AnonymBruker Skrevet 12. november #1 Del Skrevet 12. november Hvordan foregår gaming spill som Ibelin? Kan man spille sånt på iPad? Uten å ha mange datamaskiner rundt ett bord fordi det har jeg ikke. Uten å ha høytalere fordi det har jeg heller ikke. Hva heter det spillet i filmen Ibelin? Anonymkode: 2602e...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #2 Del Skrevet 13. november Spillet heter World of Warcraft. Anonymkode: 09f20...6a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. november #3 Del Skrevet 13. november Wow er primært ett pc spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #4 Del Skrevet 13. november Du kan spille World of Warcraft på PC eller Mac, men ikke på iPad. Anonymkode: dd204...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. november #5 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du kan spille World of Warcraft på PC eller Mac, men ikke på iPad. Anonymkode: dd204...878 +PS4&5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #6 Del Skrevet 14. november Fru Uperfekt skrev (På 13.11.2024 den 1.44): +PS4&5 Har ikke sett dette. Anonymkode: 6b611...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 14. november #7 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har ikke sett dette. Anonymkode: 6b611...9aa 24 august 24 skjedde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #8 Del Skrevet 14. november Fru Uperfekt skrev (5 timer siden): 24 august 24 skjedde det WoW er ikke tilgjengelig på konsoller. Det har vært snakk om det, men enn så lenge må du spille på PC. Anonymkode: 01a96...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #9 Del Skrevet 14. november Fru Uperfekt skrev (6 timer siden): 24 august 24 skjedde det Jaha. Få gjerne inn en link. Anonymkode: 6b611...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #10 Del Skrevet 14. november Fru Uperfekt skrev (På 13.11.2024 den 1.44): +PS4&5 På egen server eller da? Anonymkode: 631f5...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et menneske Skrevet 15. november #11 Del Skrevet 15. november Vær obs på at de har vært litt kreative med animasjoner. Jeg kan ikke huske at det var mulig å stjele hatten til noen eller dytte andre i vannet. Men ellers er det et fint spill til å være sosial - hvis man finner en guild (gruppe) å henge med. Hvis det er det sosiale man ønsker å fokusere på, er kanskje RPG-servere best? Eller hva sier dere som gamer spillet nå? (lenge siden jeg har spilt sist) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #12 Del Skrevet 15. november Et menneske skrev (10 minutter siden): Vær obs på at de har vært litt kreative med animasjoner. Jeg kan ikke huske at det var mulig å stjele hatten til noen eller dytte andre i vannet. Men ellers er det et fint spill til å være sosial - hvis man finner en guild (gruppe) å henge med. Hvis det er det sosiale man ønsker å fokusere på, er kanskje RPG-servere best? Eller hva sier dere som gamer spillet nå? (lenge siden jeg har spilt sist) De animerte det som karakterene rollespilte. Anonymkode: 84d99...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #13 Del Skrevet 15. november Må bare få understreke her at Mats/Ibelin døde i 2014. World of Warcraft var på mange måter et helt annet spill den gang, og i mye større grad lagt opp til at spillerne måtte kommunisere og samarbeide for å nå målene sine. Jeg spilte selv (VELDIG mye) fra spillet ble gitt ut og frem til 2012, og fortsatte å spille men litt mer avslappet frem til ca 2015. I den perioden ble det innført en rekke mekanismer som gjorde at man i mye mindre grad trengte å snakke/samarbeide med andre, spesielt hvis man var "casual" så legger spillet nå til rette for at du bare kan trykke "bli med i en gruppe" dersom du trenger en gruppe for noe, og oppgavene/questene er gjerne så enkle og så godt beskrevet og med kart over hvor man skal gå, at man aldri ender opp med å stå fast og spørre om hjelp. Så kort oppsummert så er det veldig mange av oss som utviklet kjempegode og langvarige vennskap i løpet av de første årene WoW fantes, men som senere har slitt veldig med å komme i kontakt med folk gjennom spillet. Men for all del, prøv gjerne - det er et veldig underholdende spill! 😁 Anonymkode: 65832...ca6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #14 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må bare få understreke her at Mats/Ibelin døde i 2014. World of Warcraft var på mange måter et helt annet spill den gang, og i mye større grad lagt opp til at spillerne måtte kommunisere og samarbeide for å nå målene sine. Jeg spilte selv (VELDIG mye) fra spillet ble gitt ut og frem til 2012, og fortsatte å spille men litt mer avslappet frem til ca 2015. I den perioden ble det innført en rekke mekanismer som gjorde at man i mye mindre grad trengte å snakke/samarbeide med andre, spesielt hvis man var "casual" så legger spillet nå til rette for at du bare kan trykke "bli med i en gruppe" dersom du trenger en gruppe for noe, og oppgavene/questene er gjerne så enkle og så godt beskrevet og med kart over hvor man skal gå, at man aldri ender opp med å stå fast og spørre om hjelp. Så kort oppsummert så er det veldig mange av oss som utviklet kjempegode og langvarige vennskap i løpet av de første årene WoW fantes, men som senere har slitt veldig med å komme i kontakt med folk gjennom spillet. Men for all del, prøv gjerne - det er et veldig underholdende spill! 😁 Anonymkode: 65832...ca6 I tillegg har WoW dessverre blitt mer og mer toxic og man blir kastet ut av grupper og skjelt ut for den minste ting. Det har gått så langt at Blizzard har innført NPC-grupper i dungeons, slik at man skal få slippe å forholde seg til den giftige stemningen. Anonymkode: 84d99...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:33 #15 Del Skrevet fredag kl 16:33 AnonymBruker skrev (8 timer siden): I tillegg har WoW dessverre blitt mer og mer toxic og man blir kastet ut av grupper og skjelt ut for den minste ting. Det har gått så langt at Blizzard har innført NPC-grupper i dungeons, slik at man skal få slippe å forholde seg til den giftige stemningen. Anonymkode: 84d99...556 Virkelig ikke. Jeg har spilt WoW i 19 år, og de holdningene man møtte før i tiden var mye mer toxic enn nå. Gjorde man en feil da ble man virkelig skjelt ut etter noter, i dag er det mye mer casual med "oida, ingen problem, vi prøver igjen". Og jeg spiller M+ på relativt høyt nivå, så en feil har faktisk mye å si. Ikke én gang har jeg blitt kastet ut av grupper etter at spillet begynte å catere til casuals. Store deler av spillerbasen er dessuten voksne i dag, ikke ustabile tenåringer som får meltdowns av den minste lille ting (som mange av oss var for 20 år siden). Anonymkode: 631f5...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet fredag kl 18:46 #16 Del Skrevet fredag kl 18:46 AnonymBruker skrev (10 timer siden): I tillegg har WoW dessverre blitt mer og mer toxic og man blir kastet ut av grupper og skjelt ut for den minste ting. Det har gått så langt at Blizzard har innført NPC-grupper i dungeons, slik at man skal få slippe å forholde seg til den giftige stemningen. Anonymkode: 84d99...556 noen år siden jeg slutte men det var da veldig toxic før og da, som med alle populære online spilleneså er det alltid nok av idioter som tror de er tøffe når de sitter gjemt bak et tastatur. Synes fremdeles synd på healerne som alltid ble skjelt ut når vi wipet Det med NPC grupper har blitt veldig vanlig i MMO og Blizzard følge bare trenden, skal lokke til seg lonewolf follkene og de som ikke finne seg gruppe å spille med. Det er mer spillere nå til dags som ikke ønske seg en større gruppe å spille med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:10 #17 Del Skrevet mandag kl 10:10 Fru Uperfekt skrev (På 14.11.2024 den 7.21): 24 august 24 skjedde det Venter på denne linken. Anonymkode: 6b611...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå