AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:28 #1 Del Skrevet tirsdag kl 22:28 Tenker på pass, kontoer pluss mer. Anonymkode: 7c2cb...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:28 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker på pass, kontoer pluss mer. Anonymkode: 7c2cb...ce5 *styr* Anonymkode: 7c2cb...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:37 #3 Del Skrevet tirsdag kl 22:37 Synes ikke det var så mye styr Anonymkode: fe5e1...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Har skiftet etternavn i år. Mange advarte om at det var et herk, men jeg synes ikke det, egentlig. Veldig mye skjer automatisk (bank, forsikring, statlige bedrifter som statens vegvesen etc). Det man må passe på selv er å bestille nye kort og dokumenter med nytt navn på, som førerkort, pass/ID, bankkort etc. Jeg gjorde alt dette utenom sesong så jeg hentet nytt pass dagen etter jeg søkte (fikk time samme dag jeg søkte). Utover dét er det evt mailadresse om du vil skifte den, og vitnemål og attester fra tidligere arbeidsplasser. Vitnemål og attester har jeg ikke endret enda, så ser for meg at det er her folk kan bli oppgitt for da må du kontakte alle institusjoner/skoler/arbeidsplasser én og én. Anonymkode: 3d906...0cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Bytta hele navnet mitt. Veldig enkelt. Alt av kontoer og all offentlige saker endrer sge automatisk. Måtte ordne meg nytt pass og nytt førerkort. Har også ordna meg ny epost, og med det også endret epost på diverse kontoer. Men det har jeg gjort etterhvert. Synes det har vært veldig lite styr med å bytte navn. Har ikke gjort noe med vitnemål og slikt, har kun lagt ved bekreftelse på navneendringen. Anonymkode: 1592e...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Jeg synes det var noe skikkelig drit. For når du endrer navn, må du ha nye bankkort. Og når du får nye bankkort, så må du oppdatere informasjonen på ALLE steder du har lagt inn kortet som betalingsalternativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Reign skrev (2 minutter siden): Jeg synes det var noe skikkelig drit. For når du endrer navn, må du ha nye bankkort. Og når du får nye bankkort, så må du oppdatere informasjonen på ALLE steder du har lagt inn kortet som betalingsalternativ. Bytt navnet når kortet går ut da, for det er jo bare gyldig i få år uansett. Anonymkode: 1592e...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bytt navnet når kortet går ut da, for det er jo bare gyldig i få år uansett. Anonymkode: 1592e...93e Dette gjorde jeg. Byttet navn i år, og både bankkort og pass skulle fornyes like etterpå. Var lekende lett. Anonymkode: a5641...fa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Bare pass på at hvis du bestiller en fødselsattest etter å ha byttet navn, vil det for alltid stå en merknad der om hva ditt tidligere navn var, og denne kan ikke slettes. Anonymkode: de7c4...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå