Sirah Skrevet i går, 08:19 #21 Del Skrevet i går, 08:19 Har ikke Stormberg alltid vært i den billige enden av skalaen da? Det er iallefall der jeg alltid har kikket når jeg har trengt noe men lommeboken har vært uenig. For meg som ikke er noe særlig til friluftsmenneske så er iallefall Stormbergkvaliteten mer enn bra nok til mitt bruk. Men ser for meg at den er for dårlig om man virkelig bruker den typen klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:25 #22 Del Skrevet i går, 08:25 Kanskje du har blandet Stormberg og Skogstad? Anonymkode: 45deb...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:07 #23 Del Skrevet i går, 09:07 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kanskje du har blandet Stormberg og Skogstad? Anonymkode: 45deb...890 Skogstad er vel også av de billige? Anonymkode: b2d46...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:11 #24 Del Skrevet i går, 09:11 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skogstad er vel også av de billige? Anonymkode: b2d46...32e Ja- de er det, men tror de er litt dyrere enn Stormberg? Men har ikke helt oversikt:) Anonymkode: 45deb...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:18 #25 Del Skrevet i går, 09:18 Klærene de har der tilsier ikke den normale størrelsen som vi bruker. Kjøpt flere plag for barnet fordi jeg trodde det var kvalitet" men alle er små og stramme i str. Anonymkode: fd7b5...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #26 Del Skrevet i går, 09:19 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skogstad er vel også av de billige? Anonymkode: b2d46...32e Skogstad er bedre enn Stormberg. Anonymkode: fd7b5...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #27 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kanskje du har blandet Stormberg og Skogstad? Anonymkode: 45deb...890 Det samme slo meg. Har hatt lite fra Stormberg da jeg aldri fant noe som har passet mine barn, men har hatt mye fra Skogstad og vært fornøyd med det. Men har ingen erfaring fra de senere år på disse klærne så vet ikke om kvaliten har tapt seg. Anonymkode: c3b45...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå