo ikke seg selv... Anonymkode: 8f71c...75f er klart man lukter seg selv? er jeg svett og har antydninger til svettelukt etter trening så dusjer jeg, altså dusjer etter trening uanasett, men jeg lukter jo om jeg lukter svette.. blir det samme som svett ekkel fittelukt? damer lukter vel det når dem tar av seg buksa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #28 Del Skrevet 13. november Malfred skrev (9 minutter siden): er klart man lukter seg selv? er jeg svett og har antydninger til svettelukt etter trening så dusjer jeg, altså dusjer etter trening uanasett, men jeg lukter jo om jeg lukter svette.. blir det samme som svett ekkel fittelukt? damer lukter vel det når dem tar av seg buksa Ja, man lukter jo om man lukter svett. Men det er lettere for en kjæreste å legge merke til nye forandringer i hud, lukt mm. For de fleste analyserer ikke seg selv. Anonymkode: 8f71c...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #29 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (19 timer siden): Finnes jaggu mange uhygeniske kvinner også. Har du ikke fått med deg alle trådene der kvinner stolt sier de kun vasker underlivet med vann?😂 skjemmes av å være kvinne da. Anonymkode: f6b8c...668 Sant det altså. Men her er TS kvinne med en mann. Datet faktisk en mann som sa at han hadde gjort det slutt med forrige fordi hun luktet (og smakte) ille, og at han etter en stund ikke klarte selv etter at hun hadde dusja. Han var forøvrig sånn at han brukte Asan mann til hele kroppen fordi «duger den der så må den jo duge overalt?!». 😂 Anonymkode: cdeb5...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #30 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du håpet det? Men fortsatte å ha sex med ei som lukta sykdom? Hvor er empatien hen... Anonymkode: 8f71c...75f Hvorfor er du så sikker på at det er sykdom? Kan jo være hun var en av de som vasker med bare vann. Da lukter det stygt. Smegma,urinrester og og svette forent i en grusom odør. Anonymkode: f6b8c...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #31 Del Skrevet 14. november Slutt å kjøp sånn tullesåpe. Han kan bruke vanlig såpe over hele kroppen. Anonymkode: 2619c...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #32 Del Skrevet 14. november Malfred skrev (På 13.11.2024 den 22.09): kanskje det er fordi fitta di lukter veldig dårlig? jeg måtte det med min eks, vaske pikken etter hver gang vi hadde hatt sex ellers luktet det sykt vondt! og bare hun tok av seg buksa så stinka det.. ikke særlig koselig å ha en dame med en stinkende mus.. Men sex skarr’u ha, bare å holde seg for nasen og kjøre på 😅 Anonymkode: 1ded4...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #33 Del Skrevet 14. november Dette må være et gjerrigknarkproblem... Vær glad du har et mannfolk som vasker seg med såpe, og dere handler vel inn såpe om hverandre. Hvordan kan dette overhodet være et problem? Og til han som klager på en urenslig kjæreste: Ville ikke vært EN uke sammen med en sånn person. Du må da kunne klare å gå ut døra. Når et voksent menneske er så likeglad med egen hygiene, da er valget enkelt. Anonymkode: 5d079...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #34 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er du så sikker på at det er sykdom? Kan jo være hun var en av de som vasker med bare vann. Da lukter det stygt. Smegma,urinrester og og svette forent i en grusom odør. Anonymkode: f6b8c...668 Alt er mulig. Eller en mellomting; at hun ikke er alvorlig syk men har en ubalanse eller tom reagerer på huden eller sæden til den hun har sex med... Anonymkode: 8f71c...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #35 Del Skrevet 15. november Er dette virkelig et problem? Hadde det vært en flaske oppbrukt på en uke/noen dager kunne jeg forstått frustrasjonen. Men hver 14.dag er ikke så ille vel? Slike såper koster ikke allverden heller, og er ofte på tilbud. Kjøp på Normal eller Europris. Det finnes menn som ikke vasker seg der i det hele tatt, tror det er verre å leve med. Og da må jeg få vise til en av Kvinneguidens mest legendariske tråder noensinne: Anonymkode: 4b9e4...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #36 Del Skrevet 15. november Men hvorfor spør du han ikke bare hvorfor det går så mye av den hvis du lurer? Jeg bruker også intimsåpe til all koppsvask pga bedre ph og fordi den er uparfymert, vanlig såpe tørker ut huden min. Nå syns jeg den er drøy i bruk da, jeg har min flaske (vanlig størrelse) i 3-4 mnd, så bare ta en prat med han om at det ikke er nødvendig å bruke så mye? Og nei, han bør IKKE bruke vanlig såpe nedentil som noen skriver, det kan faktisk skape ubalanse i ditt underliv også. Har erfart det selv. (spesielt hvis du har lett for å få soppinfeksjoner) Anonymkode: c9ea1...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 15. november #37 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 15.47): Mulig det er et luksusproblem. Jeg er godt fornøyd med at han vasker seg der nede, men forbruket med intimvask er vilt. En stor flaske er brukt opp på 14 dager. Anonymkode: 77fc6...b3e Hva skal vi gjøre med denne informasjonen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #38 Del Skrevet 15. november Har dere felles økonomi? Har dere egne penger som dere kan bruke på dere selv? Om du blir fattig av dette, så kanskje dere kan betale intimsåpe og sminke av "egen lomme"? Anonymkode: ffef1...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #39 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Alt er mulig. Eller en mellomting; at hun ikke er alvorlig syk men har en ubalanse eller tom reagerer på huden eller sæden til den hun har sex med... Anonymkode: 8f71c...75f Ja det er jo helt umulig at vi kvinner er skyld i noe selv her på KG.😂 Anonymkode: f6b8c...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #40 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er jo helt umulig at vi kvinner er skyld i noe selv her på KG.😂 Anonymkode: f6b8c...668 Skyld? I hvilket av de scenariene har dama gjort noe galt, og samtidig ikke mannen som lå med henne gang på gang uten å spørre henne om noe som helst? Anonymkode: 8f71c...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå