AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg har problemer med bihulene mine fra før- at de blir så tett av seigt slim og det lukter infisert når jeg nyser innimellom. Har tidvis brukt dymista for dette siden jeg hadde mye bihulebetennelse før, men kan ikke bruke dymista nå før jeg får snakket med legen fordi jeg er gravid. Har vært mye tett de siste ukene og har egentlig bare latt det være siden jeg vil bruke minst mulig legemidler i svangerskapet. Nå har jeg blitt kjempesvimmel. Har vært det siden i går. Har sjekket at baby har det fint, og at det ikke er svangerskapsrelatert, så da tenker jeg at det må være noe med enten ørene mine eller at det sitter fast noe slim kanskje mellom ører og bihuler som gjør at jeg er så svimmel? Er det noen som har erfaring, noe jeg kan gjøre selv mens jeg venter på legetimen om et par dager? Anonymkode: bcad3...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 Er du konstant svimmel, eller er det mer anfall? Er du sikker på at du skal vente flere dager før du drar til lege? Anonymkode: 85108...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 Ja, tette bihuler kan forstyrre balansenerven i øret. Har opplevd det selv. Falt nesten på bakken av det. Men det er fint at du skal til lege for kan være mye annet også. sov med hodet høyt, veldig høyt, prøv å gå mye. Å være ute i kulden kan lette på problemene. Anonymkode: 9c456...a94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du konstant svimmel, eller er det mer anfall? Er du sikker på at du skal vente flere dager før du drar til lege? Anonymkode: 85108...737 Vært svimmel siden i går, og det er ganske konstant. Ikke anfall, og det er ikke så alvorlig at jeg tror det er krystallsyke liksom. Anonymkode: bcad3...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå