valentino Skrevet 28. februar 2006 #1 Skrevet 28. februar 2006 Spørsmålet er ment til jenter. Var du noen gang sammen med, eller hadde sex med gutter som var like gamle eller yngre enn deg selv i den perioden du var 16-20 år. Og en ting til: Var det mange jenter som var sammen med yngre/jevnaldrende gutter i den alderen?
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #2 Skrevet 28. februar 2006 Jeg var sammen med en som var ett år eldre enn meg. Venninnene mine var sammen med jevnaldrende og yngre.
valentino Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2006 Jeg var sammen med en som var ett år eldre enn meg. Venninnene mine var sammen med jevnaldrende og yngre. ← Var disse yngre og jevnaldrende typisk snille og sjenerte? Eller var dette bad boys?
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #4 Skrevet 28. februar 2006 Var disse yngre og jevnaldrende typisk snille og sjenerte? Eller var dette bad boys? ← Noen var, andre ikke. Han jeg var sammen med var det totalt motsatte av bad boy. Han var tøffel. En mellomting er fint.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #5 Skrevet 28. februar 2006 Da jeg var 19 var jeg sammen med en som var like gammel som meg. Han var utadvendt og sjarmerende ja. Det endte med utroskap fra hans side. Da jeg var 22 var jeg sammen med en som var fire år yngre, vi giftet oss. Han var av den mer stille og sjenerte typen. Jeg har forøvrig aldri jaktet badboys. Men var svært sjenert selv. Så at jeg ble sjarmert i senk av en som var utadvendt og i tillegg var villig til å jobbe lenge for oppmerksomheten min, det var nok ikke så helt unaturlig tross alt.
valentino Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2006 Da jeg var 19 var jeg sammen med en som var like gammel som meg. Han var utadvendt og sjarmerende ja. [...] Da jeg var 22 var jeg sammen med en som var fire år yngre, vi giftet oss. Han var av den mer stille og sjenerte typen. Jeg har forøvrig aldri jaktet badboys. Men var svært sjenert selv. Så at jeg ble sjarmert i senk av en som var utadvendt og i tillegg var villig til å jobbe lenge for oppmerksomheten min, det var nok ikke så helt unaturlig tross alt. ← Her har vi jo et fint eksempel på det jeg mener. Du var sjenert men fikk allikevel erfaring. Du fikk erfaringer med en utadvent pågående person. Da dette tok slutt så hadde du den erfaringen som var nødvendig for å blir sammen med denne 18-åringen. Du hadde kanskje også andre erfaringer i mellomtiden? Dette gjorde jo at du hadde overtaket og makten. Dersom du ikke hadde plukket opp 18-åringen er det lite trolig at noen andre hadde gjort det. Og hvor ofte skjer dette med stille sjenerte gutter i den alderen?
Night Owl Skrevet 28. februar 2006 #7 Skrevet 28. februar 2006 Tja, når jeg var 17 var jeg sammen med en som var ca 1 år yngre. Kan også legge til i det forholdet var det jeg som var den "erfarne" og han som var den sjenerte som aldri hadde hadde hatt kjæreste eller sex før.
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #8 Skrevet 28. februar 2006 Jeg var mer erfaren og eldre en kjæresten min på den alderen, men om han var bad boy eller ikke spilte ikke så stor rolle, jeg var jo ung og desperat etter "kjærlighet"
valentino Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2006 Jeg var mer erfaren og eldre en kjæresten min på den alderen, men om han var bad boy eller ikke spilte ikke så stor rolle, jeg var jo ung og desperat etter "kjærlighet" ← Hvordan fikk du den erfaringen? Fra bad boys?
valentino Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2006 Tja, når jeg var 17 var jeg sammen med en som var ca 1 år yngre. Kan også legge til i det forholdet var det jeg som var den "erfarne" og han som var den sjenerte som aldri hadde hadde hatt kjæreste eller sex før. ← Hvordan fikk du den erfaringen?
Night Owl Skrevet 28. februar 2006 #11 Skrevet 28. februar 2006 Ved å bli kjæreste med en som var like gammel som meg når jeg var 13. Og slik fortsatte det. Men jeg har også vært med de som er eldre, bevares. Trenger ikke å bli bedre selv om de har erfaring eller er eldre bare så det er sagt.
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #12 Skrevet 28. februar 2006 Hvordan fikk du den erfaringen? Fra bad boys? ← Fra likesinnede desperate gutter kanskje Slettes ikke bad boys.. Jeg var ikke akkurat en svane når jeg var ung, det ble jeg senere. Jeg hadde ikke draget, men klarte å finne andre gutter som også ville eksperimentere litt.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #13 Skrevet 28. februar 2006 Her har vi jo et fint eksempel på det jeg mener. Du var sjenert men fikk allikevel erfaring. Du fikk erfaringer med en utadvent pågående person. Da dette tok slutt så hadde du den erfaringen som var nødvendig for å blir sammen med denne 18-åringen. Du hadde kanskje også andre erfaringer i mellomtiden? Dette gjorde jo at du hadde overtaket og makten. Dersom du ikke hadde plukket opp 18-åringen er det lite trolig at noen andre hadde gjort det. Og hvor ofte skjer dette med stille sjenerte gutter i den alderen? ← Tulling du kan da ikke trekke sånne konklusjoner. Nei jeg hadde ikke andre erfaringer i mellomtiden. Og jeg tok ikke initiativet overfor den mer sjenerte gutten som jeg senere giftet meg med. Sannheten er at etter den første så murte jeg meg inne i to år med kjærlighetssorg. Og han jeg giftet meg med traff jeg på en arbeidsplass der han hang i helene mine et halvt år før han sluttet. Så begynte han å dukke opp etter jobb og det neste året gjorde vi ikke annet enn å gå ut og ta en kaffekopp i blant. Jeg var m.a.o. nesten 24 før vi ble kjærester. Det å bli såret en gang er som regel ikke noen grunn for de fleste av oss til å løpe ut og skrike på mer. Det er noen av oss som både trenger tid til å reparere de gamle sårene og å bli kjente med nye mennesker i vårt eget tempo.
Replica Skrevet 28. februar 2006 #14 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har aldri vært sammen med noen som har vært yngre enn meg, på noe vis.
Gjest 2324 Skrevet 28. februar 2006 #15 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har hatt 2 kjærester, den ene var 2 dager eldre enn meg, sambo er ca 6 mdn eldre enn meg. Jeg var aldri interessert i de eldre guttene. Og som jeg har nevnt tidligere, de aller fleste jentene jeg gikk på skolen sammen med var også sammen med jevnaldrene.
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #16 Skrevet 28. februar 2006 Var sammen med en på 15 da jeg var 16, 17 da jeg var 17, 23 da jeg fortsatt var 17 og 22 da jeg var 19.
Gjest Bare innom Skrevet 28. februar 2006 #17 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Har stort sett vært sammen med jevnaldrende (+/-1år), selv om jeg rotet meg borti 2 "eldre" gutter. Dessverre opplevde jeg at de eldre guttene ønsket ting av meg som jeg ikke var klar til å gi dem, og følte meg etter hvert mer komfortabel med gutter på min egen alder. Eller rettere sagt, følte meg mer komfortabel med gutter på samme "nivå" som meg selv, alder hadde egentlig ingen betydning i denne sammenhengen. De aller fleste venninne mine var sammen med gutter på egen alder, eller to-tre år eldre. p.s det høres ut som jeg har noe enormt med erfaring.... Sannheten er at jeg var sammen med 5 gutter før jeg traff mannen min..... To stk 3-4 år eldre, og tre jevngamle (+/- 1 år) Endret 28. februar 2006 av Bare innom
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #18 Skrevet 28. februar 2006 Er 18, jeg, og er sammen med en som er like gammel.
Gjest Bellatrix Skrevet 28. februar 2006 #19 Skrevet 28. februar 2006 Jeg hadde ikke kjæreste da i det hele tatt.
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #20 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har bare vært sammen med eldre gutter jeg, alle kjærestene jeg har hatt mellom 16 og nå har vært 2-3 år eldre.. Bortsett fra en som var 7 år eldre, men da ble det fort for seriøst.. Forloveden min er 2 år eldre, jeg liker det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå