Gå til innhold

Dere menn som er single..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..Hender det dere flørter med kvinner som ikke er det? Eller prøver å sjekke opp kvinner selv om de har giftering? Eller tenker dere at det ikke er så nøye?

Anonymkode: de0e2...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

..Hender det dere flørter med kvinner som ikke er det? Eller prøver å sjekke opp kvinner selv om de har giftering? Eller tenker dere at det ikke er så nøye?

Anonymkode: de0e2...c01

Er så mange råtne ekteskap som aldri skulle vært her i landet at en ring fra eller til skremmer ikke meg iallefall.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men jeg har ofte vært veldig vennlig mot kvinner som allerede er i forhold og som har av en eller annen grunn da antyder at jeg legger an på dem. Da er det snakk om vennlig som i å ha en vennskapelig tone hvis man prater sammen, og gir et kompeliment hvis de har klipt seg eller kjøpt en ny jakke. Veldig ubehagelig at enkelte kvinner prøver å vende på det til at man legger an på dem. Jeg pleier som oftest å kutte kontakten helt hvis jeg opplever det. Heldigvis har jeg kun vært borti 3-4 kvinner som mangler såpass sosiale antenner at de nettopp har gjort det jeg nevner over her.

Anonymkode: 7ab8a...c5b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun vennlig tone og sosial prat. Som en annen nevner over her, en del kvinner har et veldig sterkt behov for å vende på at prat, hygge og komplimenter er ensbetydende med flørting, noe det overhode ikke er. Håper ikke den utviklingen fortsetter.

Anonymkode: 12889...818

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg gir masse komplimenter til både kvinner og menn, men det er fordi at jeg ønsker de skal føle seg bra. Spesielt i vår tid med kroppspress og sosiale medier. Jeg mistenker sterkt at mange kvinner mistolker menn ganske grovt. Det er faktisk ikke sånn at vi ønsker å ligge med alt og alle, og definitivt ikke inngå et forhold med alt og alle. Jeg vet ikke om det er fordi vi får mindre fysisk sosialt samvær med hverandre pga. sosiale medier, eller om det er en konsekvens etter covid, men jeg opplever generelt at kvinner (og menn) ikke helt forstår hva det innebærer å omgås sosialt med hverandre. Når jeg var i tyveårene (midten av 00-tallet), var det en helt normalt at menn og kvinner ga hverandre oppmerksomhet og komplimenter, uten at man overtenkte det til det ekstreme. Jeg savner virkelig den tiden. Man var også mer direkte i sin språklige kommunikasjon, og folk gikk ikke rundt og prøve å tyde ting på helt absurde måter som i dag; ....er det egentlig det han mener? Oi, han så på meg i 4 sekunder i stedet for 3, er han keen lissom? Oi, han kom bort og snakket med meg, betyr det at han har lyst på meg? Jeg vet ikke om det er litt ick da eller? Jeg må forhøre meg med mine venner for å vite hva jeg tenker....

Ja, den sosiale dynamikken mellom kvinner og menn var flere nivåer over det vi har nå.

Anonymkode: e3b00...f78

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Spøker og tuller litt, men ikke noe mer. Jeg er relativt morsom. 

Anonymkode: 53cd4...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det kan være hyggelig å prate med damer og gi komplimenter uten at jeg har baktanker. Tror enkelte damer tror at vi menn alltid er ute etter sex.

Både jeg og kona syns det gir en ekstra dimensjon å flørte litt på fest og festival. Jeg hadde draget på ei på en festival en gang. Super søt og sexy, veltrent og blid. Vi danset, drakk øl og hadde det hyggelig en times tid. Mens kona ikke avslørte vårt forhold, men hun var med å skålte et par ganger. Jeg takket for dansen og trakk  meg unna etterhvert.  Det vekket ihvertfall konkurranseinstinktet hos kona. Hun kan fortsatt trekke frem det, og si at hun syns det sexy at jeg har draget.

Poenget er at menn også kan like flørt og komplimenter, begge veier.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg flørter kun med damer jeg vet er single, men jeg har vært i veldig dårlig forhold selv, så kan ikke utelukke at jeg kunne ha flørtet med ei dame som var i et dårlig forhold hvis det skulle dukke opp.

Anonymkode: 8667d...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (På 12.11.2024 den 23.53):

Er så mange råtne ekteskap som aldri skulle vært her i landet at en ring fra eller til skremmer ikke meg iallefall.

Ikke meg heller, dessuten kan hun væe sambo uten å bære ring.

Anonymkode: 99d21...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...