AnonymBruker Skrevet 13. november #1 Del Skrevet 13. november Sitat Icks er handlinger eller egenskaper ved andre som vekker mild avsky eller vemmelse hos en selv Noen av mine icks: - Hvis han går rundt med caps på hodet overalt, spesielt inne på treningssenteret (mega ick) - Hvis han spiser med åpen munn - Hvis han har tatovert ansiktet eller navnet til noen på kroppen - Hvis han roper og skriker når han ser på fotball (seriøst ick!) - Hvis snapscoren hans øker med mer enn 50 hver dag (25 til og fra er mer enn nok, men jeg er en hykler akkurat her...) - Hvis han har bilder av tidligere exer på insta - Hvis han følger masse jenter på insta (trenger ikke å være influencere eller jenter med mange followers) - Hvis han åpenlyst prøver å flashe klokka si - Hvis han ikke tilbyr seg å betale på første date - Hvis han bruker ankelsokker - Hvis han kun har Converse-sko - Hvis det eneste han går i hjemme er en overshirt og t-skjorte - Hvis han puster luft (æsj liksom) 💓 Deres tur! Anonymkode: c59cf...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #2 Del Skrevet 13. november Bestevenn med eksen/hater eksen Svart hvitt tenkning Anonymkode: 8f422...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #3 Del Skrevet 13. november Du er litt for barnslig for forhold enda. Anonymkode: 6a113...26c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #4 Del Skrevet 13. november Å si "icks" er for attenåringer. Anonymkode: b1946...aff 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #5 Del Skrevet 13. november Tror det er like så greit at du holder deg singel, TS. Anonymkode: dbd04...a9a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 13. november #6 Del Skrevet 13. november Her er min liste: - Hvis han forventer at kvinner skal ta ansvar for alt følelsesarbeid i forholdet (den største icken av alle). - Hvis han stadig avbryter kvinner i samtaler, spesielt når de snakker om noe de er eksperter på. - Hvis han bruker uttrykk som «ikke alle menn» når vi diskuterer reelle problemer. - Hvis han mener at feminisme ikke er nødvendig lenger fordi «vi har likestilling nå». - Hvis han gjør narr av eller bagatelliserer kvinners interesser, men forventer full støtte for sine egne. - Hvis han beskriver ekskjærestene sine som «gale» uten å nevne hva han gjorde for å bidra til det. - Hvis han tror at husarbeid og barnepass er kvinnens ansvar, selv om begge jobber fulltid. - Hvis han roper at kvinner bare er «oppmerksomhetssøkende» på nettet, mens han selv poster ørten bilder av treningsøktene sine. - Hvis han mener at en kvinne «må smile mer». - Hvis han sier «det er unaturlig» om kvinners kroppshår. - Hvis han forventer å bli rost for å være «en god fyr» bare fordi han oppfører seg som et minimum av en anstendig person. - Hvis han glorifiserer «alfa-mann»-mentaliteten og tror det er attraktivt. - Hvis han snakker om at kvinner «passer best til» visse jobber eller roller. - Hvis han kaller seg «tradisjonell» som en unnskyldning for å være sjåvinistisk. Det var min liste - din tur! 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #7 Del Skrevet 13. november Herregud for en liste 🤣 kanskje best du forholder deg singel Anonymkode: c254a...a81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #8 Del Skrevet 13. november Rebecca30 skrev (2 minutter siden): Her er min liste: - Hvis han forventer at kvinner skal ta ansvar for alt følelsesarbeid i forholdet (den største icken av alle). - Hvis han stadig avbryter kvinner i samtaler, spesielt når de snakker om noe de er eksperter på. - Hvis han bruker uttrykk som «ikke alle menn» når vi diskuterer reelle problemer. - Hvis han mener at feminisme ikke er nødvendig lenger fordi «vi har likestilling nå». - Hvis han gjør narr av eller bagatelliserer kvinners interesser, men forventer full støtte for sine egne. - Hvis han beskriver ekskjærestene sine som «gale» uten å nevne hva han gjorde for å bidra til det. - Hvis han tror at husarbeid og barnepass er kvinnens ansvar, selv om begge jobber fulltid. - Hvis han roper at kvinner bare er «oppmerksomhetssøkende» på nettet, mens han selv poster ørten bilder av treningsøktene sine. - Hvis han mener at en kvinne «må smile mer». - Hvis han sier «det er unaturlig» om kvinners kroppshår. - Hvis han forventer å bli rost for å være «en god fyr» bare fordi han oppfører seg som et minimum av en anstendig person. - Hvis han glorifiserer «alfa-mann»-mentaliteten og tror det er attraktivt. - Hvis han snakker om at kvinner «passer best til» visse jobber eller roller. - Hvis han kaller seg «tradisjonell» som en unnskyldning for å være sjåvinistisk. Det var min liste - din tur! Stakkars mannen din ❤️ Anonymkode: 761b8...03e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #9 Del Skrevet 13. november Det er så mange, men de fleste kan man heldigvis unngå ved første øyekast. * Hvis hun har kortere hår enn til skuldrene (unntak for de med kreft selvfølgelig, selfølgelig) * Hvis hun ikke tilbyr seg å betale på første date (jeg betaler uansett, men jeg vil at hun skal tilby seg) * Hvis hun har nesehår som tyter ut (avsluttet en date etter mindre enn én time fordi hun altså hadde så mye nesehår) * Hvis hun ikke steller kroppshåret * Hvis det eneste hun snakker med venniner om er gossip (funnet ut nå at det er et major red flag) * Hvis hun behandler unger dårlig (også et red flag) * Hvis hun småspiser hele tiden * Hvis hun drikker seg dritings (stoooor ick for meg) * Hvis hun ikke går i noe annet enn olabukser * Hvis hun prøver å oppføre seg som en mann (enda en stor ick og stort rødt flagg - bli komfortabel med at du er kvinne) * Hvis hun bli små-irritert av alt (orker ikke sånne damer) * Hvis hun er på SoMe hele tiden, til og med hvis vi er ute sammen (da gjør jeg det slutt ganske raskt) * Hvis hun vil få i senga men ikke gi (nope) * Hvis hun ikke spiser sunt (det er litt ick) * Dårlig latter (sorry, men det er litt ick det også) * Hvis hun snakker nedlatende om folk som prøver å forbedre seg (ick, vil ikke være med deg) * Hvis hun er bestevenn med eksen eller snakker mye om eksen (ja, ick ick ick) Kan sikkert legge til flere etter hvert. Anonymkode: 9b189...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #10 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen av mine icks: - Hvis han puster luft (æsj liksom) 💓 Anonymkode: c59cf...868 Du vil helst ha en fyr som ikke... puster luft? Hva skal han puste da liksom? Eller vil du helst ha en fyr som ikke puster? Er det isåfall pusting for egen maskin du er imot (er menn som ligger med respirator ok?) eller er det pusting generelt sett? Anonymkode: cc078...a72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #11 Del Skrevet 13. november Kjønnshår og samme med hår under armer og legger Anonymkode: 3fb13...658 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. november #12 Del Skrevet 13. november Jeg har en del tanker om at han burde ha normal folkeskikk og være hyggelig, men det føler jeg normalt? Hvem i alle dager bryr som en person f. eks bruker ankelsokker eller ikke? Det er bare sokker... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. november #13 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Stakkars mannen din ❤️ Anonymkode: 761b8...03e Kan du utdype hva du mener med den? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 13. november #14 Del Skrevet 13. november Blått skrev (1 minutt siden): Jeg har en del tanker om at han burde ha normal folkeskikk og være hyggelig, men det føler jeg normalt? Hvem i alle dager bryr som en person f. eks bruker ankelsokker eller ikke? Det er bare sokker... Enig. Det må bli hvis han aldri bruker sokker 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #15 Del Skrevet 13. november Folk som har ligget rundt Folk som har vært utro Folk som fortsatt er venner med ekser/tidligere ff/ONS Anonymkode: 604cf...d29 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #16 Del Skrevet 13. november Folk som har lister med icks. Anonymkode: 9efd4...05d 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #17 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen av mine icks: - Hvis han går rundt med caps på hodet overalt, spesielt inne på treningssenteret (mega ick) - Hvis han spiser med åpen munn - Hvis han har tatovert ansiktet eller navnet til noen på kroppen - Hvis han roper og skriker når han ser på fotball (seriøst ick!) - Hvis snapscoren hans øker med mer enn 50 hver dag (25 til og fra er mer enn nok, men jeg er en hykler akkurat her...) - Hvis han har bilder av tidligere exer på insta - Hvis han følger masse jenter på insta (trenger ikke å være influencere eller jenter med mange followers) - Hvis han åpenlyst prøver å flashe klokka si - Hvis han ikke tilbyr seg å betale på første date - Hvis han bruker ankelsokker - Hvis han kun har Converse-sko - Hvis det eneste han går i hjemme er en overshirt og t-skjorte - Hvis han puster luft (æsj liksom) 💓 Deres tur! Anonymkode: c59cf...868 Tatoveringer generelt Spise med åpen munn Har sjalusiproblemer og ikke liker at jeg har venner som er ekser og har ekser/kvinnelige venner på sosiale medier (aldri opplevd en jente som har problem med dette da) Har kontroll på ting som snapscore, hvem andre følger på sosiale medier. Anonymkode: 547d2...cdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #18 Del Skrevet 14. november - mammadalter - de som sier ''(jeg) elsker deg'' ovenfor ''glad i deg'' til foreldrene sine - ikke bytter sokker og undertøy hver eneste dag - hvis han er venn med eller følger ex kjærester på sosiale medier osv (seriøst dette er fortid med noen du har vært intim med, du trenger ikke ha noen form for mulig kontakt med en ex når du har ny kjæreste) - bare bruker hendene og såpe i dusjen (bruk en klut eller noe når du vakser kroppen) - skinnyjeans - ikke klarer å kommunisere ordentlig uten å si ''jeg er så stygg og fæl, gå fra meg, du fortjener bedre'' osv hvis man havner i krangel - ikke pusser tunga - hvis han slikker leppene sine og ser litt vekk for å virke deilig (drit ekkelt å se på) Anonymkode: efd12...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #19 Del Skrevet 14. november Hva skal han puste om han ikke kan puste luft?🤔 Tenker det er greit at du venter med å date til du blir voksen, TS. Anonymkode: 887ea...770 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. november #20 Del Skrevet 14. november Finnes det ikke tusenvis av lignende tråder om dette allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå