AnonymBruker Skrevet 12. november #1 Del Skrevet 12. november Etter en vond skilsmisse sitter jeg sønderknust igjen med en halv familie og et halvt liv. Jeg sliter på alle plan, og klarer ikke reise meg opp. Det har snart gått et år siden bruddet ble et faktum, separert i 8 måneder. Jeg sliter med økonomi, med søvn og mat, med å følge opp barna på skolen, sliter med prestasjonene på jobb, sliter med å holde kontakt med venner og familie, sliter med å holde hus og hjem i grei stand og ikke minst sliter jeg med å se meningen med livet. Jeg føler meg rådvill og redd, og helt alene. Har få (ingen?) å drøfte problemene med, og alt er bare et eneste kaos. Vurderer i desperate stunder å si opp jobben, selge huset, overlate barna til min eks-mann og bare rømme fra alt… Men det kan jeg jo ikke med flere barn i barneskolealder. Hjelp meg, hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 44bbd...2d9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #2 Del Skrevet 12. november Jeg skal ikke si jeg kjenner situasjonen din, men jeg kjenner igjen følelsene du har❤️ Det er to måneder siden mitt brudd, som skjedde brått og hjerterått. Vi har ikke barn sammen, men han hadde barn som jeg også var involvert i og det er ekstremt vondt. Jeg får god hjelp av psykolog via forsikring på jobb, har dere noe sånt du kunne fått hjelp via? Det hjelper overraskende mye og snakke med noen som forteller deg hvordan man håndterer følelser, selvom det kanskje høres banalt ut. Jobber du fullt og har gjort det hele tiden? Snakk med fastlegen din, hvis du er komfortabel med det - det er faktisk ingen skam og trenge en liten pause for å få sortert livet igjen. Sender deg en god klem og husk: Du får aldri mer enn det du kan takle❤️ Anonymkode: 0732d...bae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #3 Del Skrevet 12. november Gjør gode ting for deg selv. Anonymkode: 6caa3...84e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #4 Del Skrevet 12. november En dag om gangen. Få orden på mat og søvn først. Søvn er utrolig viktig for å fungere godt. Det kan høres ut som du er overveldet av din nye situasjon. Har du oversikt over hva du syns er krevende? Hvis du ikke har det ville jeg skrevet ned alt du føler er relevant for at du skal ha et godt liv. Da vil du kanskje se at det er noe som fungerer også. Ikke prøv å fikse alt på en gang. Du er midt i en stor krise og opplever kanskje livssorg. Prioriter et problem om gangen. Det viktigste er fine opplevelser for deg og barna. Selv om huset er kaos kan man ga en koselig filmkveld med pannekaker eller popkorn. Ønsker deg alt godt ❤️ Anonymkode: 292ea...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #5 Del Skrevet 12. november De første to årene var de verste. Det var bare hjerterått og dritt, alt var bare forferdelig. Beklager men det var en forferdelig tid som jeg knapt husker som annet enn tåke, tårer og tungt. En fot foran den andre.. små umerkelige steg.. en, så en til, ujevnt men trutt.. og en dag oppdager du at det ER lettere. Ting har falt inn i en naturlig rytme og rutiner og det blir lettere!! Det blir bedre! Ikke gi opp Anonymkode: 7325d...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå