Gå til innhold

Kjærlighetspråk Fysisk kontakt….noe så til de grader 😱

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært sammen med mannen min i snart seks år. Vi er godt voksne. 
Mannen min sitt kjærlighetsspråk er fysisk kontakt.
Det er greit, men han holder på å kvele meg nå. Hver gang omtrent han går forbi meg på vei til f.eks kjøkkenet, så skal han klemme på meg. Står jeg og holder på med noe, skal han kysse meg i nakken. Kjører vi bil, er på kino osv så skal han holde meg i hånden. Skal vi se på tv, skal vi helst ligge helt inntil hverandre i sofaen.Sex skal vi aller helst ha hver kveld. Ligger jeg og leser skal han helst ligge omtrent oppå brystet mitt. Ligger jeg med ryggen til, så skal han ligge helt klin inntil meg. Han vil gjerne holde meg i hånden også i sengen. 
Jeg blir gal!!! Jeg tar ofte bort hånden f.eks i bilen, på kino etc med å si at jeg blir svett av å sitte slik. Ser vi på tv setter jeg meg i en stol. Er vi ute og går, må han holde hånden absolutt hele tiden. 
Prøver jeg og si det til han, så blir han litt sår og lei seg, han vil det jo bare godt. Det er hans måte å vise at han er glad i meg. Trekker jeg med unna for mye, så blir han litt lei seg. 
Jeg får aldri tatt iniativ til å gi han en klem for han er så ekstremt på  absolutt hele tiden. Er ikke seksuell undertone, men det blir for mye kos  hele tiden. 
Hvordan formidle på en grei måte at det blir for mye uten at han blir lei seg?
Dette er jo for han helt naturlig. Dette er hans måte å vise meg at han elsker meg. 

Anonymkode: 9b5ce...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som meg 😊 Men dama elsker det sånn, stopper jeg å kose i sofaen så får jeg høre det 😅 Men akkurat slik jeg ønsker det 

Anonymkode: 91878...528

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di at du savner å kunne ta initiativ til til nærkontakt, da han alltid kommer deg i forkjøpet. 

Finn ut hvilket kjærlighetsspråk som er ditt, og be om mer av det..

Anonymkode: 2215d...601

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det LITT på samme måten med kona. Men har konkludert med at jeg er en heldig mann og må tåle såpass . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig slitsomt, har det på samme måte dessverre. Skulle ønske jeg fant en med samme kjærlighetsspråk som meg selv. Tjenester 

Anonymkode: e411a...3fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tar ALDRI initiativ til fysisk kontakt?

Høres ut som en veldig skjev balanse. 

Jeg er klengete på typen, men han elsker det. Er jeg plutselig ikke klengete hopper han på meg😅

Han er også kosete, spesielt når vi sitter i sofa sammen etc. Liker å holde, klemme og kysse offentlig etc. Men jeg er hakket mer på enn han på det fysiske for jeg synes han er superdigg å tafse på🤭

Anonymkode: 38dcc...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke endret han. Dette er like naturlig for han som å puste. Og det vil gjøre han ulykkelig hvis han ikke får lov å være seg selv. Hvis du ikke liker det burde du ikke ha gifta deg med han. Mann her og jeg er helt lik som han. 

Anonymkode: e3238...005

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vært sammen med mannen min i snart seks år. Vi er godt voksne. 
Mannen min sitt kjærlighetsspråk er fysisk kontakt.
Det er greit, men han holder på å kvele meg nå. Hver gang omtrent han går forbi meg på vei til f.eks kjøkkenet, så skal han klemme på meg. Står jeg og holder på med noe, skal han kysse meg i nakken. Kjører vi bil, er på kino osv så skal han holde meg i hånden. Skal vi se på tv, skal vi helst ligge helt inntil hverandre i sofaen.Sex skal vi aller helst ha hver kveld. Ligger jeg og leser skal han helst ligge omtrent oppå brystet mitt. Ligger jeg med ryggen til, så skal han ligge helt klin inntil meg. Han vil gjerne holde meg i hånden også i sengen. 
Jeg blir gal!!! Jeg tar ofte bort hånden f.eks i bilen, på kino etc med å si at jeg blir svett av å sitte slik. Ser vi på tv setter jeg meg i en stol. Er vi ute og går, må han holde hånden absolutt hele tiden. 
Prøver jeg og si det til han, så blir han litt sår og lei seg, han vil det jo bare godt. Det er hans måte å vise at han er glad i meg. Trekker jeg med unna for mye, så blir han litt lei seg. 
Jeg får aldri tatt iniativ til å gi han en klem for han er så ekstremt på  absolutt hele tiden. Er ikke seksuell undertone, men det blir for mye kos  hele tiden. 
Hvordan formidle på en grei måte at det blir for mye uten at han blir lei seg?
Dette er jo for han helt naturlig. Dette er hans måte å vise meg at han elsker meg. 

Send han til meg 😄 Jeg hadde elsket å ha det sånn. Savner det enormt nå som jeg er singel... 😢

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig slitsomt, har det på samme måte dessverre. Skulle ønske jeg fant en med samme kjærlighetsspråk som meg selv. Tjenester 

Jeg har også tjenester som kjærlighetsspråk, og var sammen med en som var som mannen i HI. Følte meg helt kvalt til tider. Og når han da ikke var villig til å "hjelpe meg" med husarbeid og barn, så ble det vanskelig. 

Anonymkode: 6af89...db1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klengete på typen, men han elsker det. Er jeg plutselig ikke klengete hopper han på meg😅

Han er også kosete, spesielt når vi sitter i sofa sammen etc. Liker å holde, klemme og kysse offentlig etc. Men jeg er hakket mer på enn han på det fysiske for jeg synes han er superdigg å tafse på🤭

Tar aldri iniativ fordi jeg aldri får sjansen, jeg rekker det aldri… 

TS

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her

Jeg er 50/50 tjenester og gaver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke endret han. Dette er like naturlig for han som å puste. Og det vil gjøre han ulykkelig hvis han ikke får lov å være seg selv. Hvis du ikke liker det burde du ikke ha gifta deg med han. Mann her og jeg er helt lik som han. 

Anonymkode: e3238...005

Tenker ikke endre han, men kanskje be han tone ned bittelitt. Jeg liker det jo, men om du leser hva jeg skrivet så er det voldsomt mye hele tiden. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du går rundt og irriterer deg så er det bedre at du sier ifra på en ordentlig måte - med seriøs undertone - slik at han tenker seg om og roer seg. Og så får han heller bare bli litt sur og lei seg. Det går over, og er faktisk til det beste for også han at du sier ifra når du har kommet dit at du irriterer deg over han. For at irritasjon er ikke bra. Det må gå an for han å balansere fysisk kontakt bedre når det er det "som må til" for å hente inn forholdet fra irritasjonen. 

Utover det antar jeg at du allerede har prøvd de greie måtene å si ifra på, men han har ikke tatt det til etterretning. 

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker ikke endre han, men kanskje be han tone ned bittelitt. Jeg liker det jo, men om du leser hva jeg skrivet så er det voldsomt mye hele tiden. 

Men mange liker at det er sånn, inkludert meg. Når jeg er i nærheten av kjæresten så er mine hender mer på henne enn ikke, og jeg ville ikke vært tilfreds i forholdet om hun ba meg roe ned dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har han holdt på slik i seks år? Eller har han blitt gradvis mer klengete? 

Anonymkode: ff401...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når skal hun rekke, han er jo på henne hvert sekund! 

Emosjonellt rekker hun ikke å ha lyst en gang når han er klingende som det. Hvorfor skal hun gi fra seg sine kjæres øyeblikk av bevegelig frihet til å være tilbake i kroppslige lenker?

Det er koslig til en grad, men dette høres alt for mye ut. 

Anonymkode: 3e2af...fff

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men mange liker at det er sånn, inkludert meg. Når jeg er i nærheten av kjæresten så er mine hender mer på henne enn ikke, og jeg ville ikke vært tilfreds i forholdet om hun ba meg roe ned dette. 

Da håper jeg du i det minste er like positiv og åpen - og setter av like mye tid  - til hennes kjærlighetsspråk. Det må gå begge veier.

Anonymkode: 3195b...a9e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har hun samme kjærlighetsspråk da? Kan fort bli klengete for oss som ikke har det…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp😂

Det hørtes kvelende ut. Jeg hadde blitt sprø. Fysisk nærhet er på ingen som helst måte mitt kjærelighetsspråk.

Hadde kona vært slik du beskriver, så hadde jeg vært ærlig med henne.

Anonymkode: 3ef7e...d33

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...