Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

Thats my problem!

Jeg blir sååå sjalu når jeg ser min ex er intr. i andre jenter. Enda jeg var den som ville ut av forholdet og jeg har selv hatt mine små-flørter..Er ca ett år siden jeg flyttet ut.

Jeg VET at vi egentlig ikke passer sammen. Vi snakket sjeldent/aldri sammen, jeg var konstant irritert på han den siste tiden/årene.

Jeg prøver å minne meg selv på alle hans dårlige sider. Men siden vi har barn sammen så kommer vi jo alltid til å ha kontakt med hverandre.

Og akkurat NÅ vet jeg han sitter på msn med en jente....og der har han sittet i laang tid og pratet med henne. HVORFOR KUNNE HAN ALDRI PRATE MED MEG?? Kjenner at jeg blir irritert over at han ikke gjorde mer for at forholdet skulle vare. Han var sååå lei seg i lang tid. Men gjorde ikke EN dritt for å få meg tilbake, for å endre vårt samliv på noen måter. Er utrolig bitter på det nå. "Tenkomattehvisatte"

-vet jo med meg selv at jeg deprimerer over dette fordi HAN er intr. i en jente og henne i han. Og jeg er ingen av delene...

Får en sånn utrolig barnslig lyst til å bare "se" om jeg kan få han hvis jeg vil...Jadda! vet at det er dumt og ikke lurt - jeg bare tenker på det, skal ikke gjøre det....

Sitter her og vurderer å¨lage en liste over pluss og minus med et forhold med han. Eda det har jeg gjort mange ganger både før og etter at det ble slutt. Men minus sidene med et forhold er såpass store at det kan aldri bli noe mellom oss..(jeg liker å flørte og føler meg ikke spesielt monogam)

SÅNN! Måtte få ut litt frustrasjon!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en ikke helt unormal reaksjon du har :)

Var oppe i noe tilsvarende for en tid tilbake, da med en som var interessert i meg, men som jeg ikke ville ha noe annet enn vennskap med.

Da han tilslutt satte kroken på døra (skjønte at det aldri ville bli noe mer) begynte jeg å lure på om kanskje det ikke kunne fungert likevel... Nå er han sammen med noen andre, har brutt all kontakt. Og selv om jeg vet at han ikke var noe for meg er det litt sårt og jeg er nesten litt fornærma :ler:

Dustete, men sånn er det.

Trøst deg med at det bare varer til du treffer en annen som er mer "your cup of tea". Sånn er det i hvertfall for meg.

Gjest StoreSky
Skrevet

:ler: Kjenner godt igjen den "fornærma" delen! heheh....Følelser er rare ja..!

Men må vel bare vente og se. Og håpe "my cup of tea" dukker opp snart ;-)

Skrevet

Det er veldig normalt å ha det slik du har det nå! :)

Du blir selvfølgelig såret når du ser ham gi av seg selv noe du aldri fikk. Hjelper å snakke ut om det - synes i alle fall jeg. Var i din situasjon med min eks for noen år siden.

Husk at dere ikke passer sammen - og at et forhold ikke nødvendigvis ikke er vellykket om det ikke varer. Bare ikke gi barnet/-a dere har sammen mange onkler, og kos deg som singel.

Det går over!

:)

Gjest StoreSky
Skrevet

Burde jeg hatt en slags "avsluttning"? Altså snakke ut med han om ting jeg har behov for?

(ting som jeg ser var negativt med vårt forhold, etc) Eller er det bare med på å rippe opp gamle sår...?

Skrevet

Altså, du vet jo best hva du trenger, men jeg ville ikke gjort det. Kan godt være det gjør ting verre for deg. Men det vet man jo aldri. For meg fungerte det å skrive ned det jeg tenkte. Å få satt ord på ting er ofte det som skal til. Eventuelt prate med noen kloke mennesker.

Jeg vet at man kan bli nesten altoppslukende frustrert av det, spesielt hvis man egentlig savner å være i et forhold sånn innerst inne.

Men som sagt; å sette ord på tankene kan løse alt, en liten "opprydning" i hodet ditt! :)

Heh - gammel kjærlighet er aldri lett å legge bak seg! :)

Skrevet

Fortsett å få ut frustrasjonen din du. Kanskje du etterhvert kommer til å ville komme over han.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er vel en ikke helt unormal reaksjon du har  :)

Var oppe i noe tilsvarende for en tid tilbake, da med en som var interessert i meg, men som jeg ikke ville ha noe annet enn vennskap med.

Da han tilslutt satte kroken på døra (skjønte at det aldri ville bli noe mer) begynte jeg å lure på om kanskje det ikke kunne fungert likevel... Nå er han sammen med noen andre, har brutt all kontakt. Og selv om jeg vet at han ikke var noe for meg er det litt sårt og jeg er nesten litt fornærma  :ler:

Dustete, men sånn er det.

Trøst deg med at det bare varer til du treffer en annen som er mer "your cup of tea". Sånn er det i hvertfall for meg.

Utrolig, har akkurat hatt det slik selv..

Det er så rart med disse følelsene..

jeg sørger fremdeles jeg, klarer ALDRI å glemme han. Jeg VET innerst inne at han er perfekt, men vi fikk det ikke til sammen..

Kjærligheten er så vrang at fy :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...