lillefinger Skrevet 13. november 2024 #1 Skrevet 13. november 2024 Da jeg var liten så sendte mamma meg i dusjen så ofte at jeg etterhvert endte opp med å skru på dusjen og lese tegneserier i fem minutter før jeg gjorde håret litt vått og latet som jeg var nydusjet. Mamma reagerte aldri på det, men nå som voksen så har jeg igjen en slags aversjon med å dusje, føler jo at jeg må. Men noen ganger.... når kjæresten spør.... så sier jeg at jeg har dusja. Selv om jeg kanskje egentlig ikke er så nyvasket...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #2 Skrevet 13. november 2024 Men dusjer du bare for alle andre? Aldri fordi du ønsker det selv, av velvære og hygiene? Føler du glede av å lyge og manipulere for andre eller tenker du ikke noe over at du gjør dette? Det er veldig rart hvor forskjellige vi er fordi for min del så elsker jeg å ta en dusj. Spesielt en varm dusj nå om høsten og vinteren, og den reine huden ig følelsendet gir etterpå. Det er ingen som trenger å spørre meg om jeg har tatt en dusj det gjøres helt uoppfordret. Anonymkode: 7353d...21c 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Skrevet 13. november 2024 Jeg tenker at om kjæresten spør om du har dusjet, bør du ta et hint. Anonymkode: 1bc21...a08 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at om kjæresten spør om du har dusjet, bør du ta et hint. Anonymkode: 1bc21...a08 Det tenker jeg også. Jeg tenker at det er et spørsmål en ikke pleier å stille der det ikke er noen grunn til å stille det. Når en får slike spm har en allerede gått for langt i å misligholde sin egen hygiene. Anonymkode: 7353d...21c 2 2
lillefinger Skrevet 13. november 2024 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men dusjer du bare for alle andre? Aldri fordi du ønsker det selv, av velvære og hygiene? Føler du glede av å lyge og manipulere for andre eller tenker du ikke noe over at du gjør dette? Det er veldig rart hvor forskjellige vi er fordi for min del så elsker jeg å ta en dusj. Spesielt en varm dusj nå om høsten og vinteren, og den reine huden ig følelsendet gir etterpå. Det er ingen som trenger å spørre meg om jeg har tatt en dusj det gjøres helt uoppfordret. Anonymkode: 7353d...21c Jeg liker virkelig ikke å dusje. Å ta på meg selv ved å vaske meg gir meg grøssninger.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #6 Skrevet 13. november 2024 lillefinger skrev (1 minutt siden): Jeg liker virkelig ikke å dusje. Å ta på meg selv ved å vaske meg gir meg grøssninger. Men dette er ikke normalt og det vet du sikkert. Her må du jobbe med deg selv for å la være å vaske seg er jo direkte ekkelt. Anonymkode: 7353d...21c 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #7 Skrevet 13. november 2024 Når det går så langt at kjæresten må be deg om å dusje så har det gått alt for langt, sliter du psykisk? Anonymkode: 5b9ef...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå