Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man har sex sammen. Det er ikke noe den ene parten får. 

Anonymkode: a15a6...901

Hvorfår får 30 til 40 % av menn ingenting da?  Det er noe I svaret dit som ikke stemmer. Disse mennene har ingen og ha sex sammen med. Så noen slipper dem ikke inn på festen.

Anonymkode: 9f8e4...3c4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Traktor skrev (55 minutter siden):

Du som begynte med drittslenging. 

Kun under forutsetning at kvinner gir menn sex for å bygge infrastruktur. Hvilket bare er tull. 😉 Ja at det er samme forutsetninger for gode veier her som i Tyskland også egentlig. 

Så jeg kom med en spøk på bakgrunn av et falsk fakta, som jeg regner med at de fleste menn også vet at ikke stemmer. Tok man min spøk som kritikk av menn må man først tro på at kvinner gir menn sex for å bygge infrastruktur. Jeg håper på at du ikke tror det. 😄

Vi kan nok ære menn for de første veier i Norge, men at veiene våre nå er som de er, og ikke som i Tyskland, skyldes geografi og politiske prioriteringer. 

Synes det er greit å bli krenka av direkte dritt om det motsatte kjønn, men merkelig om man ikke engang kan spøke på bakgrunn av noe som åpenbart ikke er riktig. Men ok, jeg skal prøve å ikke spøke om slikt. 😉

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sex når de vil

Anonymkode: 272d5...0af

De kan få sex med seg selv når de vil. For å ha sex med andre, må denne andre også ville.

Anonymkode: 3bc37...dd8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfår får 30 til 40 % av menn ingenting da?  Det er noe I svaret dit som ikke stemmer. Disse mennene har ingen og ha sex sammen med. Så noen slipper dem ikke inn på festen.

Mange kvinner har heller ingen å ha sex med. Enten fordi de er uattraktive, eller fordi menn KUN tilbyr ONS eller FF-relasjon. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok. Da oppsummerer vk denne debatten.

Kvinner har ledet de fleste kriger gjennom historien. Dagens konflikter er 100% kvinners skyld. 

Kvinner er skyld i at det er få mannlige lærere, sykepleiere, psykologer og barnehagepedagoger. 

Kvinner er skyld i at menn er ensomme. 

Menn burde ikke forsvare Kvinner i krig og Kvinner burde ikke få noen ytelser fra NAV, som straff for feminismen.

Det er en uærlig måte å framstille hva jeg har sagt på, litt som jeg ville forvente fra deg.

For lesere som har en ærlig interesse for debatten og ikke utelukkende går for kjønnskrig så er mitt ståsted (underbygd ved kilder) at det er feil at bare mannlige ledere sender soldater i krig for å dø, og kanskje er kvinnelige ledere vel så krigerske.

Det endrer ikke at jeg har en rekke kvinner i livet mitt som er akkurat like verdifulle (og/eller håpløse) som mennene i livet mitt, og hvis en fiende invaderer landet vårt ville jeg forsvare feminister, kommunister, kapitalister og syklister uten å gjøre forskjell.

Anonymkode: 29ba7...27a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sex når de vil

Alle menn har rett på sex når de vil. Det fordrer bare en partner som ønsker det samme. Akkurat som for kvinner.

Trodde du manglende rett til å ha sex er grunnen til at gutter ikke får pult?

Anonymkode: 9626d...cdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sex når de vil

Du har rett på å ha sex når du vil. På samme måte som at alle har rett til å ikke ha sex med deg.

Det du trenger er et annet menneske som vil ha sex med deg. Retten til sex har du alltid hatt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er hvertfall sikkert og det er at det er kvinners ansvar at fødselsraten er så dyster som den er men sånn går det når likestillingen går over i det urealistiske.

Anonymkode: b79e0...efd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner har heller ingen å ha sex med. Enten fordi de er uattraktive, eller fordi menn KUN tilbyr ONS eller FF-relasjon. 

Nå virker det som om du setter opp en falsk ekvivalens.

Noen menn finner ingen kvinner som vil ha sex med dem. Det er leit.

Noen kvinner finner ingen menn som vil ha sex med dem på sine premisser (en relasjon, samboerskap, …). Det er også leit.

De to er ikke nøyaktig det samme. Noen mennesker har ikke noe å spise. Andre mennesker har ikke råd til take away. Å ikke ha råd til take away er ikke identisk med å ikke ha råd til å spise.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfår får 30 til 40 % av menn ingenting da?  

Fordi de ikke har møtt en kvinne som ønsker å ha sex med dem, samtidig som anledningen ikke har bydd seg, om de har truffet en kvinne som ønsker sex med dem.

Dette er veldig enkelt. 

Spørsmålet burde være hvorfor 30-40% av menn ikke har møtt en kvinne som ønsker sex med dem og hva kan de gjøre for å øke sannsynligheten for å treffe en kvinne som ønsker å ha sex med dem.

(hint. Svaret er ikke at kvinnene har for høye krav).

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En ting er hvertfall sikkert og det er at det er kvinners ansvar at fødselsraten er så dyster som den er men sånn går det når likestillingen går over i det urealistiske.

Anonymkode: b79e0...efd

Hvorfor er det kun KVINNENS ansvar? Hvis mannen sier nei til barn i lang tid, ikke vil gifte seg, ikke vil flytte sammen, eller sender dama til abort, så er det like mye hans ansvar.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Fordi mange menn mener de har en rett til å ha sex med den dama de vil, når de vil og på den måten de vil. 

Nei, mange menn mener selvfølgelig ikke dette. Tror noen må realitetsorientere seg kraftig her. Fascinerende at ekkokammeret her på KG overgår de verst incelfora noen ganger. 

Anonymkode: a9248...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå virker det som om du setter opp en falsk ekvivalens.

Noen menn finner ingen kvinner som vil ha sex med dem. Det er leit.

Noen kvinner finner ingen menn som vil ha sex med dem på sine premisser (en relasjon, samboerskap, …). Det er også leit.

De to er ikke nøyaktig det samme. Noen mennesker har ikke noe å spise. Andre mennesker har ikke råd til take away. Å ikke ha råd til take away er ikke identisk med å ikke ha råd til å spise.

Selvfølgelig er det det samme. For MEG personlig vil ikke en mekanisk sexakt med en ukjent, utiltrekkende mann være en positiv opplevelse. Det vil derimot være en negativ opplevelse, som tilfører livet mitt noe dårlig. Det har ikke med take away å gjøre, men med hva man orker å utsette kroppen sin får. De fleste kvinner får ikke orgasme under ONS, for eksempel.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (48 minutter siden):

Er det så rart, når ingen menn deller hva disse retighetene er? Det går ikke å støte noen som nekter å si hva de trenger..... Om du faktisk bryr deg om menn sine retigheter, synes jeg du skal svare på hva de er og hvordan du mener vi kan støte de!

Skjønner ikke hva du skriver eller ber meg om, og det var uansett ikke relatert til min faktaopplysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ikke har møtt en kvinne som ønsker å ha sex med dem, samtidig som anledningen ikke har bydd seg, om de har truffet en kvinne som ønsker sex med dem.

Dette er veldig enkelt. 

Spørsmålet burde være hvorfor 30-40% av menn ikke har møtt en kvinne som ønsker sex med dem og hva kan de gjøre for å øke sannsynligheten for å treffe en kvinne som ønsker å ha sex med dem.

(hint. Svaret er ikke at kvinnene har for høye krav).

Svaret er ofte at menn har for høye krav. Dama skal være ung, pen og slank. Normale, jevnaldrende damer er som regel usynlige.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvilke rettigheter er det menn ikke har som du mener de burde ha?

Anonymkode: 0e129...691

Stråmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hva du skriver eller ber meg om, og det var uansett ikke relatert til min faktaopplysning.

Du sa folk ikke er opptat av menn sine retigheter, jeg spør hvilke retigheter det er? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det det samme. For MEG personlig vil ikke en mekanisk sexakt med en ukjent, utiltrekkende mann være en positiv opplevelse. Det vil derimot være en negativ opplevelse, som tilfører livet mitt noe dårlig. Det har ikke med take away å gjøre, men med hva man orker å utsette kroppen sin får. De fleste kvinner får ikke orgasme under ONS, for eksempel.

Mener du at epler og appelsiner er det samme? Selvsagt ikke.

Mener du at «aktivitet X» og «aktivitet X begrenset til Y» er det samme? Selvsagt ikke.

At det ikke har noen praktisk betydning for deg fordi du liker bare appelsin og ikke epler betyr selvsagt ikke at det er samme frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er jo sikkert riktig men tror den andre brukeren var opptatt av de store forskjellene, selv om NOEN kvinner opplever det så er det massivt flere menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Svaret er ofte at menn har for høye krav. Dama skal være ung, pen og slank. Normale, jevnaldrende damer er som regel usynlige.

Kvinner stiller langt høyere krav enn menn. Jeg har postet kilder før, jeg kan bla dem fram igjen hvis det betyr noe. Hvis du ikke er interessert i kilder så vil jeg helst ikke bruke de 5 minuttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...