AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #61 Del Skrevet 23 timer siden Verste angst symptom for meg er å "fryse" eller å ikke føle meg lenger tilstede i egen kropp. Da er det lite jeg får gjort som handling for å gjøre noe med det som gir angsten. Anonymkode: 71d4e...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #62 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har hatt angst i iallfall 35 år, jeg er 44 år nå. Verste var perioden i ungdommen hvor jeg hyperventilerte under angstanfall, og kunne holde på i timesvis. Nå går jeg på antidepressiva som tar det verste, men i perioder med mange belastninger kommer angstanfallene, med skjelvinger, pusteproblemer og høy puls. Nå kommer det gjerne på natten eller i det jeg våkner om morgenen. Men heldigvis bare et par ganger i året. Jeg går konstant med en basislinje med litt angst, men det er jeg så vant til, at det er blitt normalen. Med litt forhøyet angst er det svetting som er det mest slitsomme, fordi jeg føler at alle andre ser det. Anonymkode: 6ca45...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #63 Del Skrevet 19 timer siden Det verste er kanskje den ilende smerten man har i ryggmargen. Kombinert med sterk uro som infiltrerer hvert fiber i kroppen helt ut i fingertuppene så du har null sjans til å sove fordi kroppen er i kronisk overlevelsesmodus som innebærer også tidvis adrenalin slik at uansett hvor trøtt og utslitt du er, får ikke kroppen nok ro til å sove. Hadde det sånn hele varn/ungdom, 20-årene og nesten hele 30-årene. Anonymkode: 97781...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #64 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det verste er kanskje den ilende smerten man har i ryggmargen. Kombinert med sterk uro som infiltrerer hvert fiber i kroppen helt ut i fingertuppene så du har null sjans til å sove fordi kroppen er i kronisk overlevelsesmodus som innebærer også tidvis adrenalin slik at uansett hvor trøtt og utslitt du er, får ikke kroppen nok ro til å sove. Hadde det sånn hele varn/ungdom, 20-årene og nesten hele 30-årene. Anonymkode: 97781...3b1 Dette kjenner jeg meg godt igjen i, bare at jeg får smertene framme i brystbeinet. I natt har det vært ille, la meg for å sove kl 22 og 22.40 våknet jeg med første store angstanfallet, nå er klokken snart 04 og jeg tørr rett og slett ikke sove igjen fordi jeg ikke orker å våkne med angstanfall. Anonymkode: a5ee9...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #65 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva skjer den dagen du slutter på medisinen da? Hvordan lære deg å takle egne følelser? Har aldri tatt noe form for medisin, selv så ille det sto på til tider. Rett og slett for å takle utfordringene selv. Anonymkode: 8b6b3...92d Jeg får det bedre når jeg tar anti-depressiva, og har dermed lært hvordan jeg skal takle angsten når anti-depressiva ikke ikke virker lengre. Anonymkode: 923d7...435 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå