AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #1 Skrevet 12. november 2024 Har søkt om voldsoffererstatning for incest, men det ble avslått på grunn av mangel på bevis. De skrev likevel i avslaget at det var sannsynlig at jeg hadde blitt utsatt for vold (noe jeg ble,) kan jeg søke på nytt, men for at jeg var utsatt for vold? Anonymkode: 64658...85e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #2 Skrevet 12. november 2024 De vil jo ha deg i registrene sine at du har søkt på et annet grunnlag før, så spørs om du vil vinne frem på det Anonymkode: e13e6...111
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #3 Skrevet 12. november 2024 Du kan ringe dem og spørre. Vil tro at grunnlaget for hvorfor man søker er viktig, da det har alt å si for hva slags bevis man trenger. Har du bevis på vold i nære relasjoner må det nok søkes særskilt på bakgrunn av det, da det er en annen kriminell handling. Det er vel uansett ikke straffbart å søke flere ganger, man får vel bare nytt avslag. Anonymkode: 3d4f9...11b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #4 Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har søkt om voldsoffererstatning for incest, men det ble avslått på grunn av mangel på bevis. De skrev likevel i avslaget at det var sannsynlig at jeg hadde blitt utsatt for vold (noe jeg ble,) kan jeg søke på nytt, men for at jeg var utsatt for vold? Anonymkode: 64658...85e Du må klage på avslaget og skaffe deg sakkyndig erklæringer, dokumentasjon på det som er mulig å dokumentere fra journaler ol. Anonymkode: 73b34...870
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #5 Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har søkt om voldsoffererstatning for incest, men det ble avslått på grunn av mangel på bevis. De skrev likevel i avslaget at det var sannsynlig at jeg hadde blitt utsatt for vold (noe jeg ble,) kan jeg søke på nytt, men for at jeg var utsatt for vold? Anonymkode: 64658...85e Du må klage på avslaget og skaffe deg sakkyndig erklæringer, dokumentasjon på det som er mulig å dokumentere fra journaler ol. Ring og og snakk med en advokat som er dyktig på volsdofferersatning. Anonymkode: 73b34...870
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #6 Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må klage på avslaget og skaffe deg sakkyndig erklæringer, dokumentasjon på det som er mulig å dokumentere fra journaler ol. Ring og og snakk med en advokat som er dyktig på volsdofferersatning. Anonymkode: 73b34...870 Gjort, og advokaten mente det ikke var noe å klage på.. de fant det bare sannsynlig at det hadde vært vold i bildet, men ikke incest. Anonymkode: 64658...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå