Gå til innhold

usikker på kjæresten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

såå jeg har vært sammen med en fyr i snart 5 år <av og på forhold>  og han står ikke opp for meg når det kommer til vennene hans. typ han er konfliktsky, meeen det er ikke bare det. han vet at disse vennene hans sier utrolig mye stygt om meg de sier for.eks at jeg er en hore og sprer mye falske rykter og ganske farlige rykter som at jeg har blitt banket opp av en ex osv . denne exen som sier dette er da også venn med kjæresten min dvs 2 kompiser av kjæresten min snakker stygt om meg dem imellom, men også med kjæresten min. 

jeg å typen tenker og flytte ganske langt fra byen sammen, men ingen vet det for typen vil ikke si at vi er sammen til disse 2. jeg tenker det er greit at om man er sammen så skal man da kunne si til folk at JA vi er sammen. når kompisene hans ringer og spørr hva som skjer så svarer han som om jeg ikke er en del av planen hans som for.eks han skal spise eller han skal bort som da betyr at han skal til meg.

typen har til tider også kalt meg hore noe jeg ikke aksepterer og spørr han da om hvorfor han vill være sammen med en <hore> 

jeg har sakt til han at jeg ikke er sikker på om jeg blir med på flyttelasset og det gjør han utrolig lei seg da han gir utrykk for at han elsker meg så mye og vi skal være <sammen for alltid>

sååe jeg trenger litt hjælp, noen som har noe råd eller noen tips? hva er dine tanker? hva hadde du gjort?

Anonymkode: 5f934...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, dette er virkelig ikke noe å lure på, denne fyren er IKKE en bra fyr eller en god kjæreste. Jeg ville gjort det slutt og aldri sett meg tilbake.

Anonymkode: e3782...146

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

hva er dine tanker? hva hadde du gjort?

Du avslutter forholdet. Så enkelt. Du finner da ikke på å flytte sammen med en sånn udugelig fyr! Det er faktisk en no brainer. 

Anonymkode: cdbe5...8a5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

såå jeg har vært sammen med en fyr i snart 5 år <av og på forhold>  og han står ikke opp for meg når det kommer til vennene hans. typ han er konfliktsky, meeen det er ikke bare det. han vet at disse vennene hans sier utrolig mye stygt om meg de sier for.eks at jeg er en hore og sprer mye falske rykter og ganske farlige rykter som at jeg har blitt banket opp av en ex osv . denne exen som sier dette er da også venn med kjæresten min dvs 2 kompiser av kjæresten min snakker stygt om meg dem imellom, men også med kjæresten min. 

jeg å typen tenker og flytte ganske langt fra byen sammen, men ingen vet det for typen vil ikke si at vi er sammen til disse 2. jeg tenker det er greit at om man er sammen så skal man da kunne si til folk at JA vi er sammen. når kompisene hans ringer og spørr hva som skjer så svarer han som om jeg ikke er en del av planen hans som for.eks han skal spise eller han skal bort som da betyr at han skal til meg.

typen har til tider også kalt meg hore noe jeg ikke aksepterer og spørr han da om hvorfor han vill være sammen med en <hore> 

jeg har sakt til han at jeg ikke er sikker på om jeg blir med på flyttelasset og det gjør han utrolig lei seg da han gir utrykk for at han elsker meg så mye og vi skal være <sammen for alltid>

sååe jeg trenger litt hjælp, noen som har noe råd eller noen tips? hva er dine tanker? hva hadde du gjort?

Vær så snill å IKKE flytt sammen med denne mannen! 

Avslutt hele forholdet og blokker. Jeg synes det er litt skremmende at du ikke ser ut til å innse hvor farlig denne mannen er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, han står ikke opp mot kameratene fordi han er konfliktsky, men han har absolutt ingen problemer med å komme i konflikt med deg, og har til og med kalt deg hore?

Idioten har absolutt null respekt for deg, så nå er det på tide at du drar på voksentrusene og har respekt for deg selv.

Slå opp. Det spiller ingen rolle om han har andre gode kvaliteter og at han kan være snill ellers. Hitler var sannsynligvis snill og god til tider han også. Det betyr ikke at man skal gå samme vei som Eva Braun og svelge gift. Og svelge gift har du allerede gjort i flere år. Skal du fortsette med det resten av livet, eller skal du legge alt dette dramaet bak deg og finne noen som faktisk respekterer deg og som har normale venner med normal folkeskikk? 

Opp til deg, men for alle som lever innlegget ditt, er dette et enkelt valg. 

Anonymkode: 70c46...cba

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har dårlige venner. Men Ts hvorfor er du sammen med en som kaller deg for hore. Det er respektløst. Tenk på hvis dere får barn senere og han behandler deg dårlig nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...