Gå til innhold

Hvordan får man kvinner fra tinder og hinge i seng så fort som mulig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn har dere strategier å dele? Kvinner har dere strategier som har fungert på dere?

Anonymkode: cbb8d...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste som betyr noe er at man liker hverandre og har en kjemi. Og at man opplever den andre som genuin og ikke en player. Strategier virker fort mot sin hensikt. 

Anonymkode: 02cb6...3f8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

at man opplever den andre som genuin og ikke en player.

Selvsagt, men har du noen strategier for å unngå at kvinnen tror du er en player?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må bare si de riktige tingene i 1-7 dager til man møtes på date. Masse skuespill rett og slett. Viktigste er at du ikke gir en "vil-kunne-ligge-og-aldri-se-deg-igjen-vibe" på første date, og at dere ideelt sett ligger på første date.

Anonymkode: e4439...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, vær ærlig om dine hensikter. Det begrenser nok antall napp du får, men de damene som faktisk napper er damer som også vil fort til sengs med deg. Jeg har kollegaer/bekjente som har gjort det, med stort hell - de legger ut sitt beste bilde av seg selv og skriver litt humoristisk og kort om at de er ute etter ei dame for en natt eller tre, og ikke noe mer. 

Deretter - gjør det beste ut av utseendet ditt (hygiene inkludert), vær en gentleman på daten, og ha kondomene klare. Flørt, ikke ta det som et jobbintervju. Du er egentlig ikke interessert i livshistorien hennes, eller barna, eller om hun er singel eller ikke, eller noe som helst sånt. Fortell morsomme historier og hiv inn litt komplimenter. Sørg for at du har lett tilgjengelig transport til en ren og delikat seng, så ting ikke går i stå før dere ligger horisontalt. 

Om du går for "jeg er ikke en player, jeg er ute etter noen å gifte meg med" og prøver å kjøre den vinkelen så får du nok også sex til slutt, men da har du gjerne brukt ukesvis eller månedsvis på å komme i buksa på ei dame, istedenfor å bruke 3 timer på ei som faktisk er ute etter det samme som deg. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ærlig om hensiktene dine. Du trenger ikke buse ut med at du er kun ute etter sex, men blir du spurt så er du ærlig. Mange damer er også det. Så er du bare ditt beste selv, gi komplimenter, vær hyggelig og ikke minst få henne til å le. Sex blir jo ofte bedre hvis dere har en god Tone og litt connection først 

Anonymkode: e83ce...182

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvsagt, men har du noen strategier for å unngå at kvinnen tror du er en player?

Ja, jeg kan jo fortelle deg om hvordan jeg selv opplever det, ihvertfall:

Jeg er kvinne og har hatt mange one night stands. Felles for nesten alle mennene er at de har vist meg hvilken gave det er å hengi seg til hverandre. Det er fullstendig berusende å komme så tett på et annet menneske, bare i løpet av noen timer. De har vært respektfulle og entusiastiske hele veien, og like skjønne og fantastiske dagen etter, i tillegg til at de selvfølgelig også har klemt meg og blunket eller lignende hvis vi tilfeldigvis har truffet hverandre igjen.

Likevel har begge parter visst at dette bare var for en natt. Ingen av oss har ønsket noe mer. Vi ba ikke om telefonnumre eller profiler på sosiale medier og likevel opplevde vi hverandre som dypt seriøse, på en eller en annen måte. 

Det er ikke alle som klarer dette, jeg har også møtt på menn som er opptatt av å vise avstand fordi de er redde for at jeg skal ønske noe mer. Da er jeg ikke interessert, for dette er player oppførsel, dvs en som bruker og kaster andre mennesker etterpå. 

De mennene jeg har blitt med hjem har turd å være åpne, nære og å hengi seg fullstendig til meg. De har vært trygge på at jeg ikke skulle bli hekta.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja jeg har en strategi for det:

Ikke vær en player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som funket for meg var å ikke ha den tankegangen om at det må skje fortest mulig. Av alle jeg har møtt fra tinder, så ble det sex første kveld 8 av 10 ganger. Men da har jeg brukt mer tid for å få igang flørten enn en kveld, men da ender det i at det er veldig opplagt på forhånd at det blir sex. Flere ganger har jeg knapt fått av meg skoene før vi er igang. 

Så ikke tenk at det må skje så fort som mulig, da går du fort glipp av mye bra sex 

Anonymkode: 917ef...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Menn har dere strategier å dele? Kvinner har dere strategier som har fungert på dere?

Inviterer de på date og så later du som du ikke vil ha sex. 

Kvinner vil ha det de vet de ikke kan få. 

Anonymkode: 7225a...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 13.06):

1. Ikke vær stygg

Det som er greit med damer er at det ikke finnes noe utseende-ideal for menn, sånn som det gjør med Barbie. Fullskjegg eller barnerumpe, ingen standard. Brunt eller blondt hår, ingen standard. Det viktige er at du er velstelt, at fullskjegget ditt ikke er bustete eller at barnerumpekinnene dine ikke er fulle av kviser. At du har en frisyre og ikke bare har nettopp-våkna-sveis. At du tar vare på kroppen din ved å ikke være feit. Du trenger ikke være muskuløs en gang, bare se på alle soyaguttene som henger på slep etter halvfeite ugler på ditt lokale kjøpesenter. Mennene finner du på Clas Ohlson eller andre butikker som ikke er 100% kjerring. 

2. Kle deg som om du er viktig

Dette er en bok i seg selv, men skal prøve og holde det kort.

Det er et ordtak som heter at "klær skaper folk", og for kvinner hjelper det godt på om du kler deg voksent. Altså, ikke møt opp i hettegenser og joggebukse. Damer bryr seg veldig mye om hva andre damer syns om dem (selv om de sier de ikke gjør det). Det har å gjøre med stammekultur og inn-grupper og at det er "dødsfarlig" for en kvinne å bli utstøtt fra gruppen. Å kle deg som om du er viktig hjelper for å fjerne denne frykten fordi du da impliserer at du er en ressursfull mann (les, noen som kan manhandle tigre og andre stammer). 

Gå på Dressmann og lignenede, sørg for at du har et basisgrunnlag. Mange kvinner sier Dressmann er "gubbeklær". Det er fordi deres nære tar på seg et par olabukser de liker godt og parrer denne med en vilkårlig passe pen skjorte uten å tenke noe særlig på fargevalg. Gå på Dressmann.no og les deg litt opp på "Stil og tips" som du finner i menybaren øverst. Eller be de som jobber der om tips til et helt antrekk og legg vekt på at du vil ha en basisgarderobe. 

Søk på mannlige amerikanske skuespillere fra Hollywood på en valgfri søkemotor og herm. 

3. Vær passe hyggelig

Denne er litt vanskelig å skrive om uten å virke helt teit, men du har sikkert vært en siklende femtenåring som gjorde akkurat det den 18 år gamle jenta lurte deg til å gjorde i håp om "å få ta på", uten at du ble noe mer enn en løpegutt. Det gjelder her også. Ikke vær en nikkedukke. Og ikke vær drittsekk selv om det ser ut som det fungerer for andre. Om det viser seg at dere er uenig i noe, så godta det og anerkjenn at dere er det eller spør mer om det. Ofte viser det seg at man vil det samme, men at veien dit er forskjellig fordi kvinner og menn er forskjellige. Og det er helt greit, det må ikke handle om kvinnekamp og misandri hele tiden. Ikke sett henne på en pidestall som om hun er en oppnåelig premie, spør henne mange spørsmål om seg selv. Da viser du interesse for henne, og praten kommer lett i gang fordi det er lett å prate om seg selv og ikke et "farlig" tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den grad  man kaller oppførsel strategi, ville jeg sagt vær ærlig om hvor du er i livet. La oss si du ble skilt for 5 mnd siden, vær ærlig forklar du er i en fase i livet hvor du ikke ser etter en ny kjæreste akkurat nå. Les rommet, det handler minst like mye om hvordan du sier det, som hva du sier. Ta et nei for et nei og gjør det grasiøst.

Det finnes kvinner som er i lik situasjon. Ei jeg kjenner ble singel og de siste 3-4 årene hadde han ikke en gang tatt på henne. Hun hadde forståelig nok et behov for sex, for fysisk nærhet og bekreftelsen av å få føle seg tiltrekkende. Og da traff hun en mann som hadde lik bagasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 10.19):

Ehh.. ja det er egentlig ganske lett. 

Vær tydelig i samtalen hele veien på at det er knulling som er målet. Det utfordrende er å være tydelig på en elegant, leken, og fristende måte. Det må du bare jobbe med å finne ut av selv.

Klarer du det får du til sengs de som er hypp på et ligg, og de som ikke er hypp slipper du å bruke særlig mer tid på.  

Anonymkode: 1915c...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...