Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør/gjorde.... vet ikke helt hva jeg gjør lenger...

Jeg har vertfall pleid å barbere meg nedentil, men det må jo gjøres daglig for at det ikke skal begynne å stikke.

Er det fler som synest det er litt travelt? Evt noen som har gode metoder for hvordan en kan fjerne hårene der utenom barbering og brasiliansk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hårfjerningskrem. Holder lengre enn barbering, men ikke så lenge som voks/epilering.

Skrevet
Kan man bruke det "der nede" da?

:ler: Dumt spm kanskje siden du sier det.. haha..

Skrevet

Jeg trodde sånn hårfjerningskum svei som fy jeg..

Hadde ikke tørt. Men det spørs jo hvor, sikkert ikke like ille på bikinikanten, men lengre ned..au tenker jeg :forvirret:

Jeg har ikke tid eller ork til å gjøre full overhaling hver dag, men det klør vel ikke så ille selv om det går et par dager mellom hver gang? Vanesak kanskje..

Skrevet

Det anbefales ikke å bruke hårfjerningskrem i underlivet, bortsett fra den typen som er beregnet til bikinikanter, og da menes det bare bikinikanter! Utfallet kan bli ganske så ulekkert, og veldig ubehagelig!!

Skrevet

Det om hårfjerningskrem er sant. Ikke prøv det!!!

Skrevet

Det var igrunnen det jeg trodde. Det står jo ganske tydelig på bruksanvisningen også.

Skrevet

Jeg bruker hårfjerningskrem nedentil fordi jeg ikke gidder å styre med barbering og voks er uaktuelt i de områdene. Fungerer helt smertefritt og jeg bruker den "sterke" typen beregnet for ben og armhuler. Det finnes imidlertid hårfjerningskrem for underliv og.

Skrevet

Med vanlig veet-krem fikk iallfall jeg VONDT, og ikke funka det på de innerste millimeterne av hårene så enden på visa ble at jeg allikevel måtte barbere men da var huden så sår og nedbrutt at alle hårsekkene begynte å blø! :tommelsmil: Huden var også øm og klissen i flere dager etterpå.

Skrevet

Jeg har brukt en av disse hårfjerningskremene for sensitiv hud nedentil, funket fint det. Jeg kuttet det ut fordi det blir litt dyrt i lengden

Gjest Jalileh
Skrevet

Finnes det ikke hårfjerningskrem beregnet på underlivet da?

Mener å ha sett det på kondomeriet, men er litt usikker.

Skrevet

Jeg vil fråråde å bruke vanlig hårfjerningskrem nedentil ihvertfall. Jeg brukte vanlig hårfjerningskrem med hell flere ganger, og det fungerte fint, helt til kroppen plutselig en gang reagerte på den. Det svei og ble skikkelige brannsår - utrolig vondt og ubehagelig! Slapp heldigvis å oppsøke lege, men den planlagte romantiske helga ble ødelagt for å si det sånn... Etter det har jeg ikke vært i nærheten av underlivet med sånn krem. Synes barberinga er noe herk i grunn, men har ingen bedre alternativer. Den kremen fra Kondomeriet har jeg hørt flere si at ikke funker noe særlig, men også der varierer nok erfaringene.

Skrevet
Finnes det ikke hårfjerningskrem beregnet på underlivet da?

Mener å ha sett det på kondomeriet, men er litt usikker.

Det stemmer at kondomeriet har en hårfjerning for underlivet. Jeg vurderte å prøve den helt til jeg så hva testpanelet til kondomeriet sa om produktet.

Et lite tips er jo å sjekke den ut på kondomeriets sider :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker faktisk pinsett.. Gjør sinnsykt vondt og tar lang tid første gangen, men bruker nå en halvtime i uka på å opprettholde det, og det er ikke så vondt :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har prøvd hårfjerningskrem, det var ingen suksess, det ble veldig rødprikkete. Så nå shaver jeg igjen, det går så kjapt i dusjen at det er ikke noe problem.

Skrevet

Jeg har brukt hårfjernings krem EN gang.

Bare EN ja.. og alldrig igjenn.

Det anbefales ikke om du ikke vil se ut som ei kjøttkake nedentil.

Det var sinnsykt vondt i nesten en uke. :riste:

Skrevet

Har sett en stygg link ett eller annet sted om ei dame som brukte VEET nedentil, og det var LANGT ifra noe pent syn altså...

Generelt skal man vel ikke bruke hårfjerningskrem der nede heller.

Jeg shaver, men veldig sjeldent, da jeg er redd for å kutte meg og slikt. Men synes det er best. Best resultat. Tar kanskje en del tid, men er verdt det da...

Skrevet
Jeg bruker faktisk pinsett.. Gjør sinnsykt vondt og tar lang tid første gangen, men bruker nå en halvtime i uka på å opprettholde det, og det er ikke så vondt :)

Auauauauauauuauauauaua

Gjest Gjest
Skrevet

Det gjør faktisk jeg også. Synes det funker greit jeg. Men sliter fortsatt med en del inngrodde og hovne hårsekker, slik man også får av barbering. Men etter å ha nappet kun noen få ganger merker jeg allerede nå at hårsekkene har blitt mindre og hårene glir mye lettere ut. Første gang var vondt ja, men det kan være ubehaglig å skjøre seg med høvel også :forvirret:

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...