Gå til innhold

Smertestillende i forbindelse med tarmsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere antibiotika kurer på rappen så har jeg fått store problemer med mage/tarm. Jeg veksler mellom diare og forstoppelse, men det som plager meg aller mest er de konstante smertene nederst i magen, kjennes ut som luftsmerter som ikke kommer noen vei/konstant verk. Noen som vet om det er noe smertestillende som kan hjelpe ?

Anonymkode: 3a794...010

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter flere antibiotika kurer på rappen så har jeg fått store problemer med mage/tarm. Jeg veksler mellom diare og forstoppelse, men det som plager meg aller mest er de konstante smertene nederst i magen, kjennes ut som luftsmerter som ikke kommer noen vei/konstant verk. Noen som vet om det er noe smertestillende som kan hjelpe ?

Anonymkode: 3a794...010

Setter du smertestillende tabletter ned i en mage som alt sliter, så vil den slite enda mer med å få tarmen til å komme tilbake til normalen. 
Du kan jo og feile andre ting som gir disse plagene. 
Minifom hjelper mot luft, så du kan jo eventuelt prøve det. Hva sier legen din? 

Anonymkode: cbcdf...c7b

Skrevet

Først og fremst probiotika. Du må få gjennopprettet tarmbalansen og få tilført de gode bakteriene igjen. Ta et par kurer på rappen, kjøp et godt produkt. 

Anonymkode: b6f10...c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...