AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #1 Del Skrevet 12. november 2024 Kjæresten spurte om han kunne sjekke mobilen min. Som snap insta osv. er det greit ? Anonymkode: ef837...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #2 Del Skrevet 12. november 2024 Nei, sett foten ned med en gang. Helst for hele forholdet, han har ikke tillit til deg og dette blir ikke bedre. Anonymkode: 172b4...529 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #3 Del Skrevet 12. november 2024 Nei. Jeg har vært gift med mannen min i snart 20 år, og vi har fri tilgang til hverandres telefoner, kan hverandres passord osv. Ingen av oss har noen gang "sjekket" den andres telefon. Aldri. Vi kan ta telefonen som ligger nærmest for å google noe, ringe ungene, styre musikk, eller be den andre lese mld høyt når vi kjører bil. Men denne delingen kom naturlig og av praktiske grunner, ikke av mistenksomhet og mangel på tillitt. Dealbreaker at han vil sjekke noe som helst, tillit er det viktigste i et forhold. Anonymkode: 54a99...dee 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #4 Del Skrevet 12. november 2024 Takk for svar. Han veit jeg har mange guttevenner og han liker det ikke. Noen har jeg også ligget med. han sier det er ubehagelig Anonymkode: ef837...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #5 Del Skrevet 12. november 2024 Nei, for meg hadde det ikke vært greit. Unntak er hvis du f.eks. hadde vært utro mot ham og dere ble sammen enige om at han en periode kunne sjekke inntil tilliten var gjennopprettet. Men å sjekke bare for å sjekke - NEI, det er et stort rødt flagg! Ikke bare stoler han ikke på deg, men han har også en form for kontrollerende adferd. Det er forsåvidt positivt at han spør. Men det som er viktig for forholdet, det er hvorfor han mener at han skal ha rett til å gå inn på din private mobil når han vil? Der kan du ha samtaler med venner som har fortalt deg fortrolige ting, eller du kan ha jobbinformasjon, mail, koder osv. Alt dette er noe han ikke har noe med! Om du mot all fornuft gir ham denne tilgangen, da må du nesten fortelle alle dine kontakter om at han har fri tilgang til din mobil, så hvis de ønsker å holde noe privat bare mellom deg og dem, så må de heller snakke med deg om det. For kommuniserer de med deg via mobilen, så kommuniserer de det i praksis da også til typen din. En venninne av meg ga mannen sin slik tilgang, og jeg sa klart fra at da ville jeg ikke lenger kommunisere noe privat med henne. Hun ble sur og kuttet meg ut. Et par år etterpå hadde hun visst kommet til samme konklusjon som alle rundt, at forholdet ikke lenger var verdt å fortsette, tross at de også hadde barn. Du skal ikke leve med en mann som kontrollerer deg og ikke gir deg noe privatliv! Anonymkode: 57baa...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #6 Del Skrevet 12. november 2024 Dere passer sannsynligvis ikke sammen. Anonymkode: 172b4...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #7 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjæresten spurte om han kunne sjekke mobilen min. Som snap insta osv. er det greit ? Anonymkode: ef837...bd9 Nei. Hun hadde for all del fått «sjekket» telefonen min. Men det hadde vært begynnelsen på slutten for forholdet vårt. Om hun hadde hatt behov for å sjekke telefonen min, så hadde det vært for mye mistillit til at jeg hadde kunne forblitt i forholdet. Anonymkode: 2b02a...e6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #8 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Han veit jeg har mange guttevenner og han liker det ikke. Noen har jeg også ligget med. han sier det er ubehagelig Anonymkode: ef837...bd9 Da virket dere å være en dårlig match. Her har vi god kontakt med enkelte ekser, og det er som i svaret over kun av praktiske årsaker blitt brukt den andres tlf. Det at han vil "sjekke" deg, ville vært mitt stikkord til å ta farvel 👋👋👋 Anonymkode: 60b54...743 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #9 Del Skrevet 12. november 2024 Det eneste svaret på er slikt spørsmå er «nei». Han har ingen rett til å sjekke mobilen din eller sosiale medier. Jeg har vært sammen med mannen min i 15 år. Ikke én gang på disse årene har en av oss sjekket mobilen til den andre. Tillit er alfa og omega i et forhold. Anonymkode: 552c3...14b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #10 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Han veit jeg har mange guttevenner og han liker det ikke. Noen har jeg også ligget med. han sier det er ubehagelig Anonymkode: ef837...bd9 Rødt flagg! Sannsynligvis vil dette bare bli verre, ikke bedre. Anonymkode: da58e...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #11 Del Skrevet 12. november 2024 Jeg ville også syntes det var ubehagelig om mannen min hadde venner han hadde ligget med. Så akkurat det kan jeg godt forstå. Men løsningen er fortsatt ikke overvåkning. Du bør kanskje vurdere å kutte ned på omgangen med tidligere sexpartnere, samt slutte å fortelle kjæresten hvem du har ligget med før (hvorfor gjør folk det?!). Anonymkode: 54a99...dee 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 12. november 2024 #12 Del Skrevet 12. november 2024 Nei, den fyren er ikke bevaringsverdig, dette er nok bare begynnelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #13 Del Skrevet 12. november 2024 Hvorfor er du venner med menn som har pult deg? Er du autist? Anonymkode: b51b7...dc6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #14 Del Skrevet 12. november 2024 Eksen spurte om det. Da ble hun fort dumpa. Slikt er veldig kontrollerende, og vil bli verre etterhvert Anonymkode: 531fb...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #15 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er du venner med menn som har pult deg? Er du autist? Anonymkode: b51b7...dc6 Det trenger ikke nødvendigvis å være galt, er selv venn med eksen, men hun tenner meg ikke. Hadde det vært snev av seksuell tiltrekning, så ville det ikke gått å være venner Anonymkode: 531fb...adc 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #16 Del Skrevet 12. november 2024 Har han ek grunn til å lure? Er han ellers kontrollerende? Utroskap har aldri vært mer tilgjengelig, det er ikke rart at noen spørr en gang iblant, for å slippe å leve en løgn Så fremt det ikke er dårlig oppførsel i tilegg, mer bare, vi viser hverandre fordi vi er glade i hverandre å vil den andre skal føle seg trygg. Hadde hatt 0 problemer med å vise Anonymkode: 6e071...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #17 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor er du venner med menn som har pult deg? Er du autist? Anonymkode: b51b7...dc6 Hva er galt med det? Jeg har flere kompiser jeg har ligget med, men hvor ingen av oss ønsker noe forhold. Anonymkode: 3eb0c...394 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #18 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor er du venner med menn som har pult deg? Er du autist? Anonymkode: b51b7...dc6 Tenker det samme. Er veldig åpenbart hvorfor mine ekser vil ha kontakt i alle fall, og jeg er ikke så naiv at jeg tror de plutselig klarer å være bare venner. Anonymkode: 3fd42...c32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #19 Del Skrevet 12. november 2024 Bedre at han spør enn å gjøre det bak ryggen din. Er det noe med atferden din som kan gjøre en kjæreste usikker på deg? Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen? Anonymkode: d9d63...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #20 Del Skrevet 12. november 2024 Jeg hadde ikke hatt noe betenkninger med det. Så lenge han hadde kunne komme med en god begrunnelse, helst med konkrete hendelser, som gjør at han har behov for å sjekke enkelte chatter. Hvis det bare er generell ubegrunnet overvåking hadde jeg ledd høyt , og vist han hvordan jeg slettet/blokkerte han fra SoME... Anonymkode: 54d1a...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå