AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:25 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:25 Er sjukt deprimerende hvor trist jeg ble over et situationship eller hva det nå enn folk kaller det nå til dags. Ble lurt nok en gang, så er et problem jeg må fikse og jobbe med. Obviously. Men nå som jeg er i denne situasjonen, har noen tips til å komme over noen du var forelsket/interessert i? Anonymkode: 0716a...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 18:30 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:30 Fokuser på andre ting i livet ditt som gir deg mening og glede. Finn på noe hyggelig med en venn. Start på en hobby eller aktivitet som gjør deg oppslukt. Vær god og snill med deg selv. Vær din egen bestevenn. Gjør ting som får deg til å le og ha det morsomt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:36 #3 Del Skrevet tirsdag kl 18:36 Hmm. Har liksom aldri opplevd det som vanskelig å gå videre etter brudd. Har liksom en mental bryter som skrus om, så går jeg videre med livet. Anonymkode: f79f7...5fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:09 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:09 Slett ham i hvert fall over alt på sosiale medier, slett nummeret osv., hvis ikke du har gjort det allerede. Skap nye, gode minner med gode venner og ta tiden til hjelp. Anonymkode: 6d35b...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:12 #5 Del Skrevet tirsdag kl 19:12 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hmm. Har liksom aldri opplevd det som vanskelig å gå videre etter brudd. Har liksom en mental bryter som skrus om, så går jeg videre med livet. Anonymkode: f79f7...5fa Føler du ikke på sorg og savn? Har du ikke følelser? Anonymkode: f8370...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:15 #6 Del Skrevet tirsdag kl 19:15 Best å kutte kontakten i hvert fall. Jeg prøver å komme over noen uten å gjøre det, det anbefales ikke 😅 Anonymkode: aea5b...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:16 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:16 Kutt all kontakt og hold deg selv opptatt. Anonymkode: e720d...810 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:17 #8 Del Skrevet tirsdag kl 19:17 Gi plass til følelser og irrasjonalitet en viss tid (bestem deg ca en måned). Jeg gjør det når jeg skal skeie ut med godteri, det er ikke helt det samme, men lell, det handler om å tenke langsiktig og kortsiktig på samme tid. Følelser er ikke statisk. Etter det tidspunktet trenger du ikke å være redd for at følelsene skal ta innpå seg, fordi du har sannsynligvis grått, kjent på savn, tristhet. Så starter du på nytt, der du ikke gir det så mye plass. Det er veldig mange menn, og noen damer også, som ikke bearbeider brudd, sånn at de drar med seg tidligere forhold inn i nye forhold, og det er litt psykiatrisk. Anonymkode: f8370...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:17 #9 Del Skrevet tirsdag kl 19:17 Det er ved å legge seg under en annen haha Neida. Men ta tiden til hjelp, ta vare på deg med trening og kosthold, unn deg noe fint enten plagg, sminke, helgetur hva enn du har råd til. lag planer med venner, fokuser på det positive i livet ditt og tenk at når en dør lukkes åpnes en ny☺️ Anonymkode: 2ca2d...e07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:22 #10 Del Skrevet tirsdag kl 19:22 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ble lurt nok en gang lurt? Hvordan da? Vet ikke hva du legger i situationship, men er det ikke noe i retning av uforpliktende sex? Anonymkode: 1c484...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:09 #11 Del Skrevet tirsdag kl 20:09 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): lurt? Hvordan da? Vet ikke hva du legger i situationship, men er det ikke noe i retning av uforpliktende sex? Anonymkode: 1c484...614 Mange som blir lurt ved at mannen later som han er in it for the serious, til vi kvinner skjønner at prat og handling ikke henger sammen. Det er de færreste som er ærlige om at de ønsker uforpliktende til å begynne med. Anonymkode: 2ca2d...e07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå