AnonymBruker Skrevet i går, 06:32 #1 Del Skrevet i går, 06:32 Ja, hvor får man tak i det nå, noen som har sett/kjøpt? Ikke Ikea sin, den liker vi ikke så godt. Anonymkode: ee602...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:33 #2 Del Skrevet i går, 06:33 Kjøpte på Kiwi i går. Smaker bra Anonymkode: a6dac...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet i går, 06:34 #3 Del Skrevet i går, 06:34 I de fleste dagligvarebutikker - Kiwi, meny, spar, Coop, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:35 #4 Del Skrevet i går, 06:35 Takk for svar! Noen som har sett om Rema sin er på plass? Anonymkode: ee602...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:47 #5 Del Skrevet i går, 06:47 Du kunne jo laget mye god pepperkakedeig selv på den tiden du har brukt på å finne ut hvor du får kjøpt? 🙂 Anonymkode: 07901...d81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:56 #6 Del Skrevet i går, 06:56 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kunne jo laget mye god pepperkakedeig selv på den tiden du har brukt på å finne ut hvor du får kjøpt? 🙂 Anonymkode: 07901...d81 Jeg har brukt omtrent to minutter til nå, det er en grei investering når man er lat. Anonymkode: ee602...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet i går, 07:00 #7 Del Skrevet i går, 07:00 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Takk for svar! Noen som har sett om Rema sin er på plass? Anonymkode: ee602...02f Det er vel bare å ta turen innom for å se. Siden ingen vet hvilken Rema du sogner til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:01 #8 Del Skrevet i går, 07:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har brukt omtrent to minutter til nå, det er en grei investering når man er lat. Anonymkode: ee602...02f Det er godt du innser du er lat da, for å dra å sjekke om Rema har fått pepperkakedeig vil du ikke 😂 sannsynligheten for at de har fått det er omtrent 99,99%. Det blir neppe bomtur om du tar deg en tur… Anonymkode: 76468...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:02 #9 Del Skrevet i går, 07:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er godt du innser du er lat da, for å dra å sjekke om Rema har fått pepperkakedeig vil du ikke 😂 sannsynligheten for at de har fått det er omtrent 99,99%. Det blir neppe bomtur om du tar deg en tur… Anonymkode: 76468...78e Herregud for ei sur og negativ drittkjerring du er! Komme ens ærend inn i en tråd som denne med oppgulpet ditt, at du gidder! Anonymkode: ee602...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet i går, 07:03 #10 Del Skrevet i går, 07:03 Ikke kjøp coop sin!! Den er en merkelig bismak som smaker pjuk. Vi elsker pepperkaker, alle sammen, men coop sin blir kastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:04 #11 Del Skrevet i går, 07:04 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud for ei sur og negativ drittkjerring du er! Komme ens ærend inn i en tråd som denne med oppgulpet ditt, at du gidder! Anonymkode: ee602...02f Atte HÆ! Du sa jo SELV at du er lat - og smilefjeset mitt tilsa vel ikke at jeg var så voldsomt alvorlig heller??? Anonymkode: 76468...78e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #12 Del Skrevet i går, 07:07 luxifine skrev (2 minutter siden): Ikke kjøp coop sin!! Den er en merkelig bismak som smaker pjuk. Vi elsker pepperkaker, alle sammen, men coop sin blir kastet. Synes du det er svar på ts sitt spørsmål? Anonymkode: e2743...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:08 #13 Del Skrevet i går, 07:08 luxifine skrev (4 minutter siden): Ikke kjøp coop sin!! Den er en merkelig bismak som smaker pjuk. Vi elsker pepperkaker, alle sammen, men coop sin blir kastet. Takk for tips, lurte på å prøve den.. Anonymkode: ff032...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:33 #14 Del Skrevet i går, 07:33 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Synes du det er svar på ts sitt spørsmål? Anonymkode: e2743...9f4 Haha, jobber du for coop? Er greit å fortelle hvor en skal styre unna ettersom ts har fått svar tidligere i tråden. Dra trusa ut av rævhålet, det er for tidlig for slik oppførsel. Ts: kan anbefale IKEA sin om du har IKEA nær deg. Den er god på smak. Bakeren her pleier også å ha ferdig deig til salgs, men jeg tror det er for tidlig i sesongen. Alle matbutikker får julevarene fra uke 40, så de blir satt ut i butikk nokså fortløpende etter det. Anonymkode: c60ee...23c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #15 Del Skrevet i går, 07:42 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Haha, jobber du for coop? Er greit å fortelle hvor en skal styre unna ettersom ts har fått svar tidligere i tråden. Dra trusa ut av rævhålet, det er for tidlig for slik oppførsel. Ts: kan anbefale IKEA sin om du har IKEA nær deg. Den er god på smak. Bakeren her pleier også å ha ferdig deig til salgs, men jeg tror det er for tidlig i sesongen. Alle matbutikker får julevarene fra uke 40, så de blir satt ut i butikk nokså fortløpende etter det. Anonymkode: c60ee...23c Har du lest innlegget hennes selv eller? 😂 Anonymkode: 76468...78e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar! Noen som har sett om Rema sin er på plass? Anonymkode: ee602...02f Rema sin er kommet. Sett den i fysisk butikk, og jeg fikk kupong på den på æ-appen denne uken. Jeg synes den er den beste selv av de jeg har prøvd da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar! Noen som har sett om Rema sin er på plass? Anonymkode: ee602...02f Kjøpte i forgårs ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå