Gå til innhold

Er en høy daglig snapscore økning et red flag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irak skrev (12 minutter siden):

Hva er mange points da? 

Tror det var et hopp på ca 160 da jeg refresha innen to minutter, ble stille etterpå så kan jo være at snapchat ikke oppdaterer etter hvert eneste poeng, men at de oppdaterer i bulk 

Anonymkode: 23e4a...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor mange videoer scroller du igjennom på tintok eller insta pr dag?

Snapscore øker blant annet hvis man ser dustete videoer... En liten gruppechat om en fest/julebord/jobbmøte/fotballtrening kan gi snapscore en jump.

Anonymkode: 39d73...2cf

Det gir mening, vet han studerer og sånt så kan jo være skolegrupper elns 🫠 merker jeg mater min delulu hjerbe nå hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor mange videoer scroller du igjennom på tintok eller insta pr dag?

Snapscore øker blant annet hvis man ser dustete videoer... En liten gruppechat om en fest/julebord/jobbmøte/fotballtrening kan gi snapscore en jump.

Anonymkode: 39d73...2cf

Denne, videoar gir mange poeng, og om han er med i nokre gruppechattar, så kan det fort bli mange😅

Anonymkode: 1d9ef...4c3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tror det var et hopp på ca 160 da jeg refresha innen to minutter, ble stille etterpå så kan jo være at snapchat ikke oppdaterer etter hvert eneste poeng, men at de oppdaterer i bulk 

Åja...Jeg følger ikke med jeg. Bare registrerer 😉. Er observant vil jeg si. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapscoren øker ikke hvis man ser storyen til folk, chatter eller mottar chat, eller sender snap til seg selv. 

Hvis man sender samme snap til f.eks 40 stykker, man bare huker av "alle" så øker scoren med 40, hvis 10 av disse svarer med en snap har scoret gått opp 50 på noen minutter.

Snappen oppdaterer seg ikke for hver gang, så noen hundre er ikke så mange hvis han sender fs.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at snaoscore kan være veldig bugget? Plutselig står den stille i ett par døgn, så plutselig kommer alt på en gang.

Du får 1 i score for hver eneste snap du sender og mottar. Sender du ett bilde til en gruppe på 20 stk, så får du 20 poeng. Det å chatte får ikke opp score, kun sending av bilde og videoer.

Anonymkode: dfe54...c38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er klar over at snaoscore kan være veldig bugget? Plutselig står den stille i ett par døgn, så plutselig kommer alt på en gang.

Du får 1 i score for hver eneste snap du sender og mottar. Sender du ett bilde til en gruppe på 20 stk, så får du 20 poeng. Det å chatte får ikke opp score, kun sending av bilde og videoer.

Løser seg ved å logge inn og ut, så sjekke på nytt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (12 minutter siden):

Åja...Jeg følger ikke med jeg. Bare registrerer 😉. Er observant vil jeg si. 

Er borderline trist det jeg gjør nå, skal innrømme det 😂😂 Men er gammel så alt dette snap styret gjør meg forvirra.

Han har vel over 800k tilsammen, men vet om folk med 1 mill, så kan jo hende det bare er jeg som er gammeldags også. Litt rart er det forsatt da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah1 skrev (3 timer siden):

Snapscoren øker ikke hvis man ser storyen til folk, chatter eller mottar chat, eller sender snap til seg selv. 

Hvis man sender samme snap til f.eks 40 stykker, man bare huker av "alle" så øker scoren med 40, hvis 10 av disse svarer med en snap har scoret gått opp 50 på noen minutter.

Snappen oppdaterer seg ikke for hver gang, så noen hundre er ikke så mange hvis han sender fs.

Snapscore øker ikke via chat, kun bilde/video. 

Anonymkode: 1d703...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Snapscore øker ikke via chat, kun bilde/video. 

Anonymkode: 1d703...5bd

Det er sant, og det var også det jeg skrev 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (23 timer siden):

Løser seg ved å logge inn og ut, så sjekke på nytt. 

Ikke nødvendigvis nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kalle det et rødt flagg men det er et tegn at han enten holder på å avtale en guttekveld/tur med gutta. Eller chatter med en annen dame, hvis det øker like mye i morgen også så er det nok en ny dame han flørter med. Rødt flagg ville for meg vil være hvis det viser seg at han har funnet seg en ny dame og holder det skjult over tid. Om han chatter med andre er fint lite du kan gjøre noe med og er ikke et rødt flagg, i det øyeblikket han velger å fortsette date deg og sjekke opp nye damer så blir det et rødt flagg. Da tar han ikke hensyn til deg, dine følelser ønsker og behov. Det må du nesten bare ta opp med han at du er usikker og lurer på hva han tenker fremover og om han dater andre 🤗 

Endret av anonym78910
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en snap score på 5000. Er jeg et rødt flagg?

Anonymkode: 1121b...475

Vil legge til at jeg har hatt snapp dobbelt så lenge som min datter. Hun har 150.000 😅

Jeg visste ikke at snap score var en ting før i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har en snap score på 5000. Er jeg et rødt flagg?

Tror ikke det. Min er på over 15 000 men har bare sånn 5 venner, så har jeg sendt så mange??

Lagres en snap som score om man lagrer den som minne for seg også?

Anonymkode: 622a9...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...