Gå til innhold

Når noen angrer på en ulempe du ikke har hatt behov for

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når noen gir deg noe du verken har hatt behov for eller har hatt ønsker om. Jeg kan ikke gå i detaljer, men det er åpenbart at jeg ikke hadde behov for det, og det var heller ikke ønskelig. Det har medført endringer hos meg i ettertid som har medført en ulempe.

Så angrer vedkommende på det, det er i alle fall det en senser. Men jeg har ikke ønsket å ha det in the first place, og i alle fall ikke hindringene som har fulgt med det.

Er ikke det tegn på autisme? Utviklingshemming? Når noen gnager på sitt utgangspunkt, sin virkelighetsoppfatning, og drar andre inn i noe som ikke var ønskelig, og klarer ikke å ta perspektivet til den som virkelig bare er blitt plaget av noen uten å ville det selv, har ikke ønsket noe, eller det å ha noe med vedkommende å gjøre i det hele tatt?

Anonymkode: 38b5e...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke du startet tråder om dette før?

Hvis noen har gitt deg en gave du ikke ønsker, så kan du returnere gaven. (jeg håper det ikke er snakk om et dyr).

Anonymkode: ab0d5...ea7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vesensforskjell på om det er en kattunge. Eller et nytt handklesett

Anonymkode: eed7b...496

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke du startet tråder om dette før?

Hvis noen har gitt deg en gave du ikke ønsker, så kan du returnere gaven. (jeg håper det ikke er snakk om et dyr).

Det er ikke en sånn type gave som kan returneres, og jeg har ikke ønsket å ha noe med det å gjøre, så det er ikke min plikt å returnere gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke en sånn type gave som kan returneres, og jeg har ikke ønsket å ha noe med det å gjøre, så det er ikke min plikt å returnere gaven.

Da blir det vanskelig å hjelpe deg siden du er såpass vag.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er på en måte en handicap-argumentasjon, ved at vedkommende ikke klarer å ta innover seg realiteten. Jeg hadde ikke behov. Griper etter halmstrå hos noen som ikke har ønsket å være i settingen. Jeg opplever det psykiatrisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker litt psykisk ustabil for meg. Det du skriver gir lite mening. 

Anonymkode: 44191...0a3

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er på en måte en handicap-argumentasjon, ved at vedkommende ikke klarer å ta innover seg realiteten. Jeg hadde ikke behov. Griper etter halmstrå hos noen som ikke har ønsket å være i settingen. Jeg opplever det psykiatrisk.

Hva er det egentlig du ønsker svar på eller hjelp til? Det er vanskelig å ta tak i hva du skriver.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett fyr på den og gå videre med livet? Er jo håpløst å gi råd for tomt svada.

Anonymkode: 66f46...497

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

No offence altså, men får psyk-vibber av deg også. Så kryptisk og analyserende av noe som strengt tatt virker som en fillesak.

Anonymkode: 66f46...497

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst på fornuftige svar så må du nesten skrive noe som er forståelig.

Anonymkode: 0424e...835

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vanligvis ganske god leseforståelse men jeg sliter skikkelig med å forstå hva du mener.

Kanskje du bare bør snakke ordentlig med denne personen, uten å være så vag, om hva du mener og synes og hva du mener virkeligheten er.

Anonymkode: 76e8e...028

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke kan spise det eller leke med det, så bare tiss på det og gå videre.

Hilsen hunden 🐶

Anonymkode: 5f760...0ae

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tydeligvis mange - alle, egentlig, som ikke klarer å forstå deg TS.

Vil det være så ille å beskrive situasjonen, i stedet for å være så kryptisk at det er uforståelig?

Anonymkode: b100a...db4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...