Gå til innhold

Til Kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det blir slutt i forholdet, tar dere kontakt med andre menn med en gang? eller er det sant at damer alltid har et  godt øye til en annen som de drar til?

bare lurer :)

Anonymkode: 78036...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo bare svare for egen del, men etter de to siste bruddene, de forholdene jeg har hatt i voksen alder så har det tatt 1-2 år før jeg har klart å date, være intim.

I det siste forholdet crushet jeg hardt på andre før bruddet, fant positive og attraktive sider og egenskaper i en hel haug med menn rundt meg. Da stod det virkelig dårlig til i heimen og bruddet var rett rundt hjørnet. Dette roet seg veldig da jeg klarte å komme meg ut av forholdet og skulle stable livet på nytt igjen som alenemor til to barn.

Anonymkode: 0b4f3...74f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke. Har vært betatt av en i en stund, men ikke på måten at jeg vil ta kontakt nei. Skal nyte blanke ark.

Tror det kan være lurt å bli litt vant til å være alene, lande med at livet er nytt, prosessere forholdet, å så la seg bli ordentlig forelsket igjen.

Føler at når man bare hopper rett i noe fordi det er litt interesse dit og man vil ha noen for å slippe å være alene, så går man kanskje glipp av et mer betydningsfullt bånd.

Anonymkode: 7865a...75c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet etter et par mnd. Da hadde ekteskapet vært dødt i flere år og jeg hadde NULL følelser for eksen.

Anonymkode: 8054e...03d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Selv om det var jeg som gikk trengte jeg tid til å omstille meg og bli klar for å date igjen. Det var ikke noe ny mann i siktet, og det tok også noe tid før jeg begynte å kikke på menn igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble offisielt singel for et par mnd siden, men flytta for meg selv for et år siden. Da hadde forholdet vært dødt i minst et år. 

Møtte en mann på byen forrige helg, som det bare ble fyrverkeri med, på et blunk. Helt sykt. Har visst hvem hverandre er siden 10. klasse, da. 

Hadde virkelig tenkt å være alene nå, men vil utforske litt og bli kjent med denne mannen.

Men det er vel det som pleier å skje. Jeg blir plukket opp ganske fort når jeg blir singel, selv om jeg overhodet ikke hadde planer om det 😆

Anonymkode: 2d33c...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg ble offisielt singel for et par mnd siden, men flytta for meg selv for et år siden. Da hadde forholdet vært dødt i minst et år. 

Møtte en mann på byen forrige helg, som det bare ble fyrverkeri med, på et blunk. Helt sykt. Har visst hvem hverandre er siden 10. klasse, da. 

Hadde virkelig tenkt å være alene nå, men vil utforske litt og bli kjent med denne mannen.

Men det er vel det som pleier å skje. Jeg blir plukket opp ganske fort når jeg blir singel, selv om jeg overhodet ikke hadde planer om det 😆

Anonymkode: 2d33c...f41

Hver gang jeg har blitt singel har det samme skjedd med meg😅

Anonymkode: 8054e...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det er noen som i det skjulte tilrettelegger for deg? Hahahaha! Kirsten Giftekniv?

Anonymkode: 3f9c3...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var singel i seks måneder før jeg så smått begynte å se på Tinder. 

Anonymkode: c91eb...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurer på om alle kvinner er like, og alle kvinner opplever alle former for brudd helt identisk, helt uavhengig av lengde på forholdene og årsak til bruddet? 
Svaret er svært enkelt, nei, alle kvinner er ikke like, alle kvinner opplever ikke alle brudd likt, alle kvinner kommer ikke like raskt over alle eksene sine, alle kvinner er ikke klare for noe nytt med en gang de er single, alle kvinner har ikke en liste med potensielle mannfolk klar. For å ikke glemme, alle kvinner er ikke dønn avhengig av å ha mannfolk, noen klarer seg faktisk helt ypperlig som singel også. 

Anonymkode: b31c9...817

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke sant.

Noen kommer kanskje ut av et langvarig forhold de gikk inn i som uerfarne og har behov for å «ta for seg»

Noen er kanskje forelsket i en annen ved brudd og går rett videre hvis det er gjensidig.

Noen ville ikke at det skulle bli slutt og har kjærlighetssorg lenge uten plass til andre menn.

Noen er drittleie av alt som har med menn og gjøre og holder seg unna lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...