AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:05 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:05 Jeg er vanligvis ikke en som gidder å bry seg med snap og sånt, men ble nyskjerrig her om dagen og så snapscoren hans gikk opp sånn typ 200 poeng på noen minutter 🤔 Han har vært ganske av/på så kan jeg ta dette som et tegn på at han ikke er interessert? Aner ikke hvor ofte snapscore oppdaterer seg, men måtte le litt av situasjonen da den hoppet opp 200 ish points på noen minutter. For om han åpner/snapper så ofte blir det litt sært Anonymkode: 23e4a...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:07 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:07 Kan ikke snapscore øke kun av å motta eller tar jeg helt feil? Anonymkode: 23086...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:09 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:09 Mer rødt flagg at man får med seg scoren til folk. Anonymkode: bb41f...682 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:09 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:09 Selvsagt ikke. Er et større rødt flagg at spørsmålet/problemstillingen dukker opp. Anonymkode: f60f7...acd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:10 #5 Del Skrevet tirsdag kl 19:10 Mye rart som er rødt flagg for tiden Anonymkode: b071d...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 19:14 #6 Del Skrevet tirsdag kl 19:14 Om en person har veldig høy snapscore så stusser jeg litt. Det innrømmer jeg... Blir litt nysgjerrig 😂. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:16 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:16 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan ikke snapscore øke kun av å motta eller tar jeg helt feil? Anonymkode: 23086...aae Det jeg er usikker på også. Hørt du får 1 poeng når du sender, åpner eller om andre åpner storien, men har ingen annelse om det er sant 🤷♀️ Håpet noen andre kanskje kunne svaret 😂😂 Ts Anonymkode: 23e4a...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regnbuebarn Skrevet tirsdag kl 19:17 #8 Del Skrevet tirsdag kl 19:17 Ja. Det er et rødt flagg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:19 #9 Del Skrevet tirsdag kl 19:19 Hat du sett sanppene mange sender? De kan sende et skurrete bilde av en asfaltskant og en sølepytt, bare for å beholde scoren dem imellom. Anonymkode: 622a9...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:19 #10 Del Skrevet tirsdag kl 19:19 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvsagt ikke. Er et større rødt flagg at spørsmålet/problemstillingen dukker opp. Anonymkode: f60f7...acd Skal sies jeg har aldri tenkt over det før, men etter å invitert han ut/over to ganger så har han alltid hatt en unnskylding. Så da tar jeg det som et hint at han er interessert men er litt sånn delulu så tenker jo kanskje jeg overtenker, og da ble det til at jeg sjekket scoren 🙈 Forventet ikke det storet antallet da 🫢 Ts Anonymkode: 23e4a...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:21 #11 Del Skrevet tirsdag kl 19:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hat du sett sanppene mange sender? De kan sende et skurrete bilde av en asfaltskant og en sølepytt, bare for å beholde scoren dem imellom. Anonymkode: 622a9...b8f Joa, ser den. Men er mengden på snaps på så kort tid som overrasket meg. Men kanskje det bare jeg som ikke har nok venner 😂 Ts Anonymkode: 23e4a...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:22 #12 Del Skrevet tirsdag kl 19:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal sies jeg har aldri tenkt over det før, men etter å invitert han ut/over to ganger så har han alltid hatt en unnskylding. Så da tar jeg det som et hint at han er interessert men er litt sånn delulu så tenker jo kanskje jeg overtenker, og da ble det til at jeg sjekket scoren 🙈 Forventet ikke det storet antallet da 🫢 Ts Anonymkode: 23e4a...f7a Hvis du har spurt 2 ganger om å møtes og det ikke har skjedd så er han nok ikke interessert. Anonymkode: b0781...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:23 #13 Del Skrevet tirsdag kl 19:23 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mer rødt flagg at man får med seg scoren til folk. Anonymkode: bb41f...682 Jo jo, fair det. Men er ikke en vane jeg har ❤️ Anonymkode: 23e4a...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:25 #14 Del Skrevet tirsdag kl 19:25 Irak skrev (9 minutter siden): Om en person har veldig høy snapscore så stusser jeg litt. Det innrømmer jeg... Blir litt nysgjerrig 😂. Ikke sant?? Skulle egentlig ønske jeg ikke så det for nå er jeg egentlig bare mer nyskjerrig på hvordan man får såååå mange points på så kort tid 🙈 Ts Anonymkode: 23e4a...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:28 #15 Del Skrevet tirsdag kl 19:28 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du har spurt 2 ganger om å møtes og det ikke har skjedd så er han nok ikke interessert. Anonymkode: b0781...349 Det jeg var redd for 🫠 Han var så sjarmerende og out of my league egentlig, men merker jeg er glad for at jeg ikke lå med han den ene gangen vi møttes. Hadde nok følt meg enda verrre 💀 Ts Anonymkode: 23e4a...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:29 #16 Del Skrevet tirsdag kl 19:29 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det jeg var redd for 🫠 Han var så sjarmerende og out of my league egentlig, men merker jeg er glad for at jeg ikke lå med han den ene gangen vi møttes. Hadde nok følt meg enda verrre 💀 Ts Anonymkode: 23e4a...f7a Du får ta det som en erfaring og satse på å møte en det klaffer med neste gang. Anonymkode: b0781...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 21:05 #17 Del Skrevet tirsdag kl 21:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joa, ser den. Men er mengden på snaps på så kort tid som overrasket meg. Men kanskje det bare jeg som ikke har nok venner 😂 Ts Anonymkode: 23e4a...f7a Ja det begynner jeg og å lure på 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 21:13 #18 Del Skrevet tirsdag kl 21:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke sant?? Skulle egentlig ønske jeg ikke så det for nå er jeg egentlig bare mer nyskjerrig på hvordan man får såååå mange points på så kort tid 🙈 Ts Anonymkode: 23e4a...f7a Hva er mange points da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:22 #19 Del Skrevet tirsdag kl 21:22 Hvor mange videoer scroller du igjennom på tintok eller insta pr dag? Snapscore øker blant annet hvis man ser dustete videoer... En liten gruppechat om en fest/julebord/jobbmøte/fotballtrening kan gi snapscore en jump. Anonymkode: 39d73...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:27 #20 Del Skrevet tirsdag kl 21:27 Egentlig ikke, men samtidig har jeg kun dårlige erfaring over tid med menn som har veldig høy snap-score. Anonymkode: b9060...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå