AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #1 Del Skrevet 12. november 2024 Har gått på Wegovy siden juli og kun gått ned 6 kg, og skal nå starte på Mounjaro. Vil gjerne høre deres erfaringer med Mounjaro. Anonymkode: 5f79f...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Del Skrevet 19. november 2024 Satte første dose Mounjaro for 6 dager siden (onsdag forrige uke), og foreløpig er jeg strålende fornøyd. Søtsug/sjesk er nesten helt borte, blir fortere mett og mindre sultfølelse, og mindre tankekjør rundt mat/snop etc. Helt nydelig! Kan nevnes at jeg hadde ca 3 måneder effekt på Mysimba, og ca 3 måneder effekt på Saxenda. Ingen effekt på Ozempic eller Wegovy (har holdt på over 3 år til sammen med utprøving av disse medikamentene, samt en lang pause siste året da jeg var drittlei). Overlykkelig over at Mounjaro har effekt så raskt, og ser ut til å ha så god effekt. Lite bivirkninger hittil, litt tregere mage, et par runder med litt mageknip og munntørrhet (drikker mye vann, som anbefalt). Ikke veldig plagsomt noe av det. Anonymkode: 008e5...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 Flere erfaringer? Anonymkode: 1f8f4...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oakakman Skrevet 11. desember 2024 #4 Del Skrevet 11. desember 2024 Startet mandag denne uken, 18t etterpå så kom første bivirkning mens jeg var på jobb, hodepine, feberfølelse. Idag er jeg fin, merker jeg er like sulten til frokost som før, men er ikke sugen på noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #5 Del Skrevet 11. desember 2024 To andre dose igår, merker ingenting til verken virkning eller bivirkning. Anonymkode: 78b80...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 16. desember 2024 #6 Del Skrevet 16. desember 2024 Ryddet for doseringer av legemidler. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå