shiii Skrevet tirsdag kl 16:07 #1 Del Skrevet tirsdag kl 16:07 hei og hop kan jeg bruke eddik isteden for vaskepulver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet tirsdag kl 16:14 #2 Del Skrevet tirsdag kl 16:14 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet tirsdag kl 16:20 #3 Del Skrevet tirsdag kl 16:20 Jeg vet om noen som bruker eddik istedet for vaskepulver . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet tirsdag kl 16:25 #4 Del Skrevet tirsdag kl 16:25 Det korte svaret er nei. Men du kan bruka litt som skyllemiddel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet tirsdag kl 16:26 #5 Del Skrevet tirsdag kl 16:26 Man kan bruke eddik i stedet for tøymykner. Tror ikke man kan bruke det i stedet for vaskepulver. 🤷♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet tirsdag kl 16:34 #6 Del Skrevet tirsdag kl 16:34 NinaLisa skrev (13 minutter siden): Jeg vet om noen som bruker eddik istedet for vaskepulver . Det er ikke lurt med hyppig bruk fordi det ødelegger plastslangen. Og det er genialt for å fjerne lukt, men ikke flekker. Så jeg kombinerer innimellom ved behov. Derav nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:36 #7 Del Skrevet tirsdag kl 16:36 Det dreper bakteriene (og er perfekt til det), men fjerner ikke skitten. Så svaret er nei, eddik er generelt ikke noe godt alternativ til vaskemiddel. Anonymkode: 5f979...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Eddik som skyllemiddel. kan bruke baking soda (natron) som vaskepulver, kanskje du blandet med det. (ikke baking soda og eddik samtidig, det er ingen vits :p) Anonymkode: 45940...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden shiii skrev (På 12.11.2024 den 17.07): hei og hop kan jeg bruke eddik isteden for vaskepulver? Nei, det lukter som et uvær, og er lite heldig å bruke både på tekstiler, i vaskemaskinen og på moderne materialer. Der folk har vasket med eddik har jeg gått igjen, fordi en blir dårlig av den stanken. Anonymkode: e11d6...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DanielF Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Jeg brukte det istedenfor væske middel før, så fikk jeg en hau av gaver med kjøkken og bad sprayer så vil bruke dem opp først. Bland med natron viss du vil ha grundigere vask . Bruker du det med duft oljer så får du en bra duft ETTER at eddik aromaen er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå