Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Ja alle gjør lurest i å prøve seg på eget nivå. Om du velger å kalle det mindre pene sier en del om deg 

Du gjør jo det hele tiden selv. Mange her går lenger å kaller folk stygge. Ikke lat som du er noe bedre.

Anonymkode: 470cc...ebf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Kvinner er mindre utseendefiksert. 

Det er de slettes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du gjør jo det hele tiden selv. Mange her går lenger å kaller folk stygge. Ikke lat som du er noe bedre.

Jeg har ikke hatt verken ons eller forhold med noen jeg omtalte som b- vare nei. Nå har jeg ikke hatt ons, det er nå så, men jeg har aldri prøvd med på noen jeg så nedverdigende kaller mindre pene. Jeg ønsket og forventet at menn anså meg som en person verdt å bli kjent med, og det ga jeg andre veien også. Jeg har ikke overfladiske verdier selv, men krever samtidig at andre ikke skal ha det. 

Jeg er ikke bedre enn vanlig, men jeg synes det er dårligere enn normalt å forlange noe av andre som man ikke er villig til å gi selv. Du er guffen angående at penere kvinner ikke vil ha deg, men det du ønsker fra dem gir du ikke selv. Det er nok mange flotte kvinner på ditt nivå også. Flotte mennesker, om du blir kjent med dem. Men neida, kvinner skal være villige til å bli mindre fokusert på utseende, mens du skal fortsette med å være det. Slikt er narssisistisk. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er de slettes ikke.

Det viser forskning at kvinner er. Menn og kvinner er begge opptatt av utseendet, men menn vekter den faktoren noe høyere enn kvinner. 

Forøvrig vekter begge kjønn de samme faktorer såpass likt at kurvene "danser" etter hverandre. Vi er ikke så ulike angående hva vi vektlegger, egentlig. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke hatt verken ons eller forhold med noen jeg omtalte som b- vare nei. Nå har jeg ikke hatt ons, det er nå så, men jeg har aldri prøvd med på noen jeg så nedverdigende kaller mindre pene. Jeg ønsket og forventet at menn anså meg som en person verdt å bli kjent med, og det ga jeg andre veien også. Jeg har ikke overfladiske verdier selv, men krever samtidig at andre ikke skal ha det. 

Jeg er ikke bedre enn vanlig, men jeg synes det er dårligere enn normalt å forlange noe av andre som man ikke er villig til å gi selv. Du er guffen angående at penere kvinner ikke vil ha deg, men det du ønsker fra dem gir du ikke selv. Det er nok mange flotte kvinner på ditt nivå også. Flotte mennesker, om du blir kjent med dem. Men neida, kvinner skal være villige til å bli mindre fokusert på utseende, mens du skal fortsette med å være det. Slikt er narssisistisk. 

"Ikke konvensjonelt pene damer" Si det sånn? Menn her blir kalt det ene og det andre hele tiden, men da sier du ikke et pip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser forskning at kvinner er. Menn og kvinner er begge opptatt av utseendet, men menn vekter den faktoren noe høyere enn kvinner. 

Forøvrig vekter begge kjønn de samme faktorer såpass likt at kurvene "danser" etter hverandre. Vi er ikke så ulike angående hva vi vektlegger, egentlig. 

Wow de bruker bare enormt mye penger og tid på sminke, klær og alskens kosmetiske triks og grep. Hvor mange trilliarder kroner har kosmetikk industrien i omsetning igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Wow de bruker bare enormt mye penger og tid på sminke, klær og alskens kosmetiske triks og grep. Hvor mange trilliarder kroner har kosmetikk industrien i omsetning igjen?

Angående hva man finner mest attraktivt hos det motsatte kjønn er man selvsagt ikke opptatt av hvor opptatt man er av EGET utseende. Det har det såvidt jeg vet aldri vært et spørsmål om i de undersøkelser jeg har lest. 

Ja kvinner er nok mest opptatt av eget utseendet. Ikke ulogisk siden menn altså er temmelig opptatt av kvinners utseende. Det er jo litt som at menn er opptatt av trening, utdanning og yrke for å tiltrekke seg kvinner. 

Kvinner er likevel noe mindre opptatt av menns utseende enn omvendt angående å finne noen fra motsatte kjønn attraktive. 

Mange menn er ofte såpass opptatt av sitt utseendet nå at jeg tror differansen på opptatt av EGET utseende minker. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

"Ikke konvensjonelt pene damer" Si det sånn? Menn her blir kalt det ene og det andre hele tiden, men da sier du ikke et pip.

Hva er menn blitt kalt? Hore, løs, ludder, felleshull, fellesmadrass, toalett, bitch? 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hore, løs, ludder, felleshull, fellesmadrass, toalett, bitch? 

Det beskriver ikke utseende. Du har sagt mindre pene, uattraktive mange ganger  så ikke projiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det beskriver ikke utseende. Du har sagt mindre pene, uattraktive mange ganger  så ikke projiser.

Ja selvfølgelig vedkjenner jeg at folk har ulikt utseende, og at noen er svært pene og noen mindre pene. At noen er attraktive for mange og noen uattraktive. 

Det jeg ikke gjør er å prøve meg på eller ha sex med noen for å så kalle dem mindre pene, en slags b- vare, eller fremlegge det som "Stakkars meg, jeg er ikke attraktiv/Chad og må nøye meg med de mindre pene." 

De jeg har hatt noe på gang med har jeg funnet attraktive. Mine venninner har ikke nødvendigvis vært enig, men jeg har aldri lurt og løyet for å oppnå noe, for så å fremlegge dem som var villig til å komme meg imøte for annenrangs. Noen jeg kun tok til takke med. Jeg bruker ikke mennesker på ugreie måter. 

Men nå blir dette så dumt at jeg heller vasker klær. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (14 minutter siden):

Ja selvfølgelig vedkjenner jeg at folk har ulikt utseende, og at noen er svært pene og noen mindre pene. At noen er attraktive for mange og noen uattraktive. 

Ding Ding! 🔔🔔

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (17 minutter siden):

De jeg har hatt noe på gang med har jeg funnet attraktive. 

Fordi du er en privilegert dame, slutt å hovere over andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvis jeg skjønner det så tenker du at du er en lite pen mann. Som du ikke må la definere livet ditt. Akkurat som når det gjelder kvinner som er i din posisjon. 

Ser vi på forskning på menn som deg så:

Blir dere gift noe seinere i gjennomsnitt sammenlignet med normalt pene menn. 

Har dere litt mindre sexpartnere i løpet av livet enn normalt pene menn, eller for den delen skikkelig pene menn. 

Det at du eventuelt som jeg skjønner det tilhører en gruppe menn som har det litt vanskeligere med sex og kjærlighet enn gjennomsnittet, hvorfor skal du la det definere deg? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forhold står fjernt, jeg kan ikke løpe hvis jeg ikke har lært å gå først.

Forhold lærer man ikke av ons. Å være i forhold lærer man av å generelt øve seg på å behandle andre mennesker på en måte som gjør at de føler seg sett. Akkurat det kan du begynne å trene på allerede i dag. Når vi behandler verden fint, så kommer den lettere bort til oss også. Og hvis du trenger erfaring med damer på romantisk/seksuell måte, er det mulig å sjekke ute sjekkeskole. Som siden godkjemi. Men du får ikke damer av å henge her inne og samle mer informasjon. Det eneste som skjer er at du enten får løst opp eller forsterket teoriene dine.

Anonymkode: 70e0d...71d

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvor lenge skal du gnure på dette, da? Det er ingen som er uenige i at utseendet har betydning og at noen mennesker blir oppfattet som mer attraktive enn andre. Vii er flere som forsøket å påpeke at det likevel finnes flere nyanser i dette enn den forenklede sort-hvite oppfatningen din. Men du er så opphengt i din egen snevre tankegang at det blir umulig å diskutere med deg.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ding Ding! 🔔🔔

Enten så er du 14 år eller så har du en del mentale problemer som du burde få hjelp for i helsevesenet. 

Anonymkode: 773da...75a

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

👆Ser du ab 75a? Det er dette jeg sier.

For ons må jeg gå etter overvektige siden "pene" damer bare vil ha chads som ons.

Responsen din viser bare hvor umoden du er. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Responsen din viser bare hvor umoden du er. 

Responsen din viser hvor gammel du et 🤷‍♂️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enannerldes

Vet ikke hva som skjedde med meg, hadde en del sex selv som yngre, fortsatt pen da, men har vel aldri noe connection med jenter da. Hadde jeg vært rik, kanskje annerledes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er synd at kvinners følelser alltid leder dem mot misbrukere og rundbrennere og så skylder på menn som helhet når forholdene overraskende går skeis 

Anonymkode: bab93...35b

De fleste kvinner får sine hjerter knust av helt normale menn med gjennomsnittlig utseende og høyst middels evne til drama. Kjærlighet er ikke enkelt. 

Anonymkode: 16223...972

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...