Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #1 Skrevet 15. mars 2002 Hei, jeg (vi) bruker vanlig babyolje - enkelt og lett å få tak i. Er det farlig...? har noen andre forslag ?
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #2 Skrevet 15. mars 2002 Babyolje er ikke så bra! Prøv Click Glidemiddel fra RFSU eller Glid fra RFSU. Vi har prøvd begge og kan bare si at for vanlig bruk er Click en absolutt vinner! Hvis du ikke liker å suge pga. smaken så anbefaler jeg et glidemiddel med god smak som du får kjøpt på http://www.erotikknett.no , det er nam nam (Jeg bruker det bare for smaken sin del, liker å suge uten også)12
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #3 Skrevet 15. mars 2002 Hvis du bruker kondom, så må du IKKE bruke babyolje, da sprekker kondomen!!!!!! Det gjorde nemlig vi.....og leste etterpå at den kombinasjonen ikke funka!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #5 Skrevet 15. mars 2002 Vi bruker babyolje både til r*onking og anal. Funker fint det. Bruk derimot IKKE olje til babyvann - klødde det som pokker etterpå!
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #7 Skrevet 15. mars 2002 Anbefaler Click glidemiddel fra RFSU. Ingen smak lukt eller flekker!
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #8 Skrevet 15. mars 2002 til Annonym Du skre: Bruk derimot IKKE olje til babyvann - klødde det som pokker etterpå! Hva er babyvann?
Gjest tinkerbell Skrevet 15. mars 2002 #9 Skrevet 15. mars 2002 hei babyolje bør ikke brukes som glidemiddel. du risikerer å få sopp! ta en tur på apoteket eller kondomeriet, evt http://www.kondomeriet.no
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2002 #10 Skrevet 16. mars 2002 Det med jordbær/kiwi er nammenam!! Har ikke prøvd andre. De har ganske naturlige smaker.12
Gjest *Perser* Skrevet 16. mars 2002 #11 Skrevet 16. mars 2002 hei vi bruker ID, juicy lube. med fersken smak! den er faktisk kjempe good, vi synes ikke den rfsu eller hva den heter nå igjen var noe særlig! jeg tålte den ikke så...... 12
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #12 Skrevet 17. mars 2002 Hei, hva med vaselin da??? grunnen til at jeg er så opptatt av at det skal være lett å få tak i - er jo nettopp det. Bor litt langt unna Oslo, til bare å stikke innom et sted.... hilsen anynom - dvs meg med babyoljen
Kylie Skrevet 17. mars 2002 #13 Skrevet 17. mars 2002 Tror nok at glidemidler som er ment til bruk under sex er det beste. Olje og vaselin funker vel til en viss grad, men... Hvis du bor litt usentralt så er det jo veldig enkelt og greit å bestille via nettet. Persolig er jeg lite begeistret for RFSU sin glidekrem, men er veldig fornøyd med en som kjæresten har kjøpt på kondomeriet. Den kommer i flere smaker og sånn, men jeg liker best den nøytrale. (er litt redd for å få allergisk reaksjon på farge eller lukt/smak)12
fia Skrevet 17. mars 2002 #14 Skrevet 17. mars 2002 hei, har tenkt meg på kondomeriet til uken - husker du hva den heter Kylie? jeg er litt som deg - er litt redd for allergiske reaksjoner og så orker jeg ikke alltid alle disse luktene, ønsker bare å lukte oss jeg
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #15 Skrevet 18. mars 2002 hei Dere må ikke finne på å bruke vaselin! for det er samler veske under huden! Vaselin er begernt på lepper ikke for musa! S.
Mina22 Skrevet 18. mars 2002 #16 Skrevet 18. mars 2002 Hmm, mange som bruker glidemiddel her ser jeg... Men i hvilken (seksuell) anledningen bruker dere det? Jeg og typen bruker ikke det, men kanskje vi ikke er kommet til det området ennå...12
Kylie Skrevet 18. mars 2002 #17 Skrevet 18. mars 2002 Fia: Den heter "Smak og behag" og er vann basert. Vi bruker stort sett alltid glidemiddel. Begynte med det fordi jeg ofte blir litt sår. + at det er jo veldig sensuelt og deilig å bruke!!12
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #18 Skrevet 18. mars 2002 Begynner ofte sexen med å massere hverandres elde deler inn med glidemiddel... Deeeiliiiighhh...... *sukk* Det går lettere å "sikte den inn" også med glidemiddel Og så er det deilig å smøre inn P***** med glidemiddel m/smak før jeg suger ham! Deiligere for ham også, det glir lettere, og alt blir herlig vått.... *kurr*12
aline Skrevet 20. mars 2002 #19 Skrevet 20. mars 2002 Har prøvd glidemiddel med smak, og det var en velsignelse synes jeg! Som andre sier, det er enklere å suge ordentlig med litt glidemiddel(synes jeg ihvertfall) Og, jeg har aldri vært så innmari glad i å suge noen, men dette her smakte jo godt!! ble en helt annen opplevelse! (slev om det egentlig ikke bare har vært smaken som har gjort at jeg ikke liker å suge.... men med den, så var det faktisk skikkelig deilig! også for meg.)12
Sørlandsjenta02 Skrevet 12. juni 2020 #20 Skrevet 12. juni 2020 På 15.3.2002 den 15.14, Gjest Anonymous skrev: Hei, jeg (vi) bruker vanlig babyolje - enkelt og lett å få tak i. Er det farlig...? har noen andre forslag ? Som pappa sier til mamma. - Bit i puta, kjære. Jeg går inn tørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå