AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:58 #1 Del Skrevet tirsdag kl 12:58 Leste flere kommentarer som sa de er misunnelig på kvinner som har mye ONS med forskjellige menn. Hvorfor? Er det fordi du allerede er i forhold? Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet tirsdag kl 13:04 #2 Del Skrevet tirsdag kl 13:04 Hvor har du lest disse kommentarene? De fleste kvinner vil ha null problemer med å skaffe seg ons om de ønsket det, så det er litt vanskelig å tro at dette skulle gjelde noen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:05 #3 Del Skrevet tirsdag kl 13:05 Det har jeg aldri hørt eller lest. Men hvorfor skulle noen være misunnelig fordi man selv er i et forhold? Det er jo helt frivillig å være i et forhold. Anonymkode: 73ccd...605 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:06 #4 Del Skrevet tirsdag kl 13:06 Fordi de er i et forhold med en mann som ikke er bra nok for dem. Menn burde lest den andre tråden her inne. Huff for noen svar. Anonymkode: 908f4...ca8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:07 #5 Del Skrevet tirsdag kl 13:07 Nå er det jo sånn at de aller aller fleste kvinner kan ha nesten ubegrensede mengder med ONS. Dette gjelder i større grad for oss menn, hvor svært få har den muligeheten. Dette er blant annet årsaken til at 99% av alle verdens prostituerte er kvinner. Kvinner trenger ikke betale for sex. Anonymkode: b6fbf...1c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:07 #6 Del Skrevet tirsdag kl 13:07 ms. Perfect skrev (2 minutter siden): De fleste kvinner vil ha null problemer med å skaffe seg ons om de ønsket det, Det var det jeg også trodde så skjønte ikke hvorfor mange skrev at de var misunnelig. Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:08 #7 Del Skrevet tirsdag kl 13:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi de er i et forhold med en mann som ikke er bra nok for dem. Menn burde lest den andre tråden her inne. Huff for noen svar. Anonymkode: 908f4...ca8 Mulig vi leste den samme. Anonymkode: 5d8df...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:10 #8 Del Skrevet tirsdag kl 13:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvorfor skulle noen være misunnelig fordi man selv er i et forhold? Det er jo helt frivillig å være i et forhold. Anonymkode: 73ccd...605 Jeg skjønte ikke hvordan de ellers kunne være misunnelig siden det et lett for majoriteten av kvinner å ha ons. Anonymkode: 5d8df...e0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:11 #9 Del Skrevet tirsdag kl 13:11 Kan ikke tenke meg mange er misunnelig på det Anonymkode: 9bf15...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:12 #10 Del Skrevet tirsdag kl 13:12 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Leste flere kommentarer som sa de er misunnelig på kvinner som har mye ONS med forskjellige menn. Hvorfor? Er det fordi du allerede er i forhold? Anonymkode: 5d8df...e0c Jeg skrev at jeg misunte dem da jeg var ung og singel, og at jeg angrer på at jeg ikke testet ut et ons eller to. Nå når jeg er i forhold har jeg null behov for å ha sex med andre menn, og går ikke rundt og misunner de som har masse ons og tilfeldig sex. Hadde jeg blitt singel igjen, hadde jeg nok heller levd i sølibat enn å ligge med fremmede. Anonymkode: bf188...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:13 #11 Del Skrevet tirsdag kl 13:13 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var det jeg også trodde så skjønte ikke hvorfor mange skrev at de var misunnelig. Anonymkode: 5d8df...e0c Kanskje du burde lese svarene en gang til, litt nøyere? Det er ikke så vanskelig. Anonymkode: bf188...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:16 #12 Del Skrevet tirsdag kl 13:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du burde lese svarene en gang til, litt nøyere? Det er ikke så vanskelig. Anonymkode: bf188...aed De skrev "misunnelig". Ikke prøv deg Anonymkode: 5d8df...e0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:19 #13 Del Skrevet tirsdag kl 13:19 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan ikke tenke meg mange er misunnelig på det Anonymkode: 9bf15...706 Spørsmålet er rettet mot dem det gjelder. Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 13:23 #14 Del Skrevet tirsdag kl 13:23 (endret) Når jeg er litt misunnelig på slikt er det med tanke på de restriksjoner jeg hadde for meg selv da jeg var singel. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært så preget av redsel og skam, og hatt et tryggere og finere forhold til min seksualitet også da jeg var yngre. Jeg vokste opp i miljø med mye drittprat om sex og spesielt om kvinner og sex. Selv jenter som var jomfru eller kanskje kun hadde hatt sex med en ble tidvis kalt både horer og løse. Det var rett og slett veldig mye tøffe seg- drittprat fra guttunger jeg nå forstår var uerfarne og bare skulle hevde seg ugreit, som mobbere, men det påvirket så definitivt to ting. 1. Ble absolutt ikke mye seksuelle muligheter for dem, for vi jenter ble jo vettskremt for å ha sex med noen, for så å bli kalt hore/løs. 2. Det ga oss jentene et veldig ambivalent forhold til det seksuelle generelt. Vi måtte regelrett ta et oppgjør med denne drittkulturen vi vokste opp med før vi kunne få et godt forhold til det seksuelle. Jeg og mine venninner klarte det etterhvert, men godt mulig andre kvinner som vokste opp i samme miljø aldri fikk et avslappet forhold til det seksuelle. Nå er jeg selvfølgelig ikke interessert i ons, og ikke misunnelig på single kvinne som har ons. Føler meg heller blant de heldige som fant den store gjensidige kjærligheten, og fordi det fremdeles er lidenskap og kjærlighet over 20 år senere. Men ja, med tanke på den gangen jeg var ung og singel er jeg litt misunnelig på kvinner som er så trygge og så fri at de har sex når de ønsker og trenger det, med hvem de ønsker å ha sex med. Jeg hadde lyst mange mange ganger da jeg var singel uten å tillate meg selv å gjøre det. For mange sperrer og for mye redsel. Endret 7 timer siden av Trolltunge 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet tirsdag kl 13:30 #15 Del Skrevet tirsdag kl 13:30 Det tror jeg svært få kvinner er misunnelige på. Det er vel heller menn som er misunnelige på kvinner som har mye tilfeldig sex. Selv er jeg sjeleglad jeg har fast partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:32 #16 Del Skrevet tirsdag kl 13:32 Uanonym bruker skrev (1 minutt siden): Det tror jeg svært få kvinner er misunnelige på. Spørsmålet er rettet mot de kvinnene det gjelder eller de som har en mulig teori. Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:33 #17 Del Skrevet tirsdag kl 13:33 For min del handler det om at jeg tenker det må være befriende å ikke ha så mye følelser knyttet til sex. Jeg skulle ønske at jeg kunne ha sex uten følelser, for da kunne jeg hatt sex som singel. Det virker så enkelt og greit. Så er ikke jeg skrudd sammen slik at jeg får det til. Jeg trenger følelser for at det skal bli bra sex. Anonymkode: 405f2...7be 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:40 #18 Del Skrevet tirsdag kl 13:40 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De skrev "misunnelig". Ikke prøv deg Anonymkode: 5d8df...e0c Prøv meg på hva? Hvis du lurer på hvorfor de er misunnelige, så burde du lese en gang til. De fleste skrev ganske utfyllende hvorfor de var misunnelige og hva som lå bak deres misunnelse. Her i tråden tolkes det jo som at omtrent alle i den andre tråden var misunnelig på de mer løsslupne damene fordi de klarer å få seg et ligg. Hvis man tror det, har man faktisk ikke lest så mange av svarene ordentlig. Anonymkode: bf188...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:46 #19 Del Skrevet tirsdag kl 13:46 Trolltunge skrev (18 minutter siden): Når jeg er litt misunnelig på slikt er det med tanke på de restriksjoner jeg hadde for meg selv da jeg var singel. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært så preget av redsel og skam, og hatt et tryggere og finere forhold til min seksualitet også da jeg var yngre. Jeg vokste opp i miljø med mye drittprat om sex og spesielt om kvinner og sex. Selv jenter som var jomfru eller kanskje kun hadde hatt sex med en ble tidvis kalt både horer og løse. Det var rett og slett veldig mye tøffe seg- drittprat fra guttunger jeg nå forstår var uerfarne og bare skulle hevde seg ugreit, som mobbere, men det påvirket så definitivt to ting. 1. Ble absolutt ikke mye seksuelle muligheter for dem, for vi jenter ble jo vettskremt for å ha sex med noen, for så å bli kalt hore/løs. 2. Det ga oss jentene et veldig ambivalent forhold til det seksuelle generelt. Vi måtte regelrett ta et oppgjør med denne drittkulturen vi vokste opp med før vi kunne få et godt forhold til det seksuelle. Jeg og mine venninner klarte det etterhvert, men godt mulig andre kvinner som vokste opp i samme miljø aldri fikk et avslappet forhold til det seksuelle. Dette! Her er en av de viktigste grunnene de fleste oppga i den andre tråden. Pluss at flere manglet selvtillit til å slippe seg løs i senga med fremmede eller menn de ikke følte seg helt trygg på. Likevel klarer så mange her i tråden å lese ut av svarene at damene var misunnnelige på andre damer fordi de klarte å få seg flere ligg, som i at de var misunnelige fordi mennene var villige til å ha sex med dem. Jeg kan ikke huske at noen i den andre tråden nevnte mangel på tilgang som et problem. Det er tydelig at mange sliter veldig med leseforståelse. Anonymkode: bf188...aed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:47 #20 Del Skrevet tirsdag kl 13:47 TS sikter vel til den tråden om hva kvinner tenker om andre kvinner som har massevis av ONS. Der skrev flere at det ikke er deres sak, men mange skrev også noe i retning av at de var litt misunnelige. Skal jeg være helt ærlig tipper jeg det er mest et litt mislykket forsøk på å virke ekstra tolerant og frigjort. De mener neppe at de faktisk helst skulle dumpet mannen og hatt mange ONS, men de vil gå enda et hakk lengre enn "Jeg synes de må få ha det sexlivet de selv ønsker!" og tenker at "Jeg er misunnelig på dem, jeg!" høres støttende og frigjort ut heller enn bare... rart. Anonymkode: 7102d...fde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå