Gå til innhold

Mistet enda en person til selvmord

Karli63

Anbefalte innlegg

Først var det Øyvind mange år siden, og så kjæreste jeg hadde, Maria, nå har enda en tatt livet sitt som jeg kjente godt. Føles ut som samfunnet vil at jeg skal ta livet mitt også, men bryr meg ikke så mye. Han siste ville tro på at det var en himmel, men jeg sa det var viktigere å ha et bånd til naturen, istedet for fantasi. Man lever en stund, og dør, sa jeg. Nå er han borte også, foreldra begynner å bli gamle også, rart liksom, det er akkurat som livet er bare dritt. Jeg er positiv da, men det er akkurat som livet er alltid bare dritt, folk er så ufine i samfunnet også bare fordi jeg er en loner.

Tredje personen da borte for alltid, skulle gjerne likt at alle levde evig da, og kom til himmelen, men det er ikke sånn da. Er vel på tide at jeg finner en kjæreste kanskje, istedet for å være loner hele livet. Har funnet grunner vitenskapelig sett, hvorfor ingen kan leve evig da, men jeg skulle jo ønske det var mulig da, sånn at livet kunne vært paradis hele livet. Hadde jo ikke gått da i naturen, for planeten ville ha fyltes opp for fort, og så kommer ikke nytt liv til. Er bare sånn det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist, men det vil aldri bli mulig å unngå av folk tar livet sitt. Til det har vi et for kjipt samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...