911 Skrevet 13. november 2024 #21 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) "Har ikke sagt dette til han, men hvordan gå frem her hvis jeg ønsker å gjennomføre dette? " Det burde være enkelt. Det var jo han som foreslo dette så bare si at du har tenkt litt på forslaget hans. Jeg tror han ville blitt litt overrasket og tent på at du har vurdert dette. Da er det bare å prate litt om hvordan du ser for deg at dere skal gjennomføre dette. Litt regler kan være ok å ha, spesielt før dette har gått seg til. Skulle tro TS var min kone 😄 Jeg har gitt henne fripass til å ligge med andre, noe hun avviser (som TS). Jeg håper hun kommer på andre tanker og formidler dette til meg. Hun har så vidt nevnt at trekant MMF kan komme på tale. Jeg råder TS og mannen hennes å starte forsiktig slik at det ikke oppstår sjalusi. Gå på en bar der dere ikke kjenner noen og la henne flørte, danse med og kanskje til og med kysse en hun tenner på mens du ser på fra "sidelinjen". Stopp der og evaluer det dere har opplevd før dere eventuelt tar dette et skritt videre. Jeg tror ette er en nokså vanlig fetisj blant menn. Vanskelig å si hvorfor, men selv er jeg stolt av henne og at andre menn begjærer henne tenner meg. Jeg vil være trofast, og om jeg vil delta eller bare se på er mer usikkert. Jeg ønsker bare at hun igjen skal oppleve "sommerfugler" og ha bedre sex enn det kjedelige jeg kan tilby etter mange år sammen så lenge hun velger meg hver dag. Dette bør ikke utforskes om forholdet er dårlig eller om man ikke stoler på hverandre. Åpenhet og god kommunikasjon er svært viktig slik at det ikke oppstår usikkerhet i forholdet. Endret 13. november 2024 av 911 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. november 2024 #22 Del Skrevet 13. november 2024 Cervus skrev (1 time siden): Ja, det er jeg komfortabel med. Har prøvd det i et tidligere forhold. Den gangen var det med et par. Trekanter, firkant og mest partnerbytte. Jeg fant ut at jeg tente minst like mye på at dama hadde seg med han, som at jeg lå med kona hans. Utrolig deilig å gli inn i dama etterpå, når hun er full av en annens sperm. Så bra for dere 👏👏👏👏. Kan jeg få lov til å spørre hva som gjorde at det forrige forholdet tok slutt? Beklager avsporing. Jeg bare ble litt nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #23 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg må nok si at det virker litt kjølig og kaldt. Nesten litt naturstridig. Anonymkode: a0634...d86 Det er jo det stikk motsatt av naturstridig. Seksuelt monogami er jo direkte naturstridig. Anonymkode: 8ac90...b4b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #24 Del Skrevet 13. november 2024 Dette er en fantasi som kan være tiltalende for noen, men når den blir en realitet kan det nok få uheldige konsekvenser. Anonymkode: 1eb08...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 13. november 2024 #25 Del Skrevet 13. november 2024 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 14. november 2024 #26 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 19.38): ..Han luftet en tanke der vi lå i senga en kveld. Han ønsket å dele meg med andre menn. Gi meg total frihet, mens han holder seg trofast. Han ønsker å brekke opp rutiner og gjøre sexen vår mer kinky, som han sa. Jeg må si at denne forespørselen tok meg på senga, men etter å ha tullet bort svaret mitt og fortalt at det ikke er noe for meg, så har jeg tenkt mer på dette, og tanken er ganske så pirrende. Jeg har tross alt ikke hatt en annen mann på over 25år, og kun 2 i tillegg til mannen min gjennom et halvt liv. Har ikke sagt dette til han, men hvordan gå frem her hvis jeg ønsker å gjennomføre dette? Vil selvsagt fortelle han alt hvis dette gjennomføres. Noen som har gjort dette eller fått liknende tilbud? Er det gamle flammer fra ungdomstiden, kolleger, folk på nett eller ut på byen som gjelder i jakten på en aktuell kandidat? Jeg tenker det beste ville vært med en som ikke har tilknytning til noen av oss. En annen by enn hjembyen, ferie eller på jobbreise. Er vel tross alt risiko for sjalusi, følelser som settes i gang, uventet forelskelse og drama hvis man går denne veien. Fortalte om forslaget til min nærmeste venninne og hun syntes dette var rart, men virket samtidig litt misunnelig på tilbudet jeg har fått😊 Jeg så det på henne. Hva ville dere ha gjort i samme situasjon? Sprø tanke, men vi har jo bare ett liv. Om 5 år så er vil ikke dette være like aktuelt kanskje, man blir jo ikke yngre med årene. Anonymkode: c397e...7ae Beklager om jeg innleder med en viss skepsis her om du faktisk er den du utgir deg for, eller om du er mannen til en han ønsker skulle være sånn. Om du er sistnevnte, send gjerne en PM dersom du vil ha mine tanker rundt det. Om du er førstnevnte - beklager at jeg mistenkeliggjør deg, her følger mitt svar: Når han luftet dette, var det mer som en "hei kjære, jeg har tenkt på noe i det siste" eller var konteksten mer intim, mens dere koste dere litt? For min (vår) del var starten rett etter en ganske heftig og langvarig seanse på soverommet, der han var rimelig kjørt og utbrøt "du skulle hatt minst en til her nå", og jeg responderte lett fleipende "du sier noe, kanskje det". Det ble starten på en prat om tema, der han tok det opp når vi satt med et glass vin og det eskalerte til mer prat om tema, forventninger, roller, fantasier, ønsker, sjalusi og jeg vet ikke hva. Tiden fra første prat til første faktiske møte var noen måneder, husker ikke helt. Så har vi gått vår reise men den trenger jeg ikke utbrodere her. Til deg: Jeg tenker at du, dersom det pirrer og frister og finne ut litt mer hva og hvordan, skal ta opp tråden, litt sånn "tilfeldig", type "men du, husker du når du sa det med å dele meg med andre, gi meg frihet og jeg reagerte slik og sånn, jeg har tenkt litt og kjenner at det hadde vært spennende å snakket litt mer om det, om du også vil det". Finn ut litt mer hva han legger i kinky, litt mer om hva han ser for seg, for guds skyld ikke spør om hvorfor. Du må være helt åpen, nysgjerrig og lyttende her, det var tross alt han som lanserte fantasien/ideen. Ikke begynn å spør for mye om sjalusi, hvem eller når. Hold fokus på hva (som pirrer). Om praten går lett og fint, og du faktisk kjenner at det kribler - vis det, for all del, både med ord og kroppsspråk. Her snakker jeg av erfaring, jeg lærte mye om det da vi var i den fasen, det var en del av vår reise jeg overhode ikke fikk til, jeg var altfor mye på "alerten", passiv, forsiktig, terapeutisk, nøytral eller hva jeg skal kalle det. For å relatere det til vår trygghet og samhandling i dag: Nå kan jeg enten komme hjem etter å ha vært "på vift" eller om vi har besøk og han er til stede (ser på/hører på) og gjesten har dratt/gått i dusjen så kan vi gjerne runde av med at jeg spør om han vil at jeg skal fortelle han hvor digg jeg har hatt det, samtidig som jeg lar hånda gli under dyna og ned til pikken hans/knepper opp buksa hans og runker han til han kommer. Han har flere ganger sagt at akkurat det var et sterkt ønske/forventing i tidlig fasen, når vi pratet om hva og hvordan, at jeg skulle tease han med å fortelle hvor deilig det var å kjenne at han ble så kåt av praten, tankene og fantasiene om at jeg fråtset i andre sexy menn. Så, om dere får en god prat, kjemien er god og dere begge blir litt "gira", bruk øyeblikket til å vise han at du kanskje har en aspirerende "Hotwife" i deg, om d ser/merker at han er hard, la deg begeistre over det, begynn å lek med han mens dere fortsetter praten om hva som pirrer og tenner. Kanskje ender dere opp med at du tør si at siden han blir så hard, eventuelt siden han kom så raskt og voldsomt så er det den bekreftelsen du trenger. Eller noe sånt, et forsøk på dele noe som kanskje kan være nyttig, 🤭 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #27 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg nekter å tro at kg's brukere på noen måte gjenspeiler samfunnet. Jeg påstår at det for de aller aller fleste menn er totalt utenkelig å dele dama si med andre. Og hvis det skal gjøres så må det bli med en annen dame. Det blir spekulasjoner, men jeg tror de forbausende mange trådene her er opprettet av de samme brukerne og de fleste, kanskje alle, damene som skriver og sier de tenner på dette er menn. Det er mine fordommer mot dette og de tror jeg er riktige. Anonymkode: a83cd...9e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 14. november 2024 #28 Del Skrevet 14. november 2024 (endret) Denne tråden er ganske så seriøs. Kanskje takket være at den ble ryddet? Uansett så plukker jeg fram noe jeg har hatt liggende i påvente av nettopp en slik tråd. En av de store bøygene mot å inkludere andre i et forhold, er sjalusi. Noen er sykelig sjalu og i den andre enden finner vi de som nesten ikke er sjalu, eller takler spirene til sjalusi godt. Hvorfor denne forskjellen? Det at noen mennesker ikke opplever sjalusi i parforhold kan skyldes en kombinasjon av personlighet, verdier, erfaringer og hvordan de oppfatter kjærlighet og tillit. Her er noen grunner til hvorfor noen ikke er sjalu. Og samtidig et godt grunnlag dersom man skulle ønske å eksperimentere slik trådstarter og partner her funderer på. 1. Høy grad av selvtillit • Mennesker som har en sterk følelse av egenverd og selvtillit, føler seg trygge på at de er elsket og verdsatt av partneren. Dette gjør dem mindre tilbøyelige til å bekymre seg for rivalisering eller å miste partnerens kjærlighet. 2. Sterk tillit til partneren • Når det er en grunnleggende tillit i forholdet, føler man seg trygg på at partneren er lojal og ærlig. Dette eliminerer ofte behovet for sjalusi. 3. Et avslappet syn på kjærlighet • Noen mennesker har et åpent eller fleksibelt syn på kjærlighet og relasjoner, som for eksempel i polyamorøse forhold. For dem kan kjærlighet handle mer om tillit og kommunikasjon enn eksklusivitet. 4. Lite eierskapsfølelse • Sjalusi kan ofte stamme fra en følelse av eierskap over partneren. Personer som ikke ser på partneren som "sin eiendom", er ofte mindre tilbøyelige til å bli sjalu. 5. Modenhet og emosjonell intelligens • Noen mennesker har utviklet en høy grad av emosjonell intelligens og evnen til å regulere sine følelser. Dette gjør dem bedre i stand til å håndtere eventuelle triggere for sjalusi uten at det eskalerer. 6. Trygg tilknytningsstil • Folk med en trygg tilknytningsstil, som har vokst opp med stabile og kjærlige relasjoner, føler ofte mer trygghet i sine parforhold. Dette kan gjøre dem mindre utsatt for sjalusi. 7. Livserfaring • Erfaring fra tidligere forhold kan gi en person innsikt i hva som er verdt å bekymre seg for. Noen lærer at sjalusi ofte ikke løser noe og velger å fokusere på det positive i forholdet. 8. Verdsetting av frihet • Noen mennesker verdsetter frihet, både for seg selv og for partneren. De ser på partnerens selvstendighet som en styrke og ikke som en trussel. 9. Evne til å kommunisere åpent • Gode kommunikasjonsevner kan bidra til å løse misforståelser før de fører til sjalusi. Når man kan snakke åpent om usikkerhet eller bekymringer, blir det mindre rom for misunnelse eller mistenksomhet. 10. Personlighet • Personlighetstrekk som lav nevrotisisme og høy grad av empati kan spille en rolle. Folk som er mer avslappet og mindre emosjonelt reaktive, opplever sjeldnere sjalusi. Søk på "femfaktormodellen for personlighetstrekk" og test deg selv. Personlig scorer jeg svært lavt på nevrotisisme i den testen. Det samme gjør kona. Og fungerer bra på alle de øvrige punktene. PS: Om du ønsker å kommentere innlegget mitt, så vær så snill å sett deg skikkelig inn i det jeg beskrev over. Endret 14. november 2024 av Cor Cubiculum PS til slutt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 14. november 2024 #29 Del Skrevet 14. november 2024 Irak skrev (På 13.11.2024 den 14.15): Så bra for dere 👏👏👏👏. Kan jeg få lov til å spørre hva som gjorde at det forrige forholdet tok slutt? Beklager avsporing. Jeg bare ble litt nysgjerrig... Venneparet flyttet til en annen landsdel et par år før det ble slutt. Bruddet skyldtes andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. november 2024 #30 Del Skrevet 14. november 2024 Cervus skrev (23 minutter siden): Venneparet flyttet til en annen landsdel et par år før det ble slutt. Bruddet skyldtes andre ting. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #31 Del Skrevet 14. november 2024 Det å være hallik for sin egen kjæreste vil jeg nok betrakte som litt turn off. Så spaltet kan ikke følelseslivet og sexlivet være. Kanskje det funker der de har forskjellig legning? Anonymkode: a0634...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #32 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg nekter å tro at kg's brukere på noen måte gjenspeiler samfunnet. Det gjør ikke jeg. Men en slik forumtråd speiler aldri samfunnet, den representerer de som har interesse av å svare i en slik tråd. KG har tusenvis av brukere, og det er nok bare noen prosent av dem, som jevnlig skriver under seksualitet. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg påstår at det for de aller aller fleste menn er totalt utenkelig å dele dama si med andre. Ja, selvfølgelig, og kanskje er det bare ti prosent av menn som prøver trekant eller gruppesex, på et helt liv. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og hvis det skal gjøres så må det bli med en annen dame Det er så mye dynamikk her som du ikke forstår, i tillegg til at det rent praktisk er mye lettere å samle flere menn på én kvinne AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det blir spekulasjoner, men jeg tror de forbausende mange trådene her er opprettet av de samme brukerne og de fleste, kanskje alle, damene som skriver og sier de tenner på dette er menn. Det er spekulasjoner ja. Etter å ha blitt kjent med flere kvinner som har en slik holdning til sex, så tror jeg mye av det kan være reellt. Anonymkode: 2be86...0c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #33 Del Skrevet 15. november 2024 For et fantastisk forhold dere har♥️ min drøm! Når forholdet er så sterkt, blir det enda sterkere etter dette. Har prøvd😉 Anonymkode: 2f09e...467 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UteTilLunch Skrevet 15. november 2024 #34 Del Skrevet 15. november 2024 Cor Cubiculum skrev (På 14.11.2024 den 15.12): Denne tråden er ganske så seriøs. Kanskje takket være at den ble ryddet? Uansett så plukker jeg fram noe jeg har hatt liggende i påvente av nettopp en slik tråd. En av de store bøygene mot å inkludere andre i et forhold, er sjalusi. Noen er sykelig sjalu og i den andre enden finner vi de som nesten ikke er sjalu, eller takler spirene til sjalusi godt. Hvorfor denne forskjellen? Det at noen mennesker ikke opplever sjalusi i parforhold kan skyldes en kombinasjon av personlighet, verdier, erfaringer og hvordan de oppfatter kjærlighet og tillit. Her er noen grunner til hvorfor noen ikke er sjalu. Og samtidig et godt grunnlag dersom man skulle ønske å eksperimentere slik trådstarter og partner her funderer på. 1. Høy grad av selvtillit • Mennesker som har en sterk følelse av egenverd og selvtillit, føler seg trygge på at de er elsket og verdsatt av partneren. Dette gjør dem mindre tilbøyelige til å bekymre seg for rivalisering eller å miste partnerens kjærlighet. 2. Sterk tillit til partneren • Når det er en grunnleggende tillit i forholdet, føler man seg trygg på at partneren er lojal og ærlig. Dette eliminerer ofte behovet for sjalusi. 3. Et avslappet syn på kjærlighet • Noen mennesker har et åpent eller fleksibelt syn på kjærlighet og relasjoner, som for eksempel i polyamorøse forhold. For dem kan kjærlighet handle mer om tillit og kommunikasjon enn eksklusivitet. 4. Lite eierskapsfølelse • Sjalusi kan ofte stamme fra en følelse av eierskap over partneren. Personer som ikke ser på partneren som "sin eiendom", er ofte mindre tilbøyelige til å bli sjalu. 5. Modenhet og emosjonell intelligens • Noen mennesker har utviklet en høy grad av emosjonell intelligens og evnen til å regulere sine følelser. Dette gjør dem bedre i stand til å håndtere eventuelle triggere for sjalusi uten at det eskalerer. 6. Trygg tilknytningsstil • Folk med en trygg tilknytningsstil, som har vokst opp med stabile og kjærlige relasjoner, føler ofte mer trygghet i sine parforhold. Dette kan gjøre dem mindre utsatt for sjalusi. 7. Livserfaring • Erfaring fra tidligere forhold kan gi en person innsikt i hva som er verdt å bekymre seg for. Noen lærer at sjalusi ofte ikke løser noe og velger å fokusere på det positive i forholdet. 8. Verdsetting av frihet • Noen mennesker verdsetter frihet, både for seg selv og for partneren. De ser på partnerens selvstendighet som en styrke og ikke som en trussel. 9. Evne til å kommunisere åpent • Gode kommunikasjonsevner kan bidra til å løse misforståelser før de fører til sjalusi. Når man kan snakke åpent om usikkerhet eller bekymringer, blir det mindre rom for misunnelse eller mistenksomhet. 10. Personlighet • Personlighetstrekk som lav nevrotisisme og høy grad av empati kan spille en rolle. Folk som er mer avslappet og mindre emosjonelt reaktive, opplever sjeldnere sjalusi. Søk på "femfaktormodellen for personlighetstrekk" og test deg selv. Personlig scorer jeg svært lavt på nevrotisisme i den testen. Det samme gjør kona. Og fungerer bra på alle de øvrige punktene. PS: Om du ønsker å kommentere innlegget mitt, så vær så snill å sett deg skikkelig inn i det jeg beskrev over. I TS sitt tilfelle er det vel snakk om cuckold-adferd, eller i alle fall med sterke innslag av dette. Jeg sitter med inntrykket at i slike tilfeller er det ikke slik at fordi man er trygg, lite sjalu, høy selvtillit, lav eierskapsfølelse etc lar kona ha sex med andre, men snarere motsatt. Man får av en eller annen merkelig årsak tenning av at disse egenskapene og følelsene utfordres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 15. november 2024 #35 Del Skrevet 15. november 2024 UteTilLunch skrev (3 timer siden): I TS sitt tilfelle er det vel snakk om cuckold-adferd, eller i alle fall med sterke innslag av dette. Jeg sitter med inntrykket at i slike tilfeller er det ikke slik at fordi man er trygg, lite sjalu, høy selvtillit, lav eierskapsfølelse etc lar kona ha sex med andre, men snarere motsatt. Man får av en eller annen merkelig årsak tenning av at disse egenskapene og følelsene utfordres. Da leser du mer ut av trådstarters første innlegg enn meg. For meg er motivasjonen til hennes mann uklar. Kanskje har du rett. Det får vi først vite om hun tar den dype samtalen med ham og forteller oss etterpå. Jeg håper hun gjør det. Det finnes folk som slett ikke føler noen ydmykelse eller får andre negative følelser når deres kjære opplever noe godt og deilig i livene sine selv som de får det fra andre. Og selv om det er på det seksuelle området. For et par tre tiår siden var det noen som satte navn på dette fenomenet: Compersion, eller kompersjon på norsk. En person som føler sin elskedes nytelse som om den skulle være sin egen, kan naturligvis ikke være sjalu av seg. Så dess bedre det står til på den listen min, dess større er sjansen for at det slett ikke er et ønske om å bli ydmyket, cuckoldet. Jeg føler det slik selv. Og jeg har sett det i andre par på meget nært hold. Folk som gleder seg av og tenner på sin partners nytelse med andre. Ingenting kan være fjernere fra cuckold enn det. Men scorer man dårlig på hele den listen du siterer, er det nok umulig å forstå dette. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #36 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg kjenner et par temmelig godt og som gjorde denne greia for en del år siden. Gikk bra der og da og noen flere ganger, med én stk. type de ikke kjente noe særlig. De ble jo bedre kjent underveis som de møttes flere ganger for sex. Noen ganger var partneren med, andre ikke.. Den gang var han tidlig i tredveårene og hun ca 25. Den mannlige ordentlige partneren(fortsatt en god kompis av meg) begynte å få sjalusi tanker. Han fikk for seg at dama fikk mer utbytte av sex med denne elskeren enn seg selv. Han ødela dermed for seg selv og forholdet. Klarte visst ikke å forholde seg til kjæresten sin på samme måte lenger så han valgte å gå ut av forholdet. Dama ble helt knust. Fun fact; den dama og elskeren er gift idag😂 Anonymkode: b2d66...958 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UteTilLunch Skrevet 15. november 2024 #37 Del Skrevet 15. november 2024 Cor Cubiculum skrev (21 minutter siden): Da leser du mer ut av trådstarters første innlegg enn meg. For meg er motivasjonen til hennes mann uklar. Kanskje har du rett. Det får vi først vite om hun tar den dype samtalen med ham og forteller oss etterpå. Jeg håper hun gjør det. Det finnes folk som slett ikke føler noen ydmykelse eller får andre negative følelser når deres kjære opplever noe godt og deilig i livene sine selv som de får det fra andre. Og selv om det er på det seksuelle området. For et par tre tiår siden var det noen som satte navn på dette fenomenet: Compersion, eller kompersjon på norsk. En person som føler sin elskedes nytelse som om den skulle være sin egen, kan naturligvis ikke være sjalu av seg. Så dess bedre det står til på den listen min, dess større er sjansen for at det slett ikke er et ønske om å bli ydmyket, cuckoldet. Jeg føler det slik selv. Og jeg har sett det i andre par på meget nært hold. Folk som gleder seg av og tenner på sin partners nytelse med andre. Ingenting kan være fjernere fra cuckold enn det. Men scorer man dårlig på hele den listen du siterer, er det nok umulig å forstå dette. Skjønner nå at det, i alle fall i ditt tilfelle, dreier seg om noe annet enn cuckold. Hvordan greier du å kommunisere dette til din kvinne? Mange partnere ville vel tenkt at han gir f… i meg siden han ikke bryr seg (f.eks. viser sjalusi). Fagre ord er ofte ikke nok til å overbevise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #38 Del Skrevet 16. november 2024 UteTilLunch skrev (15 timer siden): Skjønner nå at det, i alle fall i ditt tilfelle, dreier seg om noe annet enn cuckold. Hvordan greier du å kommunisere dette til din kvinne? Mange partnere ville vel tenkt at han gir f… i meg siden han ikke bryr seg (f.eks. viser sjalusi). Fagre ord er ofte ikke nok til å overbevise. For meg handler det om at jeg tenner på at hun har lyst på sex og viser kåthet uten at det er kjærlighet involvert, men bare lyst. Anonymkode: 0f36b...07c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #39 Del Skrevet 16. november 2024 Er dere ikke redde for å få HIV, eller andre alvorlige sex-sykdommer? Det kan en ikke se på fasaden? Anonymkode: a0634...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #40 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er dere ikke redde for å få HIV, eller andre alvorlige sex-sykdommer? Det kan en ikke se på fasaden? Anonymkode: a0634...d86 Statistisk er det ned mot null sjanser for at en skal få HIV for en slik type sex. Det er større risiko - mye større - for at en kan få kreft av usunn livsstil. Dere som moraliserer burde kanskje heller bekymre dere mer for det. Anonymkode: 0f36b...07c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå