AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #1 Del Skrevet 12. november 2024 Skal feste denne ledstripa med silikondekke under overskapene på kjøkkenet. Men hvordan får jeg den til å sitte?? Skapene er malt treverk. https://www.clasohlson.com/no/LED-list-innendors-3-meter,-tynn-og-fleksibel/p/36-8542 Har prøvd gummifestene som følger med (ubrukelige) og dobbeltsidig teip. Er det noen som har noe tips? De kommer til å være delvis synlige under kjøkkenskapene. Anonymkode: 53396...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #2 Del Skrevet 12. november 2024 Hvorfor fungerer ikke dobbeltsidig tape? Anonymkode: afc43...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #3 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor fungerer ikke dobbeltsidig tape? Anonymkode: afc43...1e2 Den hefter ikke, fordi det er et heldekkende silikoncover rundt hele ledstripa. Skal visst mye til for at andre materialer hefter til silikon har jeg skjønt nå Anonymkode: 53396...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #4 Del Skrevet 12. november 2024 Du må jo feste dem inni en aluminiumsprofil. Anonymkode: c9f9e...4e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du må jo feste dem inni en aluminiumsprofil. Anonymkode: c9f9e...4e5 Aha, takk! Bestilt en sånn. Anonymkode: 53396...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #6 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 19.21): Skal feste denne ledstripa med silikondekke under overskapene på kjøkkenet. Men hvordan får jeg den til å sitte?? Skapene er malt treverk. https://www.clasohlson.com/no/LED-list-innendors-3-meter,-tynn-og-fleksibel/p/36-8542 Har prøvd gummifestene som følger med (ubrukelige) og dobbeltsidig teip. Er det noen som har noe tips? De kommer til å være delvis synlige under kjøkkenskapene. Anonymkode: 53396...a1e Står jo festes med klemmer og skruer medfølger. Husk og på at det er begrenset hva du har lov til å henge opp av elektriske ting over vask. Den bør heller ikke ramle ned på en koketopp. Anonymkode: 079b1...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #7 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Står jo festes med klemmer og skruer medfølger. Husk og på at det er begrenset hva du har lov til å henge opp av elektriske ting over vask. Den bør heller ikke ramle ned på en koketopp. Anonymkode: 079b1...c35 Ja, klemmene er som jeg skrev helt ubrukelige. Ser i anmeldelsene av produktet (link i HI) at mange sier det samme. Jaja, ikke det beste kjøpet, selv om lyset i seg selv er fint. Jeg skal ikke ha det over vask eller koketopp. Takk for svar. Anonymkode: 53396...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #8 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, klemmene er som jeg skrev helt ubrukelige. Ser i anmeldelsene av produktet (link i HI) at mange sier det samme. Jaja, ikke det beste kjøpet, selv om lyset i seg selv er fint. Jeg skal ikke ha det over vask eller koketopp. Takk for svar. Anonymkode: 53396...a1e Du kan gå tilbake i butikken og forhøre deg, eventuelt levere det tilbake? Særlig om du har kassalappen eller betalingen i nettbanken. Anonymkode: 079b1...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå