Gå til innhold

Blir ikke våt nedentil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestandig vært veldig våt nedentil. Når jeg har vært kåt, tenkt på sex, onanert og under samleie. Produserte veldig mye fuktighet. Jeg husker en tid hvor det var nok at jeg følte meg kåt så kunne jeg kjenne at det var veldig vått nedentil.

Dessverre klarer jeg ikke det lenger. Det har vært slik i 4 år nå...

Da jeg sluttet å bli våt hovnet jeg opp under sex, og det ble vondt og sårt å ligge med mannen min. Da dro jeg til gynekolog som sa at kjertlene mine overproduserte, og det hovnet opp fordi kjertlene ikke klarte å få det ut.

Etter 1 års tid sluttet det å hovne opp og gjøre vondt, og det har siden vært 3 år med tørke...

- Jeg går ikke på prevensjon og jeg tenner fremdeles på mannen min.

Er det noen som har opplevd det samme?

Vil det komme tilbake?

Eller har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det i gang igjen?

Anonymkode: 6706c...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du? Kan jo være at du er kommet i perimenopausen (opptil 10 år før mensen opphører pga overgangsalder). De fleste merker dette i førtiårene, noen få tidligere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantemor skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er du? Kan jo være at du er kommet i perimenopausen (opptil 10 år før mensen opphører pga overgangsalder). De fleste merker dette i førtiårene, noen få tidligere. 

Jeg er 28 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hei!

Jeg har bestandig vært veldig våt nedentil. Når jeg har vært kåt, tenkt på sex, onanert og under samleie. Produserte veldig mye fuktighet. Jeg husker en tid hvor det var nok at jeg følte meg kåt så kunne jeg kjenne at det var veldig vått nedentil.

Da jeg sluttet å bli våt hovnet jeg opp under sex, og det ble vondt og sårt å ligge med mannen min. Da dro jeg til gynekolog som sa at kjertlene mine overproduserte, og det hovnet opp fordi kjertlene ikke klarte å få det ut.

Etter 1 års tid sluttet det å hovne opp og gjøre vondt, og det har siden vært 3 år med tørke...

Vil det komme tilbake?

Det er veldig vanlig. Jeg har aldri blitt ordentlig våt. Men jeg kjøper glidekrem. Funker veldig bra. 

Anonymkode: 72cc6...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er veldig vanlig. Jeg har aldri blitt ordentlig våt. Men jeg kjøper glidekrem. Funker veldig bra. 

TS burde unngå bruk av tampong. Det kan gjøre underlivet tørrere. Utvendig beskyttelse er å anbefale. Gjerne bind som er litt tykkere enn "Ultra" eller den slags.

Anonymkode: 63be4...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vil det komme tilbake?

Dette må vel være mat for gynekolog og spesialisthelsetjenesten, mer enn tilfeldige på KG?  Det skal jo ikke være sånn for en 28-åring. 

Anonymkode: f09ad...8c6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke helt vanlig ut når det tidligere har vært annerledes og du er så ung.

Jeg har bikket 40 og er som du beskriver, kjapt våt og lett antennelig rundt samboer. Trenger bare se han bevege seg omtrent før jeg blir våt. Er også alltid klar for sex. 

Håper du får hjelp og finner ut av det. Bruk glidemiddel og spytt i mellomtiden 😇

Anonymkode: 854c3...a1e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

TS burde unngå bruk av tampong. Det kan gjøre underlivet tørrere. Utvendig beskyttelse er å anbefale. Gjerne bind som er litt tykkere enn "Ultra" eller den slags.

Anonymkode: 63be4...0c6

Har aldri brukt tampong. Alltid brukt bind. Nå er det mensentruse som gjelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei!

Vil det komme tilbake?

Jeg har også vært tørr i flere år nå. Blir mye glidemiddel, for å si det sånn. Lettere å få sopp også, da den ikke renser seg selv på samme før..

Anonymkode: d0ab5...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...