AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #1 Skrevet 12. november 2024 Jeg har en udefinerbar følelse for tiden. Jeg vet ikke helt hva det er, men totalt sett så føler jeg at jeg har det bra. Samtidig føles det ut som at det er noe som ikke er helt greit. Jeg har kommet meg ut av depresjon, men har fortsatt angst. Jeg er hos DPS for behandling og videre utredning for adhd. Jeg føler på en måte jeg har et behov for å utagere, fordi det er noen følelser som sitter fast som jeg ikke har noe ord på. Jeg er umulig å beskrive. Det er kanskje relevant å nevne jeg ble utsatt for overgrep tidligere i år. Jeg har snakket om det med noen, men jeg har vært veldig tilbaketrukket med å si hvordan det egentlig har føltes etter det. Fordi det også har vært vanskelig å sette de riktige ordene. Av den grunn jeg ikke helt forstår hva som faktisk foregår med meg. Og jeg vet ikke hvor denne behovet for utagering kommer fra. Med utagering, mener jeg å gjøre dumme ting slik å som å drikke når jeg er avholds (jeg har ikke rørt alkohol på ett år). Å døyve disse følelsene på denne måte, men jeg skal selvfølgelig ikke gjøre det. Det er bare tanker Hva er det som skjer med meg? Alt føles så rart på en måte Anonymkode: 5d95e...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå