AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:27 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:27 Jeg er 167 og veier 54 kg. Spiser 1400 kcal om dagen og trener tilsvarende 400 kcal tre ganger i uka. Og nå har jeg altså gått litt opp i vekt. Spiser ikke noe annerledes enn før, så jeg skjønner ikke hvorfor vekten går oppover ... Synes ikke jeg kan ligge lavere i kalorier heller? Anonymkode: cc74b...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:50 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:50 Kalorier - forbrenning = vektoppgang/nedgang. Det er så enkelt. Anonymkode: f030d...5c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:54 #3 Del Skrevet tirsdag kl 18:54 Trener du på deg litt muskler kanskje? Anonymkode: 2f62c...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:05 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:05 Når jeg trener styrke går jeg alltid litt opp før jeg begynner å gå ned. I starten dog, så glemte jeg å veie oljen jeg stekte maten i - og det var MYE kalorier. Nøtter også kunne jeg av og til ta bittelitt mer enn hva jeg veide, og alt slikt gjør en stor forskjell. Anonymkode: 66755...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:13 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:13 Du spiser mer og/eller beveger deg mindre. Noe annet du lurte på? Anonymkode: fa15a...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:18 #6 Del Skrevet tirsdag kl 20:18 Hvorfor vil du lenger ned i vekt? Du har jo en veldig fin vekt i forhold til din høyde, ingen grunn for deg å bli tynnere. Anonymkode: 27138...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:30 #7 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 Kanskje syklusen? Er normalt at vekten varierer gjennom måneden. Og personlig må jeg spise mindre for å ligge på den vekten for å være ærlig. Men jeg syns ikke det er verdt det, så ligger heller på bmi 22. Anonymkode: c0e29...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:45 #8 Del Skrevet tirsdag kl 20:45 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du spiser mer og/eller beveger deg mindre. Noe annet du lurte på? Anonymkode: fa15a...09d Jeg har god kontroll på dette. Har gått ned 30 kg og holdt vekten i 5 år, så vet hva jeg snakker om. Men er med på at styrketrening kan binde litt vann i muskulaturen i starten (er på min 4 uke nå), så kanskje det jevner seg ut om en stund. Anonymkode: cc74b...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Jeg gikk fra 53 til 55 etter jeg begynte å trene for ett år siden, men har både lavere fettprosent og lavere mål rundt midje osv... Kan du ha gått opp i muskel masse? Ellers hører 1400 lite ut om du også spiser det samme på en dag du har forbrent 400 kalorier. Jeg er like høy og samme vekt og spiser 1500 de dagene jeg ikke trener og 1800 de dagene jeg trener. Om du spiser for lite igjen så tviholder kroppen på alt av fett, fordi den ikke får nok energi/kalorier. Om du ikke spiser skikkelig vil ikke kroppen forbrenne kalorier effektivt lengre. Eller så kan det jo være at du undervurderer hvor mange kalorier du spiser. Vanskelig å vite hva som er årsaken. Anonymkode: 0bc68...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå