AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Skrevet 13. november 2024 Jeg er sikkert teit vil mange si som tenker på dette, men jeg gjør det uansett. Jeg leste i en pasientjournal en del ubehagelige og ekle ting jeg gjorde når jeg var innlagt på psykiatrisk avdeling. Jeg er i dag ekstremt opptatt av hygiene og orden, mer enn gjennomsnittet. Derfor treffer dette meg veldig, nesten som et traume. Jeg er redd hva andre hadde tenkt om meg/om de hadde sett annerledes på meg om de fikk vite det. Er dette irrasjonelle tanker? Anonymkode: afcde...455
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #2 Skrevet 13. november 2024 Hva har dette med andre å gjøre? Anonymkode: a6329...958 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva har dette med andre å gjøre? Anonymkode: a6329...958 Ingenting. Redd for å bli dømt Anonymkode: afcde...455 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Skrevet 13. november 2024 Det først du skal være forsiktig med er ekstrem opptatthet av hygiene. Det er en diagnose, og fører ofte til ytterligere psykisk sykdom. Gi faen i ekstrem hygiene som går over til frykt for bakterier. Lev normalt. Anonymkode: 67ab6...f77
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Skrevet 13. november 2024 Andre vil nok skjønne at du gjorde disse tingene fordi du var syk. Så det blir vel heller et spørsmål om hvor du er i dag og hvor god oppfølging du har. Mange synes at det er rart å se i journal, dagbok mm fra ei vanskelig tid. Man kjenner seg ikke helt igjen fordi man har forandret seg. Det er viktig å, ikke dvele ved det, men likevel ta inn over seg at sånn var også livet. Man gjorde så godt man kunne. Anonymkode: c5aa1...834 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå