AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:13 #1 Del Skrevet tirsdag kl 13:13 Hei. Lurer på om noen har prøvd 2 bilstoler i en Peugeot Expert bil. Vi har snart 2 unger som må hentes i bhg og er heelt avhengig av at faren som har firmabil også kan hente de dagene jeg ikke kan. er litt desperat nå, og ser for meg at hvertfall den ene bilstolen må kunne brukes fremovervendt i midten. Barna vil være 1 år og 3 år. Håper noen har fått dette til , har ikke prøvd enda men ser for meg at det er litt trangt😮💨😮💨 Anonymkode: 7cc70...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:03 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:03 Begge er jo for små til å sitte fremovervendt. Har ikke mannen mulighet til å bytte bil når han skal hente? Eller hente til fots eller med kollektivtransport? Prøv bilstolgruppa på Facebook om noen vet om hvilke bakovervendte som er smalest eller har erfaring med 2 stoler i sånn type bil. Anonymkode: 10ab6...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:17 #3 Del Skrevet i går, 00:17 Bytte bil hjemme eller på arbeidsplassen. Grunn til at det er skattefritt er fordi slik type bil i utgangspunktet ikke er egnet til privatbruk Anonymkode: 40567...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå