Gå til innhold

Hvorfor drømmer jeg dette nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg står i en del eksterne livskriser som er vanskelig å håndtere. Jeg er i 100% jobb, så lite overskudd til annet.

Mange netter på rad så skjer handlingene i min bestemors leilighet. Hun har vært død i mange år, jeg var sjeldent på besøk der. Sist når jeg var 9 år. Hun døde når jeg var voksen. Vi hadde ikke et nært forhold.

Likevel.. drømmer jeg om min fæle eks, kollegaer, familiesituasjoner og annet der alt foregår i min bestemor sin leilighet og hennes uteområde.

Jeg har ikke tenkt på henne på flere år, som sagt.. vi hadde ikke et forhold.

Flere av drømmene er kaotiske, og full av konflikt. Andre bare rot og hverdagslige surr.

Alle drømmene spores tilbake til dette stedet som betyr ingenting for meg.

Jeg har ikke vært der på 30 år.

Anonymkode: 65b3f...806

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan høres helt sprøtt ut men har du testet jern nivået ditt? Har selv rare drømmer når de er lave

Anonymkode: 743cf...f1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette kan høres helt sprøtt ut men har du testet jern nivået ditt? Har selv rare drømmer når de er lave

Anonymkode: 743cf...f1e

Nei. Selv om jeg har mye på meg nå, så har jeg ikke typisk symptom på jernmangel. Er sykepleier. Så vet å kjenne igjen det.

Anonymkode: 65b3f...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å spørre ChatGPT om drømmer.

Anonymkode: efda8...553

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tolker utav drømmen din, er at du har noe fra fortiden å helbrede. Selv om det skjedde for 30 år siden, så kan det fortsatt påvirke deg. Du kan ikke undertrykke det for alltid.

Anonymkode: 7d430...c26

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette angår heller ikke meg, men det virker psykiatrisk, kanskje du skal oppsøke en psykolog eller noe?

Anonymkode: 00940...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har traumer du må jobbe med og komme deg over. Ikke overse dem men jobb med de slik at de ikke lengre er traumatisk for deg mer 

Anonymkode: 39470...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...