AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:42 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:42 Er det noe vits i å bo på Sørlandet om man ikke har båt? Ikke skal ha båt og kjenner ingen med båt. Anonymkode: dac5d...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet tirsdag kl 19:48 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:48 (endret) Ja. De fleste har nok ikke båt, og er nok heller ikke vanlig for alle å kjenne noen som har båt også. Altså mye likt som andre plasser vil jeg tro. (Har familie der uten båt. De har det fint 😉) Endret tirsdag kl 19:50 av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:57 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:57 Mange på sørlandet som ikke har båt. Vi har nær familie med hytte ved Høvåg nord for Kristiandsand. De kjenner en del fastboende og mange av dem har ikke båt selv om de bor rett ved sjøen. Anonymkode: 26ca4...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:58 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:58 Svarer anonymt på denne, i tilfelle jeg blir kjent igjen her. jeg bor midt i mellom Risør og Arendal, og her i vår krets, så har alle båt. Både av venner, familie, bekjente og arbeidskollegaer. Jeg flyttet hit til Sørlandet for 10 år siden, og er selv vant til båt, og det var en selvfølge at vi skulle ha båt. Jeg kjenner ingen uten båt i hvertfall. Men skulle vi flyttet tilbake til der jeg kommer i fra, så hadde vi solgt båten. Anonymkode: a2dea...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:16 #5 Del Skrevet tirsdag kl 22:16 Jeg bor i Mandal og har ikke båt og ikke ønsker jeg båt heller. Det er 250 meter til bryggekanten men det frister ikke. Anonymkode: 765c4...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:52 #6 Del Skrevet i går, 02:52 Uten båt, ingen vits. Anonymkode: 76c97...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå