esth3rly Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Hei! Jeg tenker å ta IT bachelor til høsten av, og ser på de som ikke trenger /har matte i studiet. Mine spørsmål er som følger, har noen erfaring innenfor å ta et slikt studie? Sånn som det på UiA? stiller det deg på lik linje som andre etterpå når det kommer til å skaffe jobb? I tillegg lurer jeg på om noen har erfaring med UiA IT bachelor, og om de kan si den er bra? Eller om dere vet om andre IT studier som ikke trenger matte for å komme inn? Jeg driver å ser over selv, men merker at jeg fort blir litt overveldet så derfor bare spør jeg om input just incase:) Har noen tilfeldigvis erfaring med "Digital Kultur" bacheloren i UiB? En venn av meg så kjapt over og sa det så ut som IT lite. Tilslutt lurer jeg egentlig bare på hvilke universiteter dere kan anbefale som er "bra", vet at det er forskjellig fra fakultet til fakultet ofte, men etter å ha droppet ut av oslomet vil jeg være litt mer obs hvis mulig.. Jeg har droppet ut av tegnspråk så det er jo ganske forskjellige studier! Tusen takk på forhånd for alle tilbakemeldinger!:) ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå