Gå til innhold

Julekalender til 2åring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker pakke kalender. Trenger ikke å være dyrt, og skal heller ikke være så voldsomt. En liten ting hver dag. Lørdager kan gjerne være en liten sjokolade el. 

Trenger ingen diskusjon dersom noen mener barnet er for liten, for er ikke det jeg spør om.

Anonymkode: b25b7...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye en kan dele opp som play doh, duplo, lekedyr (Biltema har store pakker), lekemat f.eks

tannbørste, sokker, strømpebukse, klistremerker, pepperkakeformer, liten kjevle, bakeforkle, muffinsformer, egen julekopp, tegnesaker, figurer/leker,

store hama perler? Eller er 2 år litt lite enda? 

Anonymkode: 7bd98...308

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2-åring elsker figurer av alle slag. Han får en god blanding av figurer jeg har funnet gitt bort eller til en hyggelig penge på fb-grupper og noe nytt :) Blir mye Peppa gris og fisher price!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min lager kalender til alle barnebarna. I fjor fikk min (da 2 år) et lite dyr hver dag. Hun kjøpte pakker med gårdsdyr og pingviner på lekebutikken, også fikk han ett dyr hver dag. Det var veldig populært. Pakken med gårdsdyr hadde 12 figurer, og pingvin-pakken hadde litt flere i seg. Så han fikk to figurer noen dager. :) 

Anonymkode: 3f0dc...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker pakke kalender. Trenger ikke å være dyrt, og skal heller ikke være så voldsomt. En liten ting hver dag. Lørdager kan gjerne være en liten sjokolade el. 

Trenger ingen diskusjon dersom noen mener barnet er for liten, for er ikke det jeg spør om.

Hva spør du om? Høres ut som en dårlig ide å lage pakke kalender til et så lite barn. Blir bare vanskelig når pakkene slutter etter 24 dager

Anonymkode: 68390...500

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

To åringer har glede av å pakke opp. Du kan pakke inn noen få legoklosser og de små vil oppleve gede og begeistring. Og kanskje ønske rå pakke opp hel kalenderen første dagen. Så heng opp dagens og kanskje neste dags pakke. Så sparer du deg for fortvilelse over å ikke få alt på en gang. Puslespill kan du og gjøre dette med. 

Anonymkode: 3e012...d7b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...