AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:20 #1 Del Skrevet tirsdag kl 22:20 Er på jakt etter en kajal å bruke på våtlinjen på øyelokket. En kajal som da ikke smitter til nedre våtlinje. Kan jeg bruke vannfast på våtlinjen?? Anonymkode: c0fcd...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:26 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:26 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er på jakt etter en kajal å bruke på våtlinjen på øyelokket. En kajal som da ikke smitter til nedre våtlinje. Kan jeg bruke vannfast på våtlinjen?? Anonymkode: c0fcd...3b8 Det bør du ikke bruke. En kjent sak at bruk av sminke på våtkanten på sikt skader og gir tørre øyne. Optikere kan fortelle deg dette om du ikke tror meg. Anonymkode: 90713...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:27 #3 Del Skrevet tirsdag kl 22:27 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det bør du ikke bruke. En kjent sak at bruk av sminke på våtkanten på sikt skader og gir tørre øyne. Optikere kan fortelle deg dette om du ikke tror meg. Anonymkode: 90713...71c Ikke noe jeg skal bruke daglig. !! Skal sminke meg ekstra til julebordet. Anonymkode: c0fcd...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:30 #4 Del Skrevet tirsdag kl 22:30 Sjekk ut nude makeup (isabel raad) ahr nylig sluppeten kajal til våtlinje. Det er veldig fint med lys kajal som åpner øynene. Hvis du tenker mørk kajal så er det ut. Anonymkode: 7057f...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Makeupmekka sin vannfaste er faktisk veldig god og billig. Anonymkode: a83eb...244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Kjøp ekte kohl Anonymkode: fdf69...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden MAC blacktrack (i krukke). Påfør med kost etter å ha tørket av våtkanten med en q-tip. Sitter hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Sjekk ut nude makeup (isabel raad) ahr nylig sluppeten kajal til våtlinje. Det er veldig fint med lys kajal som åpner øynene. Hvis du tenker mørk kajal så er det ut. Anonymkode: 7057f...04d Det kommer helt an på øyefasong og kontrastene i ansiktet. Lys kajal kan se helt sykt ut på en med store, utstående øyne f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Jeg bruker vannfast fra Makeup Mekka. Ikke hver dag, men egentlig ganske ofte. D3n holder pent og øynene mine blir ikke tørre. Anonymkode: ca546...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå