AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:39 #1 Del Skrevet tirsdag kl 17:39 Jeg er i uke 5 (4+6) og oppdaget nettopp tydelig spotting på papiret. Har hatt vondt nederst i magen av og på siden onsdag for seks dager siden. Testet positivt på gravidtetstest med blodprøve torsdag for fem dager siden, hCG da på rundt 560. Frykter selvfølgelig kjemisk graviditet/spontanabort, men det jeg ikke klarer å finne ut av er hvor lang tid det bruker å ta frem til man virkelig begynner å blø? Jeg har forstått det sånn at det er vanlig å spotte litt i starten, men sammen med magevondt som føles som menssmerter så blir jeg ganske redd.. Er det noe tidspunkt jeg kan regne med at jeg vil begynne å blø slik at jeg vet at graviditeten ikke satt? For eksempel at det er vanlig ca tre dager etter at spottingen begynner, slik at jeg kan forvente å begynne å blø skikkelig før helgen? Anonymkode: 2fa3d...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:42 #2 Del Skrevet tirsdag kl 17:42 Tok tre uker hos meg. Det kan likevel gå godt! ❤️ Anonymkode: d4b80...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:58 #3 Del Skrevet tirsdag kl 17:58 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tok tre uker hos meg. Det kan likevel gå godt! ❤️ Anonymkode: d4b80...344 Oi, tre uker ja.. Hmm.. Jeg "håpte" litt på at dersom det er starten på spontanabort så ville blødningen starte etter noen dager.. Akkurat nå så tenker jeg at da hadde jeg iallfall visst. Blir ekstram bekymret med det som føles som menssmerter som er på vei opp.. Men takk for svar ❤️ Anonymkode: 2fa3d...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:00 #4 Del Skrevet tirsdag kl 18:00 Tok 2-3 uker hos meg og. Spotting fra 4+0, men kom ikke større blødning før rundt uke 7. (Men det kan fortsatt gå bra for deg! Mange spotter i begynnelsen uten at det skjer noe mer.) Anonymkode: e8eda...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:18 #5 Del Skrevet tirsdag kl 18:18 Tok 4-5 dager hos meg, men jeg var flere uker lenger på vei. Jeg hadde også mensensmerter, som ble vondere da kroppen virkelig satt i gang. Ikke sikkert det blir like vondt for deg om det er spontanabort, det er nok en fordel å ikke være så langt på vei. Håper det går bra ❤️ Anonymkode: a2db3...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:16 #6 Del Skrevet i går, 01:16 Ta en ny blodprøve for å dobbeltsjekke SA. Mange spotter uten at det er noe problem så jeg ville dobbeltsjekket. Noen spotter mye også og det er normalt for de i hvert svangerskap, alle er forskjellige ♥️ Anonymkode: b8e6c...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå