AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #1 Skrevet 12. november 2024 Jeg tror dette er siste hobby-psykolog-innlegg. Det vil alltid være noen som mener noe om andre, er fiendtlige etc. En må aldri la det få innpass. En må bare gjøre alt det en kan for å bygge seg opp selv. Fortiden får du ikke gjort noe med, men du kan be om bistand, hjelp for å komme deg videre der du er i dag, be noen henvise til profesjonelle, hvis en trenger hjelp. Så en må lage sin egen struktur, der andre ikke får komme inn, en er alltid alene i livet selv om du er i forhold, eller andre rare greier. Hvis du er trygg der, på hva du selv vil, hvem du liker, typisk de siste 5-10 menn, damer du har tenkt har potensiale, uten at du skal gjøre noe med det. Det du vil gjøre mer av, bruke tiden din på, uten at andres negative syn, div. skal påvirke deg. Jobbe med bitre retninger, lære deg å bygge deg selv opp, uten å være misunnelig på andre, da setter du deg selv på sidelinjen i eget liv. Da fokuserer du jo ikke på deg selv. Når du er trygg på dette området, vil du ikke ha behov for å hindre andre mennesker, fordi du vet at uansett hva som skjer, eller hva som sies, kan det ikke vippe deg ut av området ditt, drømmene dine, små og store mål, det du liker, det du ønsker å ha i livet ditt, egenskaper du liker ved andre etc. Har du dette området i livet ditt, vil du ikke vakle rundt, manipulere andre grunnet redsel fordi du ikke har trygghet i deg selv. Du får det bedre med deg selv. Typisk hvis du alltid ligger rundt i skyggen hos gifte menn, vil du alltid tape, også hvis du får vedkommende, fordi du ikke har skapt grunnlaget for forholdet selv, det er lett å stå på utsiden å være en motsats, men det virkelige livet er å skape noe selv. Ja, da er du alene da, men du kan gjøre det du kan nå for å være i den situasjonen, bygge deg opp i den situasjonen der du er nå, der du er senter for deg selv. Uten å bruke negative følelser til å hindre andre. Da blir du aldri lykkelig. Ser jeg for eksempel en mann som er i forhold, som jeg har snakket med et sted, møtt etc., og jeg tenker at "Shit, han har mange fine kvaliteter", så tenker jeg ikke at han vil jeg kapre, men bare tenke at en mann med sånne egenskaper kan være aktuelt i fremtiden, de vokser faktisk på trær. Fåtallet er vel trolig ikke kunder da, men de en møter andre steder. Andres valg i livet er aktuelt for dem, men jeg kan ikke være i de valgene, jeg blir aldri lykkelig om jeg ikke er i min egen base, selv om noen prøver å ødelegge for meg i basen, selv om jeg har hindringer. Det er kun utfordringer fordi jeg vet at jeg tåler å stå i følelser, selv om det er vanskelig for meg, men fordi jeg ikke bruker mye tid på å la det påvirke meg, så tar det ikke plass i livet mitt. En kan ikke hindre andre mennesker i livet, uansett hvilke intensjoner en har. Anonymkode: ec160...067
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #2 Skrevet 12. november 2024 Fåtallet er kunder, det er ikke noe å trakte etter, skulle det stå. Anonymkode: ec160...067
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå